Gość andri23 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Witam.... Posiadam Primere z 2002 roku 1,8 automat i wraz z problemem :-) Podczas jazdy wszystko jest ok, ale jak mam włączony bieg "D" jazda i zatrzymuje się na światłach, czy zanim ruszę to na wciśniętym hamulcu auto całe drga.... jak przełączę na luz drgać przestaje, jedynie podczas wciśniętego hamulca na biegu jazdy!!! Czy ktoś wie może co jest tego przyczyną???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomirek Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 jezdzilem kilku automatami i delikatne drgania na wcisniedym hamulcu i D to calkiem normalne zachowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 ja mam civica w automacie i żadnych drgań nie ma czy na R lub 1,2 (primera tak ma?) masz tak samo jak na D trzymajac hamulec? a jak utrzymują Ci się obroty tzn, czy są takie same na poszeczególnych położeniach skrzyni z wciśniętym hamulcem? [ Dodano: Czw 27 Lis, 2008 22:40 ] zobacz jeszcze poziom oleju w skrzyni i jak jest mało to dolej znajomy mechanik mi mówił, że się dolewa a nie wymienia, nie sprawdzałem tego u kilku więc nie wiem, czy to na 100% prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sarkas01 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 ja mam primer p12 z cvt i rowniez na D i hamulcu drzy a obroty ok 650 a na N 850, myslalem ze to normalne bo przeciez na D ciagnie jak na biegu. to moje pierwsze auto w automacie i nie mam doswiadczenia w tej kwesti i do dzisiaj myslalem, ze to normalne. moze ktos wie jak powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Sarkas01, te 650 obr/min to trochę mało hunda 1.5 zgazowana ma na P około 1100 a na D z hamulcem 1000, czyli pewnie wolne obroty za niskie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunny001 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 ja mam primer p12 z cvt i rowniez na D i hamulcu drzy a obroty ok 650 a na N 850, myslalem ze to normalne bo przeciez na D ciagnie jak na biegu. to moje pierwsze auto w automacie i nie mam doswiadczenia w tej kwesti i do dzisiaj myslalem, ze to normalne. moze ktos wie jak powinno byc mam CVT i obroty masz prawidlowe. P12 z CVT obroty 1100 ma tylko przy zimnym silniku, zaraz po tym jak juz ma prawidlowa temperature schodzi do obrotow 650 przy D i przy N 850, i dobrze bo przynajmniej nie zre paliwa a te obroty sa ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 sunny001, ale jak telepie to są za niskie a jak są za niskie to leci dół silnika i wtedy lipa z oszczędności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunny001 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 sunny001, ale jak telepie to są za niskie a jak są za niskie to leci dół silnika i wtedy lipa z oszczędności ale co telepie ???? , jaki dół silnika???? nie rozumiem wogóle o czym piszesz. Powyżej odpowiedziałem koledze iż obroty ma takie jak powinien zgodnie z instrukcją i praktyką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 telepie znaczy drży tak jak to andri23, napisał dół silnika to wał i panewki. zgodnie z instrukcją jest 650 obr/min? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.