Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 (edytowane) Może trzeba by to na szerokopasmówce podstroić... Przebiegi ewidentnie wskazują na zły skład mieszanki - przejście na dużą przepływkę zubaża... Do 2500obr.min masz co najmniej 20Nm za mało... Ps. Sunny bardzo ładne, na żywo ogromne wrażenie na mnie zrobił - wzorowo utrzymany egzemplarz Edytowane 4 Grudnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 (edytowane) Coobcio, szerokopasmówka już jeździ na codzień w aucie do 2500 AFR dawał 8 ale skupiłem się na górnej partii bo martwił mnie ten dołek, w żaden sposób nie mogłem go wyprostować. Po podlaniu spadał, po zubożeniu też bodek_n14, ten dołek wychodził za każdym razem, a pomiarów chyba było ze 30 z czego ten był najmniejszy. Zapłon coraz bardziej ustawiałem ku końcowi i za każdym razem było coraz lepiej, aż brakło mi możliwości przesunięcia jeszcze dalej, pomyśle nad rozpiłowaniem Oj Exa to była Exa ale trzeba iść z duchem czasu. Po nowym roku auto pewnie znowu pójdzie na sprzedaż (zapewne tylko z wydechem 2.5 cala, przestawionym rozrządem, maską i ew kompem) a póki co się jeszcze trochę pobawię w mody Edytowane 4 Grudnia 2009 przez MacGayver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 do 2500 go zuboż i to zdrowo... Szkoda wypłukiwac oleju ze ścianek garów i marnować cenną moc Ps. trochę dziwne że wykres jest do 8000 jak fabryczna odcinka jest na 7500 - czyżby kolejny błąd w ustawianiu przełożenia na rolce ?? Jeśli tak to pewno z 10Nm masz więcej w całym zakresie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Licznikowo kręci się do 8500 bo mu przestawiłem, a obroty są rzeczywiste także momentu niestety nie przybędzie (licznik troche jednak przekłamuje) A co z tym zapłonem? rozpiłować i jechać znowu na rolki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Dziwnę troszkę jest że aż taka agresywnie masz go do przodu... Na pewno wałek wydechowy nie jest przestawiony ?? Ps. przed rozpiłowaniem oznacz sobie fabryczny maks - żebyś jakiś punkt odniesienia miał Powodzonka i więcej Nm z dołu życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 na bank nie jest przestawiony, gdzieś na którejś stronie jest foto z kółkami, tylko ssaka przestawiałem, a gdybym się walnął o cały ząb to różnica by zapewne była odczuwalna, ale na niekorzyść Pod koniec miesiąca jeszcze na rolki się wybieramy Łódzką więc do tego czasu sobie wszystko naszykuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.