Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Strasznie duzo pali, spadaja mu obroty i nie ma mocy!!


Gość djrolex

Rekomendowane odpowiedzi

Mam primerke 1995 r. 1.6 16 v P10 na pelnym wtrysku, i mam zalozony gaz. Reduktor firmy AG (Tomasetto). Od jakiegos czasu strasznie duzo mi pali 18l/100km:( gazownik powiedzial ze to wina membran w reduktorze, wiec kupilem je i wymienilem wszystko, ale teraz nie dosc ze nadal pali mi 18l/100 km to jeszcze na wolnych obrotach na lpg spadaja mi obroty(nie gasnie), nie ma tej mocy co mial przed wymiana membran i przy ruszaniu z jedynki przy lekkikm wcisnieciu gazu dusi sie a gdy wcisne mocniej gaz to wtedy rusza - co moze byc tego przyczyna?jaki powinien byc mikser w tym aucie tzn o jakiej srdnicy?bardzo prosze o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

djrolex, ja też mam problem z dużym spalaniem-20/100. Dzisiaj przyszła mi do głowy jedna myśl. Regulowałem u siebie ręczny, bo nie łapał i trzeba było podciągnąć. Myślę, że może za dużo podkręciłem i teraz koła hamują. Niby jak podniose na lewarku to kręcą się lekko, ale czasami mam wrażenie, że coś mi delikatnie hamuje. Odkręciłem troche śrube od regulacji, musze pojeździć i zobaczyć co wyjdzie przy tankowaniu.

Regulowałeś może u siebie ręczny? Może tu jest przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziomek żeby sprawdzić czy nie masz za mocno podciągniętej linki wystarczy trochę pojeździć i sprawdzić łapką czy Ci się heble nie grzeją. U mnie kiedyś to trochę wyniosło około 400 km ;) na szczęście koło zostało na swoim miejscu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem. Są ciepłe, ale nie wiem, czy to "normalna" temperatura, czy się przegrzewają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
filtr powietrza trzeba wymienić i będzie 10 na 100 palić.

Myśle, że wymiana filtra obniży spalanie o 2-3 litry, a nie o 10. A pozatym u mnie filtr nie jest jeszcze brudny.

 

[ Dodano: Nie 22 Lut, 2009 15:05 ]

Wreszcie spalanie zadawalające - 12/100 przy większości trasy po mieście. Tylko po ostatnich regulacjach pojawiła się znacząca różnica w przyspieszeniu między benzyną i gazem. Nie wiem czy odkręcać śrube od gazu, bo boje się że znowu spalanie wzrośnie.

Co myslicie? Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...