Guest slimaktlen2 Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 Witam z dostępnych mi źródeł doczytałem iż Vmax vanetki(140km/h) ogrnicza przełożenie mostu a nie skrzyni.Pytanie czy ktoś ma lepszą wiedzę na ten temat lub czy ktoś ma na zbyciu(darmocha)most (zajechany oby w jednym kawałku)od vanetki i syrenki.Chciałbym rozebrać oba i porównać czy faktycznie różnią się przełożeniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamus Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Nie 140 a producent podaje max 131km/godz. silnik 2.3 D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slimaktlen2 Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 140 to ja jechalem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mariusz Szwałkiewicz Posted December 12, 2008 Share Posted December 12, 2008 Zdecydowanie za szybko Następnym razem proszę przestać przyśpieszać już po osiągnięciu 130 km/godz. :mikolaj: A tak na poważnie to może wystarczy porównać przełożenie tylnego mostu, bez rozbierania tychże? Wtedy wystarczy jakaś literatura ( niestety nie posiadam żadnej) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slimaktlen2 Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Z chęcią poczytał bym niż rozbierał ale nie dysponuje żadną literaturą i tu jest problem,myśle że uda mi się szybciej załatwić zajechany most niż literature. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFCTOMEK Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Występują dwa rodzaje tylnych mostów typ H190A stosunek przłożenia 4,636 przy ilosci zebów Tarczy -51 Wałka Atakujacego- 11. Typ R200V stosunek przełożenia 4,363 przy ilości zębów T-48/WA-11. Ten pierwszy w Serenach z silnikami 1,6 drugi w Vanetkach i Serenach 2,0 benzyna. Do rozebrania tylnego mostu potrzebne są narzędzia specjalistyczne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest QXs Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Ja śmigałem serenką z mostem 1.6 i silnikiem 2.0 B oraz 2.0D i zasadniczo stwierdzam że przy 3tys obrotow diesel miał większą prędkość niż benzyniak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest t82 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 w serena 2.3D przy prędkości 130km/h staje się najcichszym samochodem świata - kierowca i pasażerowie stracili słuch ... ja jechałem 145, ale tylko dla próby - bo przez hałas jest takie męczące i przy tym paliwa żre jak smok, że ostatecznie jeździłem równo 90km/h i mogłem nawet radia posłuchać, a spalanie rekordowo 6.25 l / 100km t82 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fular Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 A mi sie udało rozpędzić mojego zielonego jaszczura do 180km/h nie włączając 5 biegu skala na liczniku się skończyła więc nie było sensu jechać dalej ale pije jak smok przy tej prędkości a silnik to dwulitrowa benzyna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loxeal Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Pewnego razu z górki na autostradzie jechałem 185 km/h, ale nie będę tego powtarzać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Też bym już nie próbował. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zenas z-1 Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 ja swoją syrenkę 2.3D na autostradzie bujłem do 135km/h z siedmioma pasażerami na pokładzie no troche zajeło mi to czasu,a jeżeli chodzi wam o hałas sprawdzie czy macie osłone wygłuszającą pod silnikiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.