koziro Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Witam jakie różnice w elektryce (wiązka, sterownik) są przy silniku gaźnikowym a na wtrysku?czyli jak by wygladało podlaczenie silnika na wtrysku do instalacji od gaźnika??dużo by było przeróbek ? Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Chcesz wsadzic silnik od auta na wtrysku bo Twoj stary sie wysral czy chcesz przerobic na wtrysk? Sam silnik nie powinien sie roznic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 mój gaźnik lata jak zły ale dostałem za "grosze" 1,6 16V na wtrysku.sam silnik wejdzie bezproblemowo,cały napęd (szkrzynia,półosie) będzie pasował tylko zostaje elektryka no i założenie pompy paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 jest to wykonalne kolego, robiłem to z kumplem w 100nx. w silniku kolektor ssący przekładasz z przepustnicą i wszystkim. z tego co pamiętam, przekładalismy tez wydechowy bo albo sonda sie nie chciała wykręcic, albo sie rozniła średnicą, zabij mnie ale nie pamiętam już. to było tak,że on robił a ja pokazywałem co i jak, ale i pózniejsza godzina była tym coraz bardziej "miękki"sie robiłem sonda lambda jak juz wspomniałem była 3 przewodowa w DE a 1 przewodowa w DS. Komputer silnika/sterownik wiązka elektryczna - ciągneliśmy całą od ECU, bo poza wtyczkami typu krokowiec, tps, przepływomierz czy wtryski itd, były też przekaźniki inne itd. Da sie zrobic, ale drugi raz bym sie za to nie brał. Nas to nic nie kosztowało bo wypruwaliśmy z Sunny, a wciskalismy do 100nx, więc jakie koszty wchodzą w grę nie potrafię Ci powiedziec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted December 23, 2008 Author Share Posted December 23, 2008 ja mam kompletny motor (nie licząc obudowy filtra powietrza) więc z kolektorami nie będę musiał kombinować.no właśnie to mnie interesuje.o ile z mechanicznymi sprawami bym sobie poradził o tyle na elektryce wiem tyle co nic...chyba to zostawie w spokoju bo coś czuje,że zawale sprawe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 zawalić nie zawalisz, tylko będziesz miał problemy typu, kurde, brakuje mi tego i d*pa, dalej bez tego nie jedziesz. szukanie czesci, allegro, i inne bajki, przyjdzie jedno, to potem następne. Koniec konców problemy = zmniejszenie ilosci $$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted December 31, 2008 Author Share Posted December 31, 2008 no właśnie o tym mówię.chyba bym musiał mieć jakiegoś rozbitka na części i wtedy chyba by to było najbardziej realne.ale dzięki za info [ Dodano: Pon 12 Sty, 2009 20:53 ] a co bym musiał mieć by taki swap przeprowadzić ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sunnyn14 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Witam, przeczytałem post i chłopaki mam problem bo mi pompa nie działa:( wszystko ładnie eleganco zamontowane jest, a problem tkwi w pompie bo mi palia nie podaje:( Pomożcie bo mnie szlak trafia zapomniałem dodac, ze wrzucilem silnik kompletny z wtryskami, wiazka pod kompa i kompem, problem z pompa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.