złoty Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam Mam problem z elektryką. Z początku obwiniałem moim problemem akumulatorem ale po sprawdzeniu ładowania i akumulatora sprawdziłem czy pobiera mi prąd samochód w spoczynku. Po pomierzeniu prądu okazało się, że pobiera on przy wyłączonym alarmie 0.5 A. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać uciekającego prądu? Problem dotyczy N16 rocznik 2001 Za pomoc z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Na początek spróbuj szukać za bezpiecznikami. Bezpieczniki są opisane więc będziesz wiedział co Ci zżera prąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 to normalne że Ci zżera. 500mA to nie jest dużo, zegarek, radio, i inne bajery. Komputer utrzymuje ustawienia. Zawsze będziesz miał pobór jakiś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 powinno zżerac okolo 0.05A max 0.1A. Jesli pożera Ci 0.5A to 4-5 dni i akumulator wyladowany do zera. Pomysly hmm przedewszystkim gdzie grzebales ostatnio w elektryce. badz wyciagac po kolei bezpieczniki i sprawdzac pobór. Moze radio masz zle podlaczone? powinno dzialac dopiero w pozycji acc, natomiast jesli takiej pozycji nie masz to na zaplonie. Nowe radia maja to do siebie ze jak sa zle podlaczone (czyli moga dzialac na postoju) to pobieraja prad i wyladowywuja aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
złoty Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Dzięki za podpowiedzi. Dopiero teraz mogłem spokojnie sprawdzić instalacje i znalazłem spadek poboru prądu po wyjęciu bezpiecznika nr 13. Doszedłem że jest on od oświetlenia kabiny i bagażnika. Mam pytanie czy jeszcze coś wisi na tym bezpieczniku bo schematu nie posiadam. Prosze o podpowiedzi lub link do schematu. Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 jest on od oświetlenia kabiny i bagażnika. Gaśnie w bagażniku? To jest sedan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
złoty Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Światło w bagażniku gaśnie. A samochód to hatchback. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 a nie masz zamontowanego ściemniacza wnętrza ? (ja sobie zamontowałem) więc i u Ciebie ktoś mógł. Jego awaria może powodować większe zużycie energii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Ja mam troszkę inny problem. Od kilku dni rano mam problem z uruchomieniem auta- wygląda to jak rozładowany akumulator. Dzisiaj rano sprawdzałem napięcie po nieudanej próbie uruchomienia auta i bateria miała 12,1V. Wystarczy podłączenie prostownika na dosłownie kilka sekund i auto odpala bez żadnego problemu. Czy to oznacza, że akumulator kończy żywotność? Ładowanie przy włączonych światłach i nadmuchu 13,9-14,2V. Pobór prądu to 0,04A. Dodam, że akumulator ma pojemność 55AH i to będzie jego 3 zima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Ja mam troszkę inny problem. Od kilku dni rano mam problem z uruchomieniem auta- wygląda to jak rozładowany akumulator. Dzisiaj rano sprawdzałem napięcie po nieudanej próbie uruchomienia auta i bateria miała 12,1V. Wystarczy podłączenie prostownika na dosłownie kilka sekund i auto odpala bez żadnego problemu. Czy to oznacza, że akumulator kończy żywotność? Ładowanie przy włączonych światłach i nadmuchu 13,9-14,2V. Pobór prądu to 0,04A. Dodam, że akumulator ma pojemność 55AH i to będzie jego 3 zima. u mnie jest tak, że jak zrobie trase to potem przez tydzien mam spokoj, ale dwa to juz nie da rady, akumulator sie rozladowuje, ladowanie tez mam ok, ale mrugają mi światła w samochodzie, wiec regulator sie posypał zapewne, ale ładuje niby ok. Mam też luźną kleme masową, jak to zrobie to zobaczymy co dalej. Oby to nie była Aku. 3 Letni Aku może sie już posypać, ale nie powinien. Zależy jaki to aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Przy podłączonym radiu mam pobór prądu ok 0,30. Przy odłączonym ok. 0,04. Radio działa dopiero przy przekręconym kluczyku (dlaczego jest taki pobór przy wyciągniętym kluczyku). Sprawdzałem już przy kilka radiach i za każdym razem jest to samo. Całą zimę jeździłem bez radia i nigdy nie było problemu z rozruchem, nawet w duże mrozy. Teraz auto postało kilka dni z podłączonym cd i dzisiaj bardzo ciężko odpalił. Co do instalacji to wydaje mi się , że nic nie było "majstrowane". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.