Gość wlosy Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witam, jestem nowy na form i nowy w gronie kierowców, jeżdże sobie Nissanem D21 z 1992 zacny diesel Jednak nie wiem jak powinien sie zachowywać ten samochód na drodze zimą, póki brykałem po suchym asfalcie wszystko było wporządku, jednak odkąd jest śnieg wydaje mi sie że tylko jedno tylnie koło pcha, a lewe jest albo pozostaje bierne albo przekazuje mniejsza moc, co skutkuje wrażeniem, że samochód ma tendencje do ściągania lub ,,jazdy bokiem". Kiedy zakopałem się w zaspie, wrzuciłem 4L i tylko jedno prawe tylnie koło sie kręciło, przy zablokowanym przednim sprzegiełku (tylko jednym bo drugie okazało sie być zepsute). Nie wiem jak to interpretować, czy możecie mi poradzić co powinienem sprawdzić, jak to sprawdzić i udzielić informacji technicznych, np. czy ten model ma mechanizm różnicowy na tylnim moście, czy ma blokade dyferencjału? Będe wdzięczny za każde info Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 czy ten model ma mechanizm różnicowy na tylnim moście obowiązkowo musi mieć to ni gokart blokady niema bynajmniej muj kab nieposiada a z tego samego rocznika pochodzą Kiedy zakopałem się w zaspie, wrzuciłem 4L i tylko jedno prawe tylnie koło sie kręciło a to dowód że nie posiadasz blokady lsd czy możecie mi poradzić co powinienem sprawdzić, jak to sprawdzić i podnieś lewe koło lewarkiem wrzuć bieg i powoli przygazuj jeśli kółko się kręci to znaczy że masz wszystko ok odrazu sprawdzisz czy masz blokadę mostu :diabel: posłuchaj czy coś nie piszczy lub zgrzyta i itp. możesz tesz unieść całą d*pę do góry i pokręcić kółkami czy niestawia to lewe więcej oporu od prawego itp. sprawdz czy masz olej w moście tu masz manuala do niego http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Nissa...ja%20obs%b3ugi/ bodajrze załącznik 10 lub 14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Witam Chciałem podziękować Koledze za bardzo ciekawy link, szkoda tylko,ze instrukcja jest po rosyjsku. Jak byś miał coś podobnego o d-22 to bym był wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 To, że się zakopał i kręciło się tylko jedno koło z tyłu to niekoniecznie znaczy, że LSD nie ma. Mogła być za duża różnica przyczepności. Już lepiej niech na jakąś łąkę podjedzie i da po garach na tylnym napędzie. Będą 2 rynny wykopane to ma LSD, nie będzie to olej do wymiany. Ściąga cię w bok jak jedziesz do przodu, czy na zakrętach. Jak to drugie to naturalne jak najbardziej. Jak nie jeździłeś samochodami z napędem na tył to takie będą objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 poszukaj tu może cosik znajdziesz http://www.nissanclub.cz/manuals.php?&...=cze&kols=4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość masahuku Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Czy ktoś próbował przełożyć dyferencjał z LSD z terrano do king caba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.