Gość PMW Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Za to do ekstremalnego tuningu się nie nadają bo sporo warzy taka dzwigienka z rolką i maks co można z tych silników bezpiecznie wykrecić to okolice 8 tyś obr.min przy wzniosie zaworu nie większym jak 12mm właśnie chciałem Cię zapytać jak się mają czasy otwarcia w stosunku do wzniosu względem momentu i mocy maksymalnej w naszych sr20 RR (DEH) , mam przed sobą dłubanie rollera i chciałbym dobrać optymalne dla siebie wałki rozrządu, dodam że zakres pracy jaki mnie interesuje to 4500 -----> do końca czyli 8000 rpm jak piszesz poniżej 4500 to jest i tak dupowożenie więc nie przejmowałbym sie zbytnio stratą dołu cat camsy które mnie interesują (dalej się będe upierał przy seryjnym hydraulicznym prowadzeniu mają czasy 282/275 przy 10.60 / 10.15mm liftu i ~~180km, Tomei Poncams 260/260 11.2 ~~ 170km, JWT s3r 262/262/11.5 ~~170km.. Jak bedzie wyglądał przebieg momentu na tomei - przypuszczalnie jak w przypadku JWT równomierna poprawa całego zakresu... ale w przypadku catcamsów nikt tego nie podaje... czyżby nikt nie dłubał rockera na catcamsach... wiem że Kivi uzyskał na aplikacji wyścigowej ponad 200-konnego slipera Catcams pisze o swoich produktach że uzyskuje dłuższe czasy otwarcia przy mniejszych wzniosach niż konkurencja... jak to się ma w praktyce...??? no i nie bardzo chce umoczyć 2k żeby okazało się że ledwo dobiję do 170 km na tych wałkach i np moment zostanie koło 180nm i wyjdzie z tego kupa stąd to zamieszanie dodam ze gadamy o aucie z 3 calowym dolotem CAI/WAI i 2,5 calowym przelotowym wydechem i krótszej skrzyni z P11GT, odcina na 8k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 no i nie bardzo chce umoczyć 2k żeby okazało się że ledwo dobiję do 170 km na tych wałkach i np moment zostanie koło 180nm i wyjdzie z tego kupastąd to zamieszanie Tyle to spokojnie idzie osiągnąć na seryjnych wałkach no tylko moment sporo większy Osobiście wole krótsze czasy przy większym lifcie - daje to dużo Nm i masz wolne obroty... Poszedł bym w JWT S3 - parametry które one posiadają powinny na przebicie się przez 180KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Czy wałki z SR20DET pasuja do SR20DE i czy da sie tym coś ugrać?? nie:/ nie pasują... do Ciebie bedą pasować tylko do roller follower Tomei: IN/EX - 260° 11.20mm Catcams: IN 275° 10.15mm / EX 266° 9.50mm IN 282° 10.70mm / EX 275° 10.15mm więcej na www.catcams.be (IE) PiperCams: IN/EX 262° 10.62mm IN/EX 270° 11.61mm Jim Wolf Technology: IN/EX 262° 11.50mm lista wałków (brakuje catcamsa) http://web.archive.org/we...s32/camlist.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 PiperCams:IN/EX 262° 10.62mm IN/EX 270° 11.61mm Sprawdzone w naszych warunkach NA tych podstawowych ugrałem 173KM i 217Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 PiperCams:IN/EX 262° 10.62mm IN/EX 270° 11.61mm Sprawdzone w naszych warunkach NA tych podstawowych ugrałem 173KM i 217Nm ebay uk>>> 412 funtów + przesyłka+ montaż + kółka rozrządu regulowane [dla jak najlepszego efektu] pewnie 2800-3000pln wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 lukas, Tobie dużo dużo taniej wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 lukas, Tobie dużo dużo taniej wyszło ale walczyłem jak tygrys,co nie?>? ciekawe ile ciebie wyniosło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADi G Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 PiperCams:IN/EX 262° 10.62mm IN/EX 270° 11.61mm Sprawdzone w naszych warunkach NA tych podstawowych ugrałem 173KM i 217Nm Kuba a jaki to byl silnik i jakie jeszcze rzezczy byly zrobione w autku? , bo zastanawiam sie wlasnie nad piper cams - tylko nie wiem na ktore sie zdecydowac NISBP270R FAST ROAD 258/248 czy NISBP285R ULTIMATE ROAD 270/270 -Not recommended for use with std injection http://www.pipercams.co.uk/NewPiperWeb/red...rCamFrames.html wybralbym te FAST ROAD ze wzgledu na to ze autem jezdze na codzien tylko te 173KM to jakos tak ...malo hehe jelsi to ma byc ze 150KM Do tej pory mam dolot K&N kolektor 2.5" SSAC i wydech na pelnym przelocie 2.25" (zaginany - nie spawany z kolanek) Jakie bys mi walki doradzil zeby miec cos pod 180KM i zeby dalo sie tym jezdzic i nie zostawac z tylu z pod swiatel zanim silnik sie wkreci;) ? Oczywiscie do wymiany walkow chce jeszcze dolozyc swiniaka i strojenie + kolka nastawne i wyprzedzenie zaplonu u Ciebie:D Czy przy wymianie walkow trzeba jeszcze wymieniac inne zuzywajace sie podzespolu silnika? na str catcams wspominaja o followers/retainers i o springach - sorry nie wiem jak to wszystko bedzie po polsku;) a na stronie pana Świątka jest napisane: "Wszystkie wałki rozrządu montuje się wyłącznie z nowymi elementami współpracującymi ( popychacze, dźwignie zaworowe lub płytki )" jak to sie ma do wymiany walkow w silnikach typu roller rockers np. SR20DEH? dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 jak to sie ma do wymiany walkow w silnikach typu roller rockers np. SR20DEH? Z racji tego że się nie wycierają dzwigienki bo są na ślizgach to się nimi nie przejmuj... A co do silnika z którego zrobiłem 173KM i 217Nm to miał on to co wspomniałeś + dodatkowo czapka zjechała o 1,5mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.