Gość djrolex Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Mam primerke 1995 r. 1.6 16 v P10 na pelnym wtrysku, i mam zalozony gaz. Reduktor firmy AG (Tomasetto). Od jakiegos czasu strasznie duzo mi pali 18l/100km:( gazownik powiedzial ze to wina membran w reduktorze, wiec kupilem je i wymienilem wszystko, ale teraz nie dosc ze nadal pali mi 18l/100 km to jeszcze na wolnych obrotach na lpg spadaja mi obroty(nie gasnie), nie ma tej mocy co mial przed wymiana membran i przy ruszaniu z jedynki przy lekkikm wcisnieciu gazu dusi sie a gdy wcisne mocniej gaz to wtedy rusza - co moze byc tego przyczyna?jaki powinien byc mikser w tym aucie tzn o jakiej srdnicy?bardzo prosze o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 djrolex, ja też mam problem z dużym spalaniem-20/100. Dzisiaj przyszła mi do głowy jedna myśl. Regulowałem u siebie ręczny, bo nie łapał i trzeba było podciągnąć. Myślę, że może za dużo podkręciłem i teraz koła hamują. Niby jak podniose na lewarku to kręcą się lekko, ale czasami mam wrażenie, że coś mi delikatnie hamuje. Odkręciłem troche śrube od regulacji, musze pojeździć i zobaczyć co wyjdzie przy tankowaniu. Regulowałeś może u siebie ręczny? Może tu jest przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 ziomek żeby sprawdzić czy nie masz za mocno podciągniętej linki wystarczy trochę pojeździć i sprawdzić łapką czy Ci się heble nie grzeją. U mnie kiedyś to trochę wyniosło około 400 km na szczęście koło zostało na swoim miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Sprawdzałem. Są ciepłe, ale nie wiem, czy to "normalna" temperatura, czy się przegrzewają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Zależy jak mocno deptałeś heble w czasie jazdy Zluzuj linke i powtórz test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 No tak zrobie, ale jutro. Niech przestygną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amba7 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 filtr powietrza trzeba wymienić i będzie 10 na 100 palić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 filtr powietrza trzeba wymienić i będzie 10 na 100 palić. Myśle, że wymiana filtra obniży spalanie o 2-3 litry, a nie o 10. A pozatym u mnie filtr nie jest jeszcze brudny. [ Dodano: Nie 22 Lut, 2009 15:05 ] Wreszcie spalanie zadawalające - 12/100 przy większości trasy po mieście. Tylko po ostatnich regulacjach pojawiła się znacząca różnica w przyspieszeniu między benzyną i gazem. Nie wiem czy odkręcać śrube od gazu, bo boje się że znowu spalanie wzrośnie. Co myslicie? Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.