Guest sew Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Mam zamiar wymienić sondę lambda, w moim Terranku II jest 3 przewodowa i mam do was pytanie, jaką kupić, żeby podziałała a żeby nie przepłacić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 3 przewodową, do terrano II. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sew Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Tak ale bardziej chodziło mi o producenta, czy NGK będzie ox, czy lepjej odżałować i bosh-a kupić :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 zarówno jedna jak i druga firma jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sew Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 Czy ktoś wie może jaki powinien być zakres napięć na czarnym przewodzie sondy lambda, dziś mierzyłem i waha się pomiędzy 2 i 4 V co mi się średnio podoba bo wszędzie pisze że powinno być albo 0,1 - 1 V albo koło 5V zależnie od auta ?? Więc jak jest w tyranie ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Skoro masz 2-4V to widocznie mierzysz napięcie na grzałce sondy a nie na wyjściu. W japończykach jeżeli tylko sonde masz oryginalną wyjscie z elementu pomiarowego masz szare/niebieskie lub często np. w hondach zielone. Kolor czarny i biały jest zarezerwowany dla mas i zasilań grzałek. pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sew Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Przewody do sondy są 2 białe i 1 czarny więc możliwe że się pomyliłem, za wtyczką jest jeden gruby czerwony i 2 cienkie dwukolorowe, jak znaleść sygnałowy i ile się się na nim spodziewać [ Dodano: Czw 16 Kwi, 2009 21:12 ] a może inaczej jaka rezystacja jest na grzałce :?: [ Dodano: Czw 16 Kwi, 2009 21:21 ] dla ścisłości przewód czarny sądy przechodzi w gruby czerwony za wtyczką a 2 białe z sądy wchodzą za wtyczką w te dwa cienke dwukolorowe przewody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
azm-61 Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Witaj! Zobacz tu: http://chomikuj.pl/azm-61/Motoryzacja/Sonda+lambda Mam tam trochę informacji na temat sond: napięcia, ilość przewodów itd. może coś się Tobie przyda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Poprawka, faktycznie schemat terrano masz tak: czarny- sygnał, oba białe - grzałka. Więc skoro na czarnym (we wtyczce środkowy) masz 2-4V to jedynie może być to spowodowane jakimś zwarciem w samej sondzie, innego pomysłu brak. pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sew Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 A czy jest możliwość ze jeden z białych przewodów to wspólna masa do grzałki i sondy i że je zamieniłem ?? Albo że czarny z sądy nie ma iść na gruby środkowy przewód, tylko że na któryś z cienkich :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest terranosaur Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 a czy można zastosować sondę z innego auta ? i czy jeśli jest jakieś zwarcie na sądzie to będzie palić jakiś bezpiecznik ? Klucz do odkręcania 22 DO terrano I wygląda to tak : A tu jest ona zamontowana : . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.