Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wałki raz jeszcze - tym razem RR


Gość PMW

Rekomendowane odpowiedzi

Za to do ekstremalnego tuningu się nie nadają bo sporo warzy taka dzwigienka z rolką i maks co można z tych silników bezpiecznie wykrecić to okolice 8 tyś obr.min przy wzniosie zaworu nie większym jak 12mm

 

właśnie chciałem Cię zapytać jak się mają czasy otwarcia w stosunku do wzniosu względem momentu i mocy maksymalnej w naszych sr20 RR (DEH) , mam przed sobą dłubanie rollera i chciałbym dobrać optymalne dla siebie wałki rozrządu, dodam że zakres pracy jaki mnie interesuje to 4500 -----> do końca czyli 8000 rpm jak piszesz

 

poniżej 4500 to jest i tak dupowożenie więc nie przejmowałbym sie zbytnio stratą dołu

 

cat camsy które mnie interesują (dalej się będe upierał :) przy seryjnym hydraulicznym prowadzeniu mają czasy 282/275 przy 10.60 / 10.15mm liftu i ~~180km,

Tomei Poncams 260/260 11.2 ~~ 170km,

JWT s3r 262/262/11.5 ~~170km..

 

Jak bedzie wyglądał przebieg momentu na tomei - przypuszczalnie jak w przypadku JWT równomierna poprawa całego zakresu...

 

ale w przypadku catcamsów nikt tego nie podaje... czyżby nikt nie dłubał rockera na catcamsach... wiem że Kivi uzyskał na aplikacji wyścigowej ponad 200-konnego slipera

 

Catcams pisze o swoich produktach że uzyskuje dłuższe czasy otwarcia przy mniejszych wzniosach niż konkurencja... jak to się ma w praktyce...???

 

no i nie bardzo chce umoczyć 2k żeby okazało się że ledwo dobiję do 170 km na tych wałkach i np moment zostanie koło 180nm i wyjdzie z tego kupa

stąd to zamieszanie

 

dodam ze gadamy o aucie z 3 calowym dolotem CAI/WAI i 2,5 calowym przelotowym wydechem i krótszej skrzyni z P11GT, odcina na 8k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i nie bardzo chce umoczyć 2k żeby okazało się że ledwo dobiję do 170 km na tych wałkach i np moment zostanie koło 180nm i wyjdzie z tego kupa

stąd to zamieszanie

Tyle to spokojnie idzie osiągnąć na seryjnych wałkach no tylko moment sporo większy :)

 

Osobiście wole krótsze czasy przy większym lifcie - daje to dużo Nm i masz wolne obroty...

Poszedł bym w JWT S3 - parametry które one posiadają powinny na przebicie się przez 180KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Czy wałki z SR20DET pasuja do SR20DE i czy da sie tym coś ugrać??

 

nie:/ nie pasują... do Ciebie bedą pasować tylko do roller follower

 

Tomei:

IN/EX - 260° 11.20mm

 

Catcams:

IN 275° 10.15mm / EX 266° 9.50mm

IN 282° 10.70mm / EX 275° 10.15mm

więcej na www.catcams.be (IE)

 

PiperCams:

IN/EX 262° 10.62mm

IN/EX 270° 11.61mm

 

Jim Wolf Technology:

IN/EX 262° 11.50mm

 

lista wałków (brakuje catcamsa)

http://web.archive.org/we...s32/camlist.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PiperCams:

IN/EX 262° 10.62mm

IN/EX 270° 11.61mm

Sprawdzone w naszych warunkach :)

NA tych podstawowych ugrałem 173KM i 217Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PiperCams:

IN/EX 262° 10.62mm

IN/EX 270° 11.61mm

Sprawdzone w naszych warunkach :)

NA tych podstawowych ugrałem 173KM i 217Nm :)

 

 

ebay uk>>> 412 funtów + przesyłka+ montaż + kółka rozrządu regulowane [dla jak najlepszego efektu] pewnie 2800-3000pln wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukas, Tobie dużo dużo taniej wyszło :P

 

ale walczyłem jak tygrys,co nie?>?

ciekawe ile ciebie wyniosło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
PiperCams:

IN/EX 262° 10.62mm

IN/EX 270° 11.61mm

Sprawdzone w naszych warunkach :)

NA tych podstawowych ugrałem 173KM i 217Nm :)

 

Kuba a jaki to byl silnik i jakie jeszcze rzezczy byly zrobione w autku? , bo zastanawiam sie wlasnie nad piper cams - tylko nie wiem na ktore sie zdecydowac

 

NISBP270R FAST ROAD 258/248

czy

NISBP285R ULTIMATE ROAD 270/270 -Not recommended for use with std injection

 

http://www.pipercams.co.uk/NewPiperWeb/red...rCamFrames.html

 

wybralbym te FAST ROAD ze wzgledu na to ze autem jezdze na codzien tylko te 173KM to jakos tak ...malo ;) hehe jelsi to ma byc ze 150KM Do tej pory mam dolot K&N kolektor 2.5" SSAC i wydech na pelnym przelocie 2.25" (zaginany - nie spawany z kolanek)

Jakie bys mi walki doradzil zeby miec cos pod 180KM i zeby dalo sie tym jezdzic i nie zostawac z tylu z pod swiatel zanim silnik sie wkreci;) ? Oczywiscie do wymiany walkow chce jeszcze dolozyc swiniaka i strojenie + kolka nastawne i wyprzedzenie zaplonu u Ciebie:D

 

Czy przy wymianie walkow trzeba jeszcze wymieniac inne zuzywajace sie podzespolu silnika? na str catcams wspominaja o followers/retainers i o springach - sorry nie wiem jak to wszystko bedzie po polsku;)

a na stronie pana Świątka jest napisane:

 

"Wszystkie wałki rozrządu montuje się wyłącznie z nowymi elementami współpracującymi ( popychacze, dźwignie zaworowe lub płytki )" jak to sie ma do wymiany walkow w silnikach typu roller rockers np. SR20DEH?

 

dzieki za odpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to sie ma do wymiany walkow w silnikach typu roller rockers np. SR20DEH?

Z racji tego że się nie wycierają dzwigienki bo są na ślizgach to się nimi nie przejmuj...

A co do silnika z którego zrobiłem 173KM i 217Nm to miał on to co wspomniałeś + dodatkowo czapka zjechała o 1,5mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...