Gość chmielo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 witam, mam problem i pytanie . Już 2 raz wysadza mi płyn chłodz. na złączach przewodów gumowych to z chłodnicą to z obudową termostatu.Przewody twarde-mocno,no i płyn cieknie.PYTANIE; czy to uszczelka pod głowicą, może korek chłodnicy,czy głowica.Jakie to koszty w razie czego? Czy przewody mają byc tak mocno twarde- nie kopci,nie ma śladu w oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asaf Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 zacznij od korka chłodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 popieram kolege asafa sprawdz korek chłodnicy najlepiej jakbys sie z kims zamienil na chwile tylko sprawdz na jakie jest cisnienie na niektórych pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek710309 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Sprawdź czy chłodnica robi się gorąca { może termostat nie otwiera} i czy załącza się wentylator na chłodnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 wentylator się nie załącza, chłodnica robi się gorąca ale powoli , a jak już silnik się dobrze rozgrzeje to chłodnica parzy(po zrobieniu 10km ). A ile na korku ma byc napisane tego ciśnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Na korku jest 0,9 albo 1,1 - nie pamiętam. Ale ile by nie było, to przy takim ciśnieniu musi przelać nadmiar płynu do zbiornika. Gdy silnik pracuje masz bąbelki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 nie, niebyło bąbelków w chłodnicy i niewiem co jest nie tak- może to ten korek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Chodzi dokładnie o bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym przy pracującym silniku i zamkniętym korku chłodnicy. Jeżeli na pewno ich nie ma to raczej na bank głowica i uszczelka jest dobra. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek710309 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Wentylator na chłodnicy wcale Ci się nie włącza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 no to dlaczego wywala ten płyn skoro niema dodatkowego ciśnienia w układzie chłodz. czy możliwe że korek chłodnicy jest tak ważny.A wentylatora to ja jeszcze nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek710309 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ja na korek bym nie stawiał jeżeli nie działa Ci wentylator na chłodnicy to płyn zaczyna się gotować , powstaje para i masz ciśnienie w układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 no to dlaczego wywala ten płyn skoro niema dodatkowego ciśnienia w układzie chłodz.czy możliwe że korek chłodnicy jest tak ważny.A wentylatora to ja jeszcze nie słyszałem Rozszerzalność cieczy.... zimna ma mniejszą objętość, gorąca - większą. Nadmiar przepływa do zbiorniczka. Jeżeli masz niepracujący korek - masz ciśnienie wywalające węże. Proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 ale temperat. silnika jest w normie tzn. wskazówka na desce rozdz. nie wchodzi na czerwone pole jest mniejwiecej w połowie skali no może ciut wyżej to poco ma się włączac wentylator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ja na korek bym nie stawiał jeżeli nie działa Ci wentylator na chłodnicy to płyn zaczyna się gotować , powstaje para i masz ciśnienie w układzie. Ale wtedy miałby bąbelki w zbiorniczku, a pisze, że niby nie ma.... [ Dodano: Czw 18 Gru, 2008 20:58 ] ale temperat. silnika jest w normie tzn. wskazówka na desce rozdz. nie wchodzi na czerwone pole jest mniejwiecej w połowie skali no może ciut wyżej to poco ma się włączac wentylator Temp silnika na wskazówce będzie w normie, przez fałszywe odczyty. Tak jak pisał kolega - czujnik będzie w poduszce powietrznej. Ogrzewanie w kabinie nigdy nie zanika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 ano jakoś słabiej grzeje - wolniej się nagrzewa wnętrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asaf Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ja na korek bym nie stawiał jeżeli nie działa Ci wentylator na chłodnicy to płyn zaczyna się gotować , powstaje para i masz ciśnienie w układzie. widzisz kolego jeśli korek jest uszkodzony trzeba go wymienić i to jest moja diagnoza ,co do wentylatora to nie masz racji jeśli wentylator nie działa płyn się nagrzewa fakt, ale od czego mamy wskaźnik temperatury ? Jeśli wskazanie jest w normie itd,itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 i tym właśnie sposobem nie wiem co to może byc , ale wiem jedno... zacznę od korka, a potem to już chyba pojadę po kolei, kończąc na sprzedaży .Dziękuję za pomoc i informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 i ja cos dodam w benzynie mialem to samo ustalo po dokladnym odpowietrzeniu ukladu i wymianie korka cena korka 23zl mozna zainwestowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek710309 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Wymień korek i daj znać czy pomogło????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 no i kupiłem korek japoński, na korku jest wytłoczone- 1.1- ciśnienie.czy do TD ma byc taki , bo są jeszcze 0.9.W każdym razie dzisiaj toszkę pośmigam i zobaczę czy będzie ok. [ Dodano: Pią 26 Gru, 2008 23:05 ] no i wracając do tematu- po wymianie korka na nowy ,efekt jest taki iż teraz chyba strzeliła chłodnica i cieknie płyn.Jak przewód stwardnieje korek puści ciśnienie z płynem a z chłodnicy na dole paruje i powoli ubywa płynu, a przewód dolny chłodnyTeraz to wymienie chłodnicę ale jak założę to czy nowa jebn. [ Dodano: Pią 26 Gru, 2008 23:09 ] no i wracając do tematu- po wymianie korka na nowy ,efekt jest taki iż teraz chyba strzeliła chłodnica i cieknie płyn.Jak przewód stwardnieje korek puści ciśnienie z płynem a z chłodnicy na dole paruje i powoli ubywa płynu, a przewód dolny chłodnyTeraz to wymienie chłodnicę ale jak założę to czy nowa jebn.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.