Gość kuba20 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 witam moze ktos z forumowiczow przerabial ten temat, chodzi dokladnie o hamulce do p11 wydaja mi sie slabe chcialbym zmienic i mam pytanko czy od 200sx podejda czy od czegos innego ?? mile widziane porady i opisy montazu co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Jak chesz mam taki set do sprzdania Zaciski 4ro tłoczkowe 200SX S14 z wymienionymi wszystkimi gumkami, złożone na smarze ATE do tego tarcze brembo stoczone do średnicy 272mm i dopasowane do rostawu 4x114,3mm + klocki ferodo - fajnie to działa no i wszystko przygotowane by pasowało jak seria... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba20 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 a jaka cena by byla mysle nad zmiana bo cos wydaja mi sie slabe hamulce a tarcza o srednicy 280 nie wejdzie?? cene na priv prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano76 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 A nie lepiej wpakować heble z Primery GT/Almery GTi na tarczach 280mm do tego sportowy klocek i będzie dobrze. Oczywiście nie tak dobrze jak na 4 tłoczkowym zacisku, ale przynajmniej odpada późniejszy problem z rzeźbieniem tarcz pod takie zaciski, bo chyba żadna seryjna nie podejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 No niestety jak się tarcza skończy to trzeba kupić taką z 300ZX/200SX i ztoczyć z niej 8mm po średnicy, oraz dowiercić 3 dziury... Ale na szczęście tarcze szybko się nie kończą do tego tarcza ma 30mm grubości to o 8mm więcej jak taka z P11GT no i nie łapie zadyszki jak np. ostro damy po heblach z 160-180km/h... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba20 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 a gdybym chcial zalozyc z GT tarcze i klocki bo mam znizki w intercarsie to cos trzeba przerabiac czy pasuje wszystko bez przerobek http://moto.allegro.pl/item506304335_hit_t..._wersja_gt.html myslalem nad tym zestawem + klocki TRW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zaciski hamulcowe musisz podjąć z P11GT... Almera GTI ma to samo co sunny GTi a wiec 257x26mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 różnica między hamulcami w p10 a p11GT to większa tarcza, inne jarzmo i trochę inny klocek. Zaciski są takie same - różnica tylko w napisie. Dużo nie zmieni siły hamowania ale zdecydowanie lepiej odprowadzane jest ciepło więc niestraszne hamowanie z dużych prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 klocki w P11GT są wieksze i tarcze też więc to w znaczący sposób wpływa na siłę hamowania... Np. BMW do tej pory robi heble jednotłoczkowe nawet przy średnicy tarcz 342mm a jak wiadomo ma heble najlepsze w klasie limuzyn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 klocki w P11GT są wieksze i tarcze też więc to w znaczący sposób wpływa na siłę hamowania... TRW 280x22mm / klocki ferodo premier tył TRW 257x10mm /ferodo premier tarcze po 4 miesiącach naprawde skutecznych dohamowań np. 200+ do 50 są proste klocki zużywaja się równomiernie, "puchną" minimalnie przy trzecim takim hamowaniu ale tylko na chwilę potem znowu hamują aż do końca... następne kupie ds performance powinno być jescze lepiej... z moich obserwacji zestaw w P11 GT daje radę nawet na torze, warto jednak zainwestować w klocek sportowy z górnej półki: mintex/ferodo DS/ebc redstuff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba20 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 witam ponownie czyli do tych tarcz ktore sa na allegro musze kupic zaciski od p11 gt oraz ramienia do ktorych sie przykreca zacisk tak?? moze macie stronke z czesciami sportowymi do primerki p11 bede wdzieczny pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano76 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 witam ponownie czyli do tych tarcz ktore sa na allegro musze kupic zaciski od p11 gt oraz ramienia do ktorych sie przykreca zacisk tak?? moze macie stronke z czesciami sportowymi do primerki p11 bede wdzieczny pozdrawiam Kupujesz zaciski plus jarzma z P11GT lub z almery N16 pod tarcze 280/22, nawet z almery łatwiej dostać. Sorry za zamieszanie, bo z rozpędu w poprzednim poście napisałem o Almerze GTI a chodziło mi o N16. Jeszcze jedno przed kupnem sprawdź jakie masz u siebie heble. Ja też chciałem kupować zaciski z almery a okazało się, że u mnie fabrycznie siedzi z przody 280/22 a z tyłu 278/10. Prawdopodobnie w późniejszych rocznikach seryjnie były większe hamulce. Co do tarcz i klocków, to podstawą jest dobry klocek najlepiej sportowy choć "tuningowy" od biedy też ujdzie, nacinana i nawiercana tarcza niewiele da w zestawie z seryjnym klockiem i tylko może go szybciej "zjeść". z moich obserwacji zestaw w P11 GT daje radę nawet na torze, warto jednak zainwestować w klocek sportowy z górnej półki: mintex/ferodo DS/ebc redstuff Powiedz mi, jaki u ciebie siedzi typ klocka, może być po numerze ferodo. Ja jak szukałem do siebie to nie ma DS, redstuff i dopiero OMP robi, ale tylko tuningowy. Być może w GT pomimo tej samej średnicy tarczy jest inny typ klocka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba20 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 powiem tak klocki byly zakladane przez serwis w holandi od momentu kiedy go przytargalem do polski przod nie byl ruszany jeszcze:/ sprawdzalem klocki i tarcze sa jeszcze w miare ale jakiej sa firmy niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 z tyłu 278/10. takie coś to tylko w 350Z...Seryjnie N14, N15, N16, P10, P10, 200SX... mają z tyłu maks 257mm na 9 lub 10mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano76 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 romano76 napisał/a: z tyłu 278/10. takie coś to tylko w 350Z... ...i w P11, suwmiarka nie kłamie, zresztą katalogi też przewidują takie tarcze. Sam byłem zdziwiony, bo większość informacji podaje tarcze 257/22 przód i 258/10 tył, ale po zgłębieniu tematu - w końcowej fazie produkcji P11 fabryka dawała większy hamulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba20 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 witam mierzylem dzis srednice tarczy ma 280mm na 22mm szerokosci klocki prawdopodobnie orginal i tarcze bo jest wybity napis nissan wiec co mam teraz zrobic z heblami zeby zaczely lepjej brac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romano76 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 wiec co mam teraz zrobic z heblami zeby zaczely lepjej brac Wymień klocki na coś lepszego niż seria, jak masz taki typ klocka jak u mnie, to na pewno z klocków "tuningowych" dostępne są EBC greenstuff lub omp road&sport. Oczywiście nie zaszkodzi wymienić płyn hamulcowy, jak dawno nie był wymieniany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nikos_ Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Z tego co czytam po sklepach to są różne tarcze i różne zaciski w zależności od rozmiaru koła 14" czy 15". Nie wiem jak z klockami? czy też w takim razie są inne? No i pytanie żeby używać zimówek na 14" muszę w takim razie kupować hamulce pod 14". Jak to będzie wyglądało wtedy w lato przy 15" kołach? Wymiana wszystkiego na 15" mi się nie uśmiecha mi się - zaciski mało nie kosztują :-( A i na kolejną zimę wymiana felg i opon. Czytam że tu raczej wszyscy na sportowych częściach ale może ktoś poradzi tak z ekonomicznego punktu widzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.