Gość tarjei86 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Witam ! Mam pytanie. Noszę się w końcu z zamiarem kupna alufelg w rozmiarze 15'' do mojego Sunny. Wiem już, że ET 35-38 i najlepiej 5,5 lub 6J. Problem teraz tkwi w tym, jakie opony do tego dobrać. Zastanawiam się nad 195x50xR15 - wiem że to szeroki lać, ale chcę zamontować również wspomaganie, więc nie powinno być chyba problemu ? Pytanie teraz, jaka firma, jaki model ? Macie zapewne styczność z różnymi modelami, różnych producentów. Proszę zatem o opinie Do tej pory myślałem o Pirelli P5000, co o nich sądzicie ? Dziękuję za góry za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 czlowieku takie tematy nie w tym dziale,jest kacik oponiarski....SZUKAC SZUKAC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarjei86 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 A to przepraszam. Napisałem tutaj, ponieważ chodziło mi również o to, czy dobrym wyborem jest montaż takich opon do samochodu takiego jak nissan sunny z silnikiem 1.4 . Jeśli jednak to problem - proszę Admina o przeniesienie tematu - nie zamierzałem zrobić tu żadnego syfu. Przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e-tomek80 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Zanim temat zostanie zamkniety ... Ja kupilem alufelgi: rozmiar:6,50x15, ET: 38, średnica: 15", rozstaw: 4x100 i do tego oponki 195x50x15, Toyo Proxes T1-R. Wszystko pasuje idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek104 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Moja dziewczyna jexdziła ostatni sezon na alessio monza 15" 7 cali szerokie (obecnie na sprzedaz) , do tego papcie 195/50 i uważam to za idealny kompromis miedzy wyglądem, prowadzeniem i obciążeniem dla auta. Na ET 35 felga idealnie stała względem zewnetrznej lini błotnika, przez co auto lepiej wyglada, a maksymalne odsadzenie kół na zewnątrz auta poprawia stabilnośc w zakręcie. Do tego polecam jeszcze obniżenie autka o 30mm, ale to juz kwestia gustu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.