Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

zawieszenie do Nissana Sunny N14 5D 92 rok


Gość tarjei86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Jak w temacie, czyli interesują mnie wasze informacje i jakieś rady odnośnie zawieszenia do Nissana Sunny N14 5D 92 rok. Mam aktualnie z przodu sprężyny JAMEX -30mm z amorami KAYABA, a z tyłu oryginalne sprężyny i amorki TOKICO i takie gumy usztywniające między zwojami w sprężynach. Jeżdżę tak już prawie rok i ostatnio zacząłem odczuwać, że auto zaczęło troszkę pływać mimo usztywnienia i obniżenia. Ostatni raz miałem tak, gdy było jeszcze na starym oryginalnym zawiasie...Jednak po wymianie zeszłorocznej przez długi czas było super sztywne i fajnie trzymało się zakrętów, jak na taki zawias.... a teraz znowu zaczyna kołysać, postukiwać i jakoś tak nie pewnie mi się jeździ. Rozumiem, że wpływ na to zachowanie mogą mieć również koła - jeżdżę aktualnie z uwagi na porę roku na zimówkach 155x70xR13 - bardzo małe kółeczka.

Nie mniej jednak zacząłem się zastanawiać nad modernizacją zawieszenia. Zamiast sztukować tak po trochu tego i tamtego może lepiej od razu wymienić wszystkie amorki na jakieś bardziej sportowe - zależy mi na tym, aby auto pewnie się prowadziło, bez dziwnych kołysek itp. Możecie mi coś doradzić w tej sprawie ? Czy do tych samochodów wogóle da się dostać jakiś dobry zawias, który będzie miał taką sztywniejszą charakterystykę ?

Gwint chyba nie wchodzi w grę - do tego auta chyba nie warto. Tak czy inaczej - czekam na Wasze opinie i rady w tej sprawie.

 

Dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzupełnieniem tego wysztkiego najlepiej by było zastosowac sprawdzone amorki KYB model ULTRA SR - złote...

Nie bedzie bujać przy obnizeniu i będzie sporo precyzyjniej w prowadzeniu - POLECAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzupełnieniem tego wysztkiego najlepiej by było zastosowac sprawdzone amorki KYB model ULTRA SR - złote...

Nie bedzie bujać przy obnizeniu i będzie sporo precyzyjniej w prowadzeniu - POLECAM.

 

Coobcio, mam więc pytanko :) jak to się ma do tylnych sprężyn oryginalnych z tymi takimi gumami utwardzonymi. Mam je dlatego, że mam LPG w komorze koła zapasowego, i tył auta niebezpiecznie mi się obniżał. Dlatego je tam wrzuciłem. Możesz mi coś doradzić ?

Ja się zaraz zabiorę za szukanie tych KYB.. masz jakieś sprawdzone źródła ? Dzięki !

 

[ Dodano: Sro 17 Gru, 2008 14:07 ]

I jeszcze jedno pytanie. Czy oprócz samych amortyzatorów coś jeszcze odpowiada za te wszystkie stuki itp ? Przypuszczam, że jakieś gumy, tudzież uszczelki itp. Jak wygląda sprawa z wymianą tego ? Są jakieś lepsze, gorsze produkty ? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci że lepiej zamiast tylnych spręznyn z 1,4 dać z GTi - są grubsze i twardsze...

Ps. co do gumek to można zmieić na sztyniejsze zamieniniki z poliuretanu, pewnieje prowadzenie i nie odkształca to się to jak silentblok...

 

Trochę foto jak wsadzałem to do siebie:

http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coo...31020081966.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coo...31020081967.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za fotki ;)

Wygląda to co najmniej "zacnie". Możesz mi powiedzieć, skąd ew. takie poliuretanowe gadżety oraz te amorki najpewniej załatwić ? Bo sprężyny jakoś na allegro pewnie dostanę...ale amortyzatorów szukałem wczoraj w różnych sklepach i ni chu chu :( no i pewnie z tymi poliuretanami będzie jeszcze większy problem...masz może jakieś pewne źródło ? Ew. jak już będę przy kasie, to czy jeśli masz gdzieś u siebie dojścia, mógłbym przelać Ci fundusz i liczyć na jakaś pomoc w ściągnięciu tego do mnie do Bytomia ? W Warszawie niestety rzadko bywam :(

 

Z góry thx za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...