Tomaszek Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 instalka to BRC na blosie ale problem jest taki że w czasie jazdy zaczyna szarpać i przeskakiwać raz z lpg na bp i odwrotnie nawet jadąc na bęzynie nagle sam przeskoczy na lpg mimo że gaz jest wyłączony poczym wróci i tak w koło szarpiąc silnikiem doprowadza mnie to do furii :!!: a jeszcze słychać czasami najpierw pod maską taki stuk jak gdy przełącza się instalka choć jeszcze ani ja ani sama instalka się jeszcze nie zaczęła przełączać czyli wariować :!: Teraz pytanie co jest popsute czy ten przełącznik w sirodku auta (lpg-bp) czy coś pod maską jakiś sterownik gdzie szukać co wymienić :?: może jeszcze coś innego np. coś z Bp ale na gazie zwłaszcza blosie by było raczej oki co :?: ewentualnie może ktoś z moich okolic zna dobry warsztat a nie patałachów od zakładania instalek a nie ich naprawy Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 to co stuka to zapewne elektrozawór który odpowiada za przełączanie z benzyny na lpg i na odwrót. a dlaczego tak się dzieje, ciężko powiedzieć zapewne masz gdzieś jakieś zwarcie bo gdyby to była kwestia tylko przełączania się z gazu na benzynę sprawa była by prostsza ale skoro jest również na odwrót to tak jak wyżej. podjedź do jakiegoś gazownika, skasują cię między 20-50zł i zlokalizują usterkę i może nawet ją naprawią. już nie raz się przekonałem że naprawdę wizyty u gazowników i to w moim przypadku mówię o dobrej i sprawdzonej firmie naprawdę wychodzą tanio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 mógł paśc sterownik lub włącznik jak mówisz. Ja bym jednak obstawił prostsze i tańsze rzeczy. 1. Kabel który idzie od centralki do włącznika - najcześciej gaziarze puszczając go wykorzystują dziury od kolumny kierownicze lub od pedałów. Nie zawsze puszczą kabel w gumie i czasem obciera o ścianę grodziową. niestety jeśli przewód się tak przetrze to masz odpowiedz na swoje pytanie. 2. Jeśli jest zbyt słabe zasilanie podane do sterownik od gazu to tak się też może dziac, u mnie sie rozleciał lut przy aparacie zapłonowym bo z tamtąd gaziarze dociągneli zasilanie i tak sie działo. Wystarczyło było polutowac na nowo i zaizolowac. Zaczął bym od tego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.