Gość Malantin Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam Auto zaczyna lekko ściągać, kiedy jest nierówna droga, szczególnie kiedy jadę po koleinach, z czego to się może brać? Ciągnie mi kierownice w rękach:( Na równej drodze jest dobrze, idzie równo. Zbieżność była robiona na letnich oponach niedawo, ale je wyrzuciłem, bo były już istotnie zużyte i nierówno - zewnętrzne krawędzie były starte mocniej. Na nich auto pływało totalnie w koleinach, teraz na zimowych jest o niebo lepiej, ale jednak nadal reaguje w koleinach. Czy w Primerze P12 ustawia się kąty kół? Co może być przyczyną takiego zachowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Może po prostu szerokość opon powoduje takie zachowanie, jakie masz oponki producent i rozmiar? W P11 powyżej 205/xx/xx też zaczyna bujać w koleinach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 ja mam p12 i 215/50 r17 i mam to samo,ale to tylko i wylacznie wina rozmiaru opon,nie mieszcza sie w koleinach,wiec jak juz wieshaq powiedzial u ciebie moze byc to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 dokładnie ja mam tak samo na równej drodze jest ok a gdy tylko są koleiny to się zaczyna masakra to na bank jest wina szerokich opon jak już pisali inni forumowicze jak masz węższe opony to załóż i się przejedź po koleinach na pewno będzie ok :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malantin Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 mam Semperit Sport-Grip M+S w rozmiarze 205/60/16 92H, więc dokładnie taki rozmiar, jak producent zaleca. Ciśnienie 2,4-2,5 w każdym kole. Wydaje mi się, że to się dzieje kiedy koło zewnętrzną krawędzią wjeżdża na koleinę (czyli z dołka na górkę). I dziwne werażenie przy zakrętach ostrych że auto się uślizguje, ale to może wina świeżego śniegu na drodze, sam już nie wiem. Z chęcią posłuchałbym wypowiedzi kogoś na żywo, kto już ma dłużej P12 i wie, jak powinna się na drodze zachowywać. Poprzednie (letnie) opony miały istotnie zniszczone zewnętrzne krawędzie, pojechałem na zbieżność i ustawili ją, podobno dobrze. Nie wiem teraz, czy zniszczenie tych opon było spowodowane złą zbieżnością czy może coś innego jeszcze jest i teraz zimowe mi się zniszczą, to mnie martwi. Może podpowiecie, gdzie w Warszawie (Bemowo) można podjechać i z kim pogadać, żeby obejrzał autko i coś podpowiedział? Mam je dopiero od miesiąca i zielony jestem z Primery, a podoba mi się i chciałbym nim pojeździć parę latek. To już wersja po liftingu ps. wieshaq, przy zbieżności oglądali spód, podobno nie ma żadnych luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Tam gdzie robiłeś zbieżność nie mówili Ci nic że coś ma luzy itp. Podjedź na jakąś stację diagnostyczną niech sprawdzą ci zawieszenie kosztuje to ok.30/40 pln. jeżeli masz wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.