Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan King Cab zimą


Gość wlosy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy na form i nowy w gronie kierowców, jeżdże sobie Nissanem D21 z 1992 zacny diesel :D Jednak nie wiem jak powinien sie zachowywać ten samochód na drodze zimą, póki brykałem po suchym asfalcie wszystko było wporządku, jednak odkąd jest śnieg wydaje mi sie że tylko jedno tylnie koło pcha, a lewe jest albo pozostaje bierne albo przekazuje mniejsza moc, co skutkuje wrażeniem, że samochód ma tendencje do ściągania lub ,,jazdy bokiem". Kiedy zakopałem się w zaspie, wrzuciłem 4L i tylko jedno prawe tylnie koło sie kręciło, przy zablokowanym przednim sprzegiełku (tylko jednym bo drugie okazało sie być zepsute). Nie wiem jak to interpretować, czy możecie mi poradzić co powinienem sprawdzić, jak to sprawdzić i udzielić informacji technicznych, np. czy ten model ma mechanizm różnicowy na tylnim moście, czy ma blokade dyferencjału? Będe wdzięczny za każde info :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ten model ma mechanizm różnicowy na tylnim moście

obowiązkowo musi mieć to ni gokart blokady niema bynajmniej muj kab nieposiada a z tego samego rocznika pochodzą

Kiedy zakopałem się w zaspie, wrzuciłem 4L i tylko jedno prawe tylnie koło sie kręciło

a to dowód że nie posiadasz blokady lsd

czy możecie mi poradzić co powinienem sprawdzić, jak to sprawdzić i

podnieś lewe koło lewarkiem wrzuć bieg i powoli przygazuj jeśli kółko się kręci to znaczy że masz wszystko ok odrazu sprawdzisz czy masz blokadę mostu :diabel:

posłuchaj czy coś nie piszczy lub zgrzyta i itp.

możesz tesz unieść całą d*pę do góry i pokręcić kółkami czy niestawia to lewe więcej oporu od prawego itp.

sprawdz czy masz olej w moście

tu masz manuala do niego

http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Nissa...ja%20obs%b3ugi/

bodajrze załącznik 10 lub 14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach