Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Bardzo głośno w środku


Gość Damian Pawelec
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Damian Pawelec

Witam. mam primerke 2.0 td. jakis czas temu miałem mała stłuczke. skonczyło sie na wymianie maski i tyle... od tego czasu silnik dosc glosno pracuje,tzn w tylko w srodku odnosi sie takie 'glosne'.przed ta stłuczka było cichutko... co to moze byc, jak to naprawic? pomocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian Pawelec

Maska była uzywana i nie miała tej maty, dlatego przelozylem od starej maski. tylko nie wiem czy to wina wyciszki bo troche trzesie tez kierownica... a przy odpalaniu odnosi sie wrazenie jakby silnik tam ostro podskakiwał a wczesniej tego nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglada kolego twoje przednie mocowanie silnika ? Bo cos mi sie wydaje ze przy stluczce zostaly wyrwane przednie mocowania poduszki silnika w bloku.

Ja mam u siebie to rozwalone i auto chodzi jak odrzutowiec - szczegolnie przy mocnym przyspieszeniu ryk jest niesamowity.

 

Widze ze masz TD - ja mam benzyne - moze w TD to jest jakos inaczej zamocowane niz u mnie i moze tylko strasze, ale jesli jest to co mysle to sprawa jest przerypana bo w gre wchodzi wymiana bloku silnik....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przy powolnym przyspieszaniu jest cieszej, a jak depniesz do dechu to jest wyraznie glosniej ? Czy halas jest caly czas duzy niezaleznie od tego czy przyspieszasz czy jezdziesz ze stala predkoscia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian Pawelec

a propo wymiany tego bloku to ile tak mniej wiecej taka impreza kosztuje? :(

 

[ Dodano: Pon 08 Gru, 2008 16:11 ]

na wolnych tez nie jest za cicho.... dziwne jest to ze na zewnatrz jest normalnie,tzn srednio głośno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz mocowania w porzadku to nie ma sensu bloku wymieniac - koszt jest taki ze sie napewno nie bedzie oplacac w razie czego - juz lepiej kupic uzywany silnik i w stawic.

 

Moze to tylko poduszka pod silnikiem, trzeba by tylko zdiagnozowac ktora..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość artur14/

podnieś maske niech ktos w środku pare razy przegazuje i będzie wiadomo jeżeli silnik będzie sie kiwał to poducha a ile taka kosztuje to nie mam pojęcia mam primere od tygodnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jest opcja tego typu że przy crash teście naruszyłeś podłużnice przez to zmieniło się choćby nieznacznie zamocowanie silnika (geometria ) a przez to idą nienaturalne naprężenia i dlatego właśnie tak hałasuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, a może kolektor wydechowy ? bo mi sie to widzi tak jakby coś z wydechem siadło to wtedy też głośno zacznie chodzić. Zrób najlepiej tak, odpal auto, podnieś maskę i depcz gaz (kolo pompy powinna być taka linka jak ja ruszysz to też bedzie gazowało i obejdzie sie bez 2 osoby) potem sprawdzaj czy nigdzie Ci nie leci dym albo czy nie czuć spalin koło silnika, ja miałem podobną rzecz u siebie to był dziurawy tłumik końcowy co prawda, ale układ wydechowy idzie od silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tutaj Ameryki nie odkryłeś że układ wydechowy idzie od silnika, ale gdyby to była kwestia dziurawego wydechu to nie miał by takich wibracji o jakich pisał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac jeszcze do poduchy silnika, ktorej sie tak przyczepilem :) Czasmi golym okiem niewidac zeby cos z silnikiem sie dzialo - w sensie zeby mial jakis luz nienaturalnie sie ruszal itd... Co wiecej czasami sama poduszka moze wygladac na taka w dobrym stanie, a moze sie kwalifikowac do wymiany...

Dla mnie jak sa wibracje przenoszone na bude no to tylko do silnika, a silnik przez poduchy jednak jest mocowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co tu czytam to też obstawiam na poduszki. Oczywiście warto też sprawdzić układ wydechowy.

Hmmm a może nie pali na jeden gar i stąd ta trzęsiawka. Od razu chodził tak po kraksie, czy po czasie.

Co do linki od pompy to marne szanse na jej znalezienie w P11 :) wyposażonego w pompę Boscha VP40 sterowaną elektrycznie, a takie generalnie były montowane. Tak samo i od spraęgła też nie warto szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze zamiesc zdjecia po kraksie i zobaczymy jak mocno bylo uderzone i wtedy to nam pomoze w zlokalizowaniu tej "trzesiawki" ja jednak tez obstawiam poduszki silnika, czasami pomaga to raptowne tak jakby ruszanie do przodu, mam nadzieje ze wiesz o czym mowie, wtedy dokladnie widac jak zachowuje sie silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian Pawelec

Niestety fotek nie mam ale to było centralne uderzenie, mozna powiedziec ze w słupek, nie zbiła sie zadna lampa tylko nosek maski sie niezle pogiał ai maska ogólnie wstała...

 

[ Dodano: Nie 14 Gru, 2008 13:20 ]

a propo wydechu to jest ok bo był juzsprawdzany...

 

[ Dodano: Nie 14 Gru, 2008 13:20 ]

a propo wydechu to jest ok bo był juzsprawdzany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie popsuty blok wyglada mniej wiecej tak:

 

p1210815ko7.jpg

 

p1210817ez6.jpg

 

p1210818sl8.jpg

 

Na ostatnim foto widac wyrawny gwint w bloku.

 

Niestety jest ona centralnie na srodku samochodu - moze faktycznie przy uderzeniu cos sie przestawilo.

Sprobuj na chwile odkrecic ta przednia poduszke i zobaczysz czy jest jakis efekt. Moze tak jak bujany napisal sa jakies nienaturalne naprezenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli tam jest cos naderwane jak u Ciebie to chyba nie jest vza wesoło?

:029:

 

Jesli wyrwales mocowania w bolu to nie jest wesolo, bo nie ma jak tego naprawic. Mozna sie posilkowac jakimis kabinowanymi mocowaniami - tak jak u mnie ktos zrobil taka "lape" do jednej ze srob laczacych blok silnika ze skrzynia. Nawet to dzialalo przez pewien czas, niestety podczas jazdy rozwalalo sie to czesto, ja to spawalem, pozniej zwno sie rozwalalo.

Moze trezba by zrobic jakis mocniejszy uchwyt i na klika punktow a nie na jeden jak u mnie.

Tylko ze w moim przypadku silnik padaka i ja go wymienie wiec niekabinuje juz nic z tym.

Jesli u ciebie powstalo podobne uszkodzenie a silnik jest w dobrej formie to moze warto cos pokabinowac z uchwytem. Ale nie ma co na zapas sie martwic - rozbierz to i zobacz jak wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...