Gość Wojjtas Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Cześć, Wlaśnie kupilem x-traila 2004.2.2cdi. W jakim trybie napedu dziala ESP? Czy dziala również w trybie auto i 4x4? Kiedy używać AUTO a kiedy 4x4? Czy w trybie AUTO spala wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 ESP czyli system kontroli trakcji jest bezpośrednio powiązany z ABS czyli układem hamulcowym wiec powinien działać przy wszystkich ustawieniach napędu ale mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vazaha Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 ESP czyli system kontroli trakcji jest bezpośrednio powiązany z ABS czyli układem hamulcowym wiec powinien działać przy wszystkich ustawieniach napędu ale mogę się mylić Bardzo sie nie mylisz, ESP dziala przy 4x2 i Auto natomiast nie dziala przy Lock - sprawdzilem na sniegu. Prawdopodobnie przy 40km/godz bo tyle jedziesz na lock ESP i tak by sie nie zalaczyl Szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MonteChristo Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 X do kierowcy;) : AUTO: ciagne 4x4 bez wzgledu na warunki, ale tylko do 40 km/h LOCK: Ciagne cały czas na 4. Auto- spala wiecej w miescie, na trasie praktycznie nie zauwazalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nbx Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 X do kierowcy;) :AUTO: ciagne 4x4 bez wzgledu na warunki, ale tylko do 40 km/h LOCK: Ciagne cały czas na 4. Auto- spala wiecej w miescie, na trasie praktycznie nie zauwazalnie. Coś się chyba koledze szanownemu pomiksowało, albo nie do końca zrozumiałem intencje. W trybie AUTO moment nie jest cały czas przekazywany na obie osie, ale cały czas na przód. Jeśli wystąpi uślizg kół na przedniej osi to dopiero wtedy dołączana jest tylna za pomocą sprzęgła wiskotycznego w centralnym dyfrze. Co podobno powinno być też sygnalizowane miganiem jakiejś kontrolki powoli (zdaje mi się, że 4WD). I o ile kojarzę z instrukcji, albo gdzieś z internetu z opisu systemów 4x4 Nissana to tak może działać do prędkości 90km/h. Potem będzie już tylko przód. Ale za tą prędkość to sobie nie dam ręki obciąć W trybie LOCK moment jest przekazywany po równo 50/50 do obu osi w sposób ciągły. I to działa do prędkości 40km/h (albo mniejszej może nawet). Jak auto rozpędzi się ponad 40km/h to wiskoza się automatycznie rozpina i system przełącza się w tryb AUTO. Pozdrawiam, M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tim Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 1. W AUTO rozdział następuje automatycznie w zależności od warunków drogowych (podział w stosunku 100:0 (2WD) do 50:50 (4WD) 2.Układ samoczynnie przełącza z LOCK do AUTO jeżeli prędkość zwiększy się lub wynosi około 10 km/h. Nie spowoduje to wyłączenia się lampki kontrolnej 4WD LOCK. 3.Układ samoczynnie przełącza na AUTO w przypadku jazdy z dużą prędkością. Spowoduje to wyłączenie się lampki kontrolnej 4WD LOCK. Tak piszą w instrukcji. Pozdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sk Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Czy możecie wskazać gdzie jest określone że w T31 aut działa tylko do 90km/h ? sk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tim Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Niestety o 90km/h nic nie znalazłem, może pomocne będą następujące strony.5-15; 5-26 oraz 5-35, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nbx Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 1. W AUTO rozdział następuje automatycznie w zależności od warunków drogowych (podział w stosunku 100:0 (2WD) do 50:50 (4WD)2.Układ samoczynnie przełącza z LOCK do AUTO jeżeli prędkość zwiększy się lub wynosi około 10 km/h. Nie spowoduje to wyłączenia się lampki kontrolnej 4WD LOCK. 3.Układ samoczynnie przełącza na AUTO w przypadku jazdy z dużą prędkością. Spowoduje to wyłączenie się lampki kontrolnej 4WD LOCK. Tak piszą w instrukcji. Pozdr, Ad. 3 Ta "duza predkosc" przy ktorej gasnie 4WD LOCK to jest ponizej 40km/h. Nie wiem, czy dokladnie tyle, bo mam wrazenie, ze gdzies w instrukcji widzialem tez, ze to ma byc 25km/h. Sprobuje sprawdzic przy okazji to moze uda mi sie stwierdizc empirycznie. O ile pamietam na testowym T31 faktycznie gaslo w okolicy 40km/h na liczniku. pzdr., M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tim Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 u mnie ta "duża prędkość" jest pomiędzy 40-45km/h.(sprawdzilem), natomiast te, 25km/h dotyczy układu kontroli zjazdu (DDS).str5-35. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.