Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] uszczelka pod głowicą czy jednak zapowietrzenie ??????


Gość alilee
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ano racja :P w almerze ten silnik juz jest nafaszerowany elektroniką są drobne zmiany,i pompa nie jest sterowana na linke jak p10,n14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666

Oczywiście ze jest komputer i widać go gołym okiem na tunelu środkowym (obok pedału gazu trzeba spojrzeć :D

A ten błąd o którym piszesz to uszkodzony potencjometr pedału gazu do nabycia niestety tylko z rozbitka albo w ASO. W tym przypadku mógł się po prostu zaciąć albo coś nie łączyło po resecie zaczął działać ale nie wiadomo kiedy zrobi to znowu.

Santa gdzieś tu na forum jest link rapida do poradnika Sam Naprawiam - na wiele zadawanych przez Ciebie pytań są tam odpowiedzi więc polecam ściągnąć i przejrzeć.

W almach były 2 rodzaje ropniaków CD20 - prostszy w konstrukcji ale z bardziej zawodną pompą wtryskowa (z wbudowanym czujnikiem prędkości obrotowej) i CD20E inna pompa wtryskowa, więcej elektroniki i elektrozawór EGR na dolocie zaraz za filtrem powietrza - po tym najprościej sprawdzić jaki masz silnik. Ja mam CD20E co mnie cieszy bo mam awarię czujnika prędkości obrotowej:D

Przykłady:

Tu masz almę z CD20E: Klick

Tu masz CD20: Klick

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie rób lepiej nic z komputerem, bo jak później będziemy chcieli zajrzeć mu do historii to będzie pusto. A inaczej, to zawsze jest szansa na odczyt jakiś ciekawych danych, być może mówiących o ew. problemie. Takie resetowanie bez wcześniejszego sprawdzenia co się dzieje i co siedzi w pamięci to najgłupsza rzecz. Kasujesz sobie wtedy sam prawie że historię choroby ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość SantaClaus21

Za późno serwis.. Komputer nie podał żadnego błędu - kod 55. Odpiąłem akumulator na 30 minut. Nie wiem czy się zresetował czy nie, ale jaki mułowaty był - taki pozostał :(

 

Odpowietrzyłem jeszcze dziś w jednym serwisie hamulce i upewniłem się, że to nie one powodują małą moc mojego auta. Niestety można "napompować" hamulec przy włączonym silniku w dalszym ciągu :< co mnie dziwi. Jak już stwardnieje całkiem, to włącza się na chwilę kontrolka hamulca (ta co przy ręcznym). Ale kwestię hamulca otwarłem w innym wątku.

 

Mam nadzieję, serwis że coś wymyślisz, to ja już tracę nadzieję, że to auto będzie mocniejsze :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...