Pawcior Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 zauwazylem owa usterke dzis jak wprowadzalem autko do garazu, jak kiera ruszam w miejscu to cos mi wali o podloge mniej wiecej tam gdzie jest gaz, odczuwam tez wrazenie, ze kolo kierownicy jakos ciut lzzej sie kreci niz normalnie. Koncowki sa te same od nowosci wiec czy to moglo w koncu pasc na naszych pieknych drogach czy cos innego ? btw il kosztuje mniej wiecej wymiana takich drazkow jakiej firmy sa najlepsze/najtrwalsze [ASO pomijam] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Najprawdopodobniej puściły mocowania maglownicy (te gumy w obejmach mocujące maglownicę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 a wymiana tego jest skomplikowana? trzeba wyjmowac przekladnie cala, zbieznosc ustawiac itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Starczy wymienić gumy Rozstaw maglownicy pozostaje i dlatego nic się nie zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 koncowki drążków sa do wymiany tak wyszlo po diagnozie zawieszenia, w sobote wymiana a wponiedzialek ustawiam zbieznosc bo ponoc jest to wymagane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Najprawdopodobniej puściły mocowania maglownicy (te gumy w obejmach mocujące maglownicę)_________________ zgadzam sie calkowicie z alfabox niestety tak to juz bywa. mi tez sie tlucze ... na poczatku mnie chcial szlak trafic jak to slyszalem a teraz.. juz tego nie slysze Pawcior masz nowa micre wiec takie mocowania napewno beda dostepne. Do k10 nie ma pierona zeby gdzies mozna bylo kupic <poza aso> Moze tez byc przekladnia cala ale to juz ci wytlumaczy alfabox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 koncowki drążków sa do wymiany tak wyszlo po diagnozie zawieszenia, w sobote wymiana a wponiedzialek ustawiam zbieznosc bo ponoc jest to wymaganeJak się z głową wymienia to nie trzeba. Po prostu trzeba zablokować drążek na czas wymiany i policzyć obroty przy wykręcaniu i wkręcaniu i po prostu ustawić tak samo (wymiana końcówki 20-30pln, ustawienie zbieżności pewnie od 50 ). No chyba że już przed wymianą jest coś nie halo ze zbieżnością, to oczywiście warto ją ustawić po wymianie (choć obroty warto i tak policzyć - mniej roboty przy ustawianiu zbieżności). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Domiss, ,lepiej jest sówmiarką zmierzyć odstęp od końca drążka do trzpienia końcówki,bo spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem ,że nowa końcówka miała o 5mm dłuższy gwint,po prostu inny producent.Co prawda było to Deawo,ale takie baboki zdarzają się wszędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zakładałem milcząco, że nowa końcówka jest identyczna ze starą i to sprawdzamy, ale uwaga oczywiście słuszna. A jak już mamy suwmiarkę i do tego kawał kija, to można nawet sobie samemu zbieżność ustawić, tylko niestety nie wiem jak... wiem tylko, że się da . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.