Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Niestabilne obroty biegu jałowego na zimnym silniku 2,2DCI


Gość Raulkrakow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I to się wszystko zgadza co koledzy mówią.

 

Monte ma dylemat, bo ma auto na gwarancji. Ja go nie mam, więc dylamety na bok. W piatek wymiana filtra u kumpla mechanika. Filtr niemiecki deckermann czy jakoś tak -30zł i tylez samo wymiana. Przy wymianie jest trochę zabawy, bo dostęp mało ciekawy. Potem lubi się auto z lekka zapowietrzyć, ale generlanie roboty na 30min.

 

A tak na marginesie tyle się słyszy o różnych wałkach w serwisach. Sam miałem przeboje z autami rodziców a ponadto mam szwagra w serwisie VW i to mi wystarczy.

 

Mam to szczęście, ze mam mechanika znajomego, któremu mogę bezgranicznie zaufać.

 

Taka przebidka w serwisie - dalej nie mogę tego pojąć :zdziw:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis, a gdzie szukać cześci na przeglad na 60k km ?

pewnie:

olej, filtr powietrza, filtr oleju, klocki hamulcowe tył :D

Bylbym wdzieczny za pomoc.

 

P.S. zaplacilem jak glupi za filtr nissanowski 485 pln(ale przed zalozeniem obejrzalem go dokladnie) wszystko bylo nawet napis orginal nissan filter.

:)

 

Polecam np hurtownię specjalizujacą się tylko w japończykach SagaAuto z Warszawy, Hipol również z Wawy, ewentualnie jako alternatywę InterCars. Aczkolwiek w pierwszej hurtowni pracuje kilku facetów, z którymi dogadasz się przez telefon o wszelkich szczegółach, w drugiej podobnie. W trzeciej to tak jakbyś dzwonił do TPSA....

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam potwierdzenie wyjeżdziłem 2 zbiorniki na ON z shella dolewając płyn czyszczący wtryski ON i nie było problemu. Następnym razem zalałem paliwo bez tego dodatku ze stacji Pod Żaglami (są w 3miesce) i znowu pojawiły się problemy z nierówną praca przy zimnym silniku. Nazwy płynu nie pamiętam (na pewno nie był najtańszy). Dzięki temu dałem rade bez ASO mam nadzieje że też ci się uda. Daj znać jaki wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Raulkrakow

Witam

Posiadam x-traila 2,2DCI 136KM z 2004. Mam kłopot z diagnostyka usterki niestabilnych obrotów biegu jałowego na zimnym silniku. Komputer nie pokazuje usterki. Obroty falują w granicy 800-1000. Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Czy ktoś spotkał się z podobną usterką, serwis rozkłada ręce.

pp

 

 

Witam po przerwie.

 

Problem który opisywałem udało mi się dłuższy czas temu rozwiązać.

 

Usterka to regulator ciśnienia paliwa. Niewielki element zabudowany na pompie. Wymiana bez wyjęcia pompy jest ciężka, ale możliwa. Po wymianie ustąpiły również wszelkie kłopoty z rozruchem w niskich temperaturach. Ostatnie -27 nie zrobiło wiekszego wrażenia.

 

 

pp

 

Witam

Posiadam x-traila 2,2DCI 136KM z 2004. Mam kłopot z diagnostyka usterki niestabilnych obrotów biegu jałowego na zimnym silniku. Komputer nie pokazuje usterki. Obroty falują w granicy 800-1000. Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Czy ktoś spotkał się z podobną usterką, serwis rozkłada ręce.

pp

 

 

Witam po przerwie.

 

Problem który opisywałem udało mi się dłuższy czas temu rozwiązać.

 

Usterka to regulator ciśnienia paliwa. Niewielki element zabudowany na pompie. Wymiana bez wyjęcia pompy jest ciężka, ale możliwa. Po wymianie ustąpiły również wszelkie kłopoty z rozruchem w niskich temperaturach. Ostatnie -27 nie zrobiło wiekszego wrażenia.

 

 

pp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...