Gość kodi Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 I to się wszystko zgadza co koledzy mówią. Monte ma dylemat, bo ma auto na gwarancji. Ja go nie mam, więc dylamety na bok. W piatek wymiana filtra u kumpla mechanika. Filtr niemiecki deckermann czy jakoś tak -30zł i tylez samo wymiana. Przy wymianie jest trochę zabawy, bo dostęp mało ciekawy. Potem lubi się auto z lekka zapowietrzyć, ale generlanie roboty na 30min. A tak na marginesie tyle się słyszy o różnych wałkach w serwisach. Sam miałem przeboje z autami rodziców a ponadto mam szwagra w serwisie VW i to mi wystarczy. Mam to szczęście, ze mam mechanika znajomego, któremu mogę bezgranicznie zaufać. Taka przebidka w serwisie - dalej nie mogę tego pojąć :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 serwis, a gdzie szukać cześci na przeglad na 60k km ?pewnie: olej, filtr powietrza, filtr oleju, klocki hamulcowe tył Bylbym wdzieczny za pomoc. P.S. zaplacilem jak glupi za filtr nissanowski 485 pln(ale przed zalozeniem obejrzalem go dokladnie) wszystko bylo nawet napis orginal nissan filter. Polecam np hurtownię specjalizujacą się tylko w japończykach SagaAuto z Warszawy, Hipol również z Wawy, ewentualnie jako alternatywę InterCars. Aczkolwiek w pierwszej hurtowni pracuje kilku facetów, z którymi dogadasz się przez telefon o wszelkich szczegółach, w drugiej podobnie. W trzeciej to tak jakbyś dzwonił do TPSA.... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fatty Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Mam potwierdzenie wyjeżdziłem 2 zbiorniki na ON z shella dolewając płyn czyszczący wtryski ON i nie było problemu. Następnym razem zalałem paliwo bez tego dodatku ze stacji Pod Żaglami (są w 3miesce) i znowu pojawiły się problemy z nierówną praca przy zimnym silniku. Nazwy płynu nie pamiętam (na pewno nie był najtańszy). Dzięki temu dałem rade bez ASO mam nadzieje że też ci się uda. Daj znać jaki wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raulkrakow Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam Posiadam x-traila 2,2DCI 136KM z 2004. Mam kłopot z diagnostyka usterki niestabilnych obrotów biegu jałowego na zimnym silniku. Komputer nie pokazuje usterki. Obroty falują w granicy 800-1000. Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Czy ktoś spotkał się z podobną usterką, serwis rozkłada ręce. pp Witam po przerwie. Problem który opisywałem udało mi się dłuższy czas temu rozwiązać. Usterka to regulator ciśnienia paliwa. Niewielki element zabudowany na pompie. Wymiana bez wyjęcia pompy jest ciężka, ale możliwa. Po wymianie ustąpiły również wszelkie kłopoty z rozruchem w niskich temperaturach. Ostatnie -27 nie zrobiło wiekszego wrażenia. pp Witam Posiadam x-traila 2,2DCI 136KM z 2004. Mam kłopot z diagnostyka usterki niestabilnych obrotów biegu jałowego na zimnym silniku. Komputer nie pokazuje usterki. Obroty falują w granicy 800-1000. Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Czy ktoś spotkał się z podobną usterką, serwis rozkłada ręce. pp Witam po przerwie. Problem który opisywałem udało mi się dłuższy czas temu rozwiązać. Usterka to regulator ciśnienia paliwa. Niewielki element zabudowany na pompie. Wymiana bez wyjęcia pompy jest ciężka, ale możliwa. Po wymianie ustąpiły również wszelkie kłopoty z rozruchem w niskich temperaturach. Ostatnie -27 nie zrobiło wiekszego wrażenia. pp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.