Gość J3 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 17" to nie tylko wygląd ale także lepsze trzymanie w zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 17" to nie tylko wygląd ale także lepsze trzymanie w zakrętach. szersze kapcie lepiej trzymają logiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NikosWariat Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 same 17 cali bez odpowiedniego zawieszenia nie wiele da , a najważniejsze są opony .... a nie ich rozmiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J3 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 szersze kapcie lepiej trzymają logiczne Nie mówie o szerokości a o profilu. Poza tym szersze kapcie sa faktycznie lepsze ale na równych jak stół drogach. W koleinach niestety tańczysz. same 17 cali bez odpowiedniego zawieszenia nie wiele da , a najważniejsze są opony .... a nie ich rozmiar Masz racje, ze wazny jest bieznik. Niemniej jednak sama zmiana profilu kola z 15" czy 16" na 17"+ jest odczuwalna w zakrętach. Proponuje aby wypowiedzieli sie koledzy, którzy dokonali takiej zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 A mnie nadal nurtuje moc tego silnika, zapodaj zdjecie motoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NikosWariat Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Nie mówie o szerokości a o profilu. Poza tym szersze kapcie sa faktycznie lepsze ale na równych jak stół drogach. W koleinach niestety tańczysz. co prawda to prawda, czasem przy dobrym dziurach kierownica żyje własnym życiem Masz racje, ze wazny jest bieznik. Niemniej jednak sama zmiana profilu kola z 15" czy 16" na 17"+ jest odczuwalna w zakrętach. Proponuje aby wypowiedzieli sie koledzy, którzy dokonali takiej zmiany. ja z 14" 185/65 r14 przeszedłem na 205/50 r16 i różnica jest dosyć wyczuwalna czasami nawet bardzo :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NikosWariat Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 miałem bmw 328 e36 z felgami 18 na standardowym zawieszeniu kolega miał takie same bmw na feldze 15 tylko z zawieszeniem gwintem no i kolegi auto lepiej trzymało się jezdni nawet w zakrętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 ja z 14" 185/65 r14 przeszedłem na 205/50 r16 i różnica jest dosyć wyczuwalna Tylko zauwaz ze przeszedles z wezszych na szersze. Pewnie gdybys mial taka sama szerokosc to bys tak bardzo tego nie odczul. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Tylko zauwaz ze przeszedles z wezszych na szersze. Pewnie gdybys mial taka sama szerokosc to bys tak bardzo tego nie odczul. no przypuszczam że raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 miałem bmw 328 e36 z felgami 18 na standardowym zawieszeniu kolega miał takie same bmw na feldze 15 tylko z zawieszeniem gwintem no i kolegi auto lepiej trzymało się jezdni nawet w zakrętach Samym rozmiarem felgi i niskim profilem opony nieco polepszymy przyczepność w zakrętach, ale nie będzie to tak zauważalne jak po wrzuceniu gleby. Ostatnio miałem okazję się przejechać Toyota Camry na 15 z konkretną glebą i mimo profilu opony 65 auto szło jak po szynach! Nikos, napisz jak to jest z tym Twoim Cefiro ?? Robiłeś przekładkę kiery?? Z tego co wiem, to Cefiro tylko z kierą z prawej strony szło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NikosWariat Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Cefiro występowało w 2 wersjach w budzie A32 QX jak zwykłe A32 , mój jest w tej "amerykańskiej budzie" z tym że moje auto nigdy nie widziało usa ani kandy zostało za sprawą poprzedniego właściciela ściągnięte z niemiec , które miało 4 miesiące z uszkodzonym tyłem , reasumując 6 miesięcy od produkcji auto już było w PL zarejestrowane o tym że to cefiro dowiedziałem się przypadkowo , byłem pewien że to zwykła amerykańska maxima potrzebowałem kupić napinacz paska wielorowkowego , nigdzie nie było dotrałem do nissana i po VIN wyszło że to nie maxima tylko cefiro i to w jakieś wersji sport !! zapytałem się faceta czym to się rożni od normalnej , powiedział że mocą i coś tam w silniku (dodatkowo map sensor poza przepływką) i patrze pod maskę faktycznie jest map sensor którego nie było w maximie qx kolegi ani maximie a32 kolegi ponieważ miałem znajomego na hamowni pojechałem to schamowac i zamiast oczekiwanych 190 koni wyszło prawie 230 (bez dosłownie kilku koni) tak w streszczając mogę powiedzieć o tym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 a to dobre bo ja mam maxiem i tez mam map sensor!! tak samo jak moj kumple a32 rocznik 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NikosWariat Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Mogę powiedzieć że w koledze A32 Qx 1995rok nie ma map sensora , u kolegi w A32 USA 1998 rok też nie ma mapa ? fakt czy ma czy nie w sumie nie ma znaczenia ważne ze wylegitymował się odpowiednią mocą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 zrob foto silnika !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NikosWariat Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 spoko teraz stoi w warsztacie na to iz rzuciło palenie i czy przypadkiem nie pomyliłeś map sensora z maf sensorem (przepływomierzem) ? nie, nie pomylilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Panowie, przypominam o czym jest temat Witam!!!! jakie koła najlepsze do maximy???? mam 17 i coś mi nie za bardzo pasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NikosWariat Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 jaca V6 w związku z tym proponuje zmienić nazwę tematu na bardziej właściwy lub zrobienie z tego tematu 2'uch wątków Temat dotyczy tego o co zapytał autor, tyle, jeżeli chcesz wyjaśnic i opisać swoje auto to jest od tego odpowiedni temat, "Projekty i prezentacje" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.