robert1234 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 witam. o ile bylem wstanie zauwazyc roznice w trybie [zima] a [a/t] (rusza sie z dwojki) to nie wiem o co chodzi z tym trybem [sport] w automatycznej skrzyni biegow. przelaczalem toto na panelu i powiem szczerze ze jakos nie moge wychwycic roznic w dzialaniu skrzyni. o co z tym chodzi? komus udalo sie to rozszyfrowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejk Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Sport zmienia charakterystyke biegow na dluzsze bardziej przeciaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Sport zmienia charakterystyke biegow na dluzsze bardziej przeciaga no wlasnie jakos tego nie zauwazylem. a testowalem ten tryb dosc obficie drapiac sie po glowie o co w nim chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J3 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Jadac spokojnie 80km/h na a/t wcisnij na 3/4 pedal gazu.... zauwaz jak zredukuje bieg.... potem zrob to samo na trybie sport... Moim zdaniem szybciej redukuje biegi i skrzynia jest bardziej 'nadpobudliwa'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Jadac spokojnie 80km/h na a/t wcisnij na 3/4 pedal gazu.... zauwaz jak zredukuje bieg.... potem zrob to samo na trybie sport... Moim zdaniem szybciej redukuje biegi i skrzynia jest bardziej 'nadpobudliwa'. a jezdzicie na [at] czy [sport]? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 ja prubowalem i na tym i na tym , kumpel ma altezze i jak sie scigalismy to na a/t szlismy w miare rowno a jak drugi raz dalem na sport to nie mial startu, na sporcie zmienia agresywniej i na wiekszych obrotach, skrzynia dobiera taki bieg zeby tracic jak najmniej obrotów, tyle ze wtedy mi wypala tyle paliwa ze wiele nie pojezdze, przy spokojnej jezdzie prawie nie ma roznicy ale jak docisniesz to zdecydowanie lepiej sie zbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Nie tylko dluzej ciagnie biegi, bo to czasem ciezko wyczuc, ale tez pozniej wrzuca wyzsze przy zwalnianiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Nie tylko dluzej ciagnie biegi, bo to czasem ciezko wyczuc, ale tez pozniej wrzuca wyzsze przy zwalnianiu. mozna toto przelaczac np. w trakcie ciśnięcia w pedał gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 ja tam nie ryzykowalem i przelaczalem tylko na puszczonym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 ja tam nie ryzykowalem i przelaczalem tylko na puszczonym przypuszczam ze mozna przelaczac przy deptaniu. w koncu biegami steruje komputer, ktory napewno ma zaprogramowana idiotoodpornosc uzytkownika. ja przelaczalem [at] [zima] w trakcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość keller Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 no ja uwielbiam jezdzic na trybie sport jezeli mam wyprzedzac kilka aut pod rzad... tak jak przedmowcy napisali dluzej przeciaga biegi bardziej agresywniej mozna jezdzic :-), rowniez fajnie sie jezdzi latem po szosach, gdzies gdzie jest duzo zakretow w lesie itp. z tego co na lotnisku jezdzilem na sporcie to depczac i szalejac na maxa to spalanie bylo ~14-15l wiec nie tak tragicznie rowniez co zaobserwowalem na autostradzie jadac na a/t ciagnol do 200 i dalej nie chcial dopiero jadac na sporcie to przy 200 km/h wrzucal ostatni bieg i dociagnolem go do ~230 przy ~4000 obr/min i mysle ze gdyby nie samochody blokujace droge ciagnol by dalej bo pedalu nie mialem jeszcze w podlodze tyle co zauwazylem w swojej maxi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.