pdziubek Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 witam. Szukam zegary do nissana p11 2.0 TD 2000r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Witam! Zwróć uwagę z jakiego miesiąca masz Primerę bo w listopadzie 2000 była zmiana i od tego czasu są inne liczniki. Jeszcze co do ściągania tych wskazówek to widziałem jak gościu po prostu przekręcał wskazówkę w lewo do oporu i wykręcał ją tak jakby miała gwint. Zakłada się tak samo. Wtyka się ją i ustawia kręcąc w prawo do oporu. Jak przejedziemy za daleko to nie cofamy tylko kręcimy dalej w prawo dookoła i zatrzymujemy w odpowiednim miejscu. Brzmi trochę strasznie ale widziałem na własne oczy że da się tak zrobić i niczym to nie grozi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Jeszcze co do ściągania tych wskazówek to widziałem jak gościu po prostu przekręcał wskazówkę w lewo do oporu i wykręcał ją tak jakby miała gwint. Zakłada się tak samo. Wtyka się ją i ustawia kręcąc w prawo do oporu. Jak przejedziemy za daleko to nie cofamy tylko kręcimy dalej w prawo dookoła i zatrzymujemy w odpowiednim miejscu. Brzmi trochę strasznie ale widziałem na własne oczy że da się tak zrobić i niczym to nie grozi. Zgadza się, ja robiłem tak samo. Jeszcze wskazówka co do zakładania: w momencie właczenia zapłonu wskazówki lekko wstają, także warto zakładać już w samochodzie na włączonym zapłonie żeby ustawić idealnie na "0". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdziubek Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Moja primera ma 23.08.2000r. pierwsza rejestracje, okazało się że juz ktos fachowo regenerowal zegary wiec szukam nie naprawianych "fachowo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel kowalski Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Panowie, czy znacie osobe w okolicach W-wy, ktora podjela by sie naprawy opisywanych problemow z zegarami (kontrolka AIR BAG oraz wariujaca wskazowka paliwa). Z gory bardzo dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 (edytowane) Zabrałem się za poprawienie lutów w moim samochodzie ale doszedłem do momentu gdzie zdjąłem szybkę zegarów, odkręciłem wszyskie śrubki trzymające tarcze a one i tak nie chcą zejść ;/ jak mam zdemontować wskazówki? próbowałem widelcem ale cieżko idzie a nie chicałbym czegoś uszkodzić... Edytowane 17 Czerwca 2013 przez Chicco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Odlutuj silniczki. Odsysacz plus lutownica, i zejdą bez problemowo. Wskazówek i tarcz nie musisz ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Dzięki kolego za informację ale poradziłem sobie po prostu po odkręceniu tych wszystkich śrubek nie chciało wyjść bo za mało siły użyłem a wskazówek rzeczywiście nie trzeba było ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zabrałem się za poprawienie lutów w moim samochodzie ale doszedłem do momentu gdzie zdjąłem szybkę zegarów, odkręciłem wszyskie śrubki trzymające tarcze a one i tak nie chcą zejść ;/ jak mam zdemontować wskazówki? próbowałem widelcem ale cieżko idzie a nie chicałbym czegoś uszkodzić... Nie uszkodzisz i masz ładnie napisane post # 52 i 53 abyś przekręcał. Z lutowaniem masz dłużej i możesz coś przegrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baku00 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Witam, Odkopię trochę temat. Wczoraj naprawiałem wskaźnik paliwa według opisu jaki zamieścił Okrąglaczek. Wskaźnik paliwa działa jak należy natomiast pojawił się inny problem... mianowicie obrotomierz zaczął szaleć, a właściwie dojedzie poza 6 tysięcy obrotów i stoi? Myślicie ze da się go jakoś uratować? Czy wchodzi jedynie zakup innego licznika? Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmy Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 (edytowane) Wita czytam ten temat bo mam ten sam problem ale wszystkie zdjęcia wygasły i nie wiem co mam przelutować silniczek ma 4 nóżki które są przylutowane do segmentów pierścienia czy te luty poprawić Mój problem to taki że wskazówka paliwa żyje swoim życiem ale jak opadnie na dół i zapali się rezerwa to na wyświetlaczu zamiast zegara mam ciąg kresek więc pewnie to nie jest wina pływaka tylko wskaźnika paliwa W sobotę wezmę za to (teraz ćwiczę na liczniku z anglika za 10 pln) i myślę że do tego czasu dostanę od Was pomoc Nie ma chętnych do pomocy sprawa dość pilna muszę przygotować samochód dla córki Edytowane 16 Lutego 2018 przez Kosmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 misiek84, Podaj namiar do tego elektryka i powiedz ile Cie taka przyjemność kosztowała http://forum.nissanklub.pl/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/biggrin.gif Nie możesz sam ogarnąć? Wyjęcie i wsadzenie zegarów to 30min roboty , poprawienie lutów to 10~20 min roboty bez wprawy! Grot lutownicy robisz w szpic i heja. Albo wyjmij zegary i podejdź do najbliższych punktów naprawy AGD czy elektroniki. Śmiganie ci za grosze. Pzd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmy Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Moje pytanie brzmi które luty poprawić te na 4 nóżkach silniczka wskazań poziomu paliwa czy inne bo bo fotki z początku tematu wygasły. Nie chodzi ogarnę czy nie tylko po co mam latać z lutownicą po wszystkich połączeniach jak jeden wskaźnik wariuje Już sobie poradziłem luty przetopione ale żałuję że przy okazji nie poprawiłem na pozostałych silniczkach ale na razie nie szwankują wiec nie ma strachu jak coś to wiem jak Temat jest dalej aktualny które luty poprawić lub odświerzcie fotki, wymieniłem licznik i efekt jest ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadiusznowanowski Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 W moim egzemplarzu poprawienie lutow poprawilo dzialanie lecz na ktortki okres czasu. Bawilem sie z zmienianiem licznika co tak samo na chwile pomoglo ostatecznie z dwoch pomp w zbiorniku zrobilem jedna prace polegaly na wyczyszczeniu stykow podgrzaniu lutow i wymianie elementu od plywaka ocierajacego o potencjometr wszystko zaczelo ladnie dzialac leclemz niestety spotkalo mnie dachowanie i caly trud poszedl.... Na wiosne spotkalo mnie ukrecenie polosi lewej. Wymiana wahaczy lekkie poprawy lakiernicze szyba przednia peknieta byla kupilem na wymiane lecz nie zdazylem wymienic.bede sprzedawac na czesci jezeli jest ktos zainteresowany prosze o kontakt pod nr tel 785472561 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.