lisek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Tytuł specjalnie taki jaca V6 nie bij tylko sie drocze Do rzeczy: Na szarpakach mi powiedzieli że drożek kierowniczy mam do wymiany (nie końcówkę) Podjechałem do IC, kupiłem, wziołem się za wymianę a tu zonk. Gwint w nowym drążku jest inny niż u mnie. Czy ktoś przerabiał temat i może powiedzieć mi dlaczego wg katalogów ten drążek do mnie nie pasuje? Przeglądałem fotki na allegro tych co ludzie mają i też nie są takie jakie u mnie być powinny. Macie pomysł gdzie szukać, żeby mi nie wciskali znowu złego? Zakupy allegro odpadają, chyba że macie zaufanego sprzedawcę, bo nie chce odsyłać paczki z częścią która kosztuje 30-60zł. ew. - przejrzałem swój drążek i jest w bardzo dobrym stanie moim zdaniem. Czy stuk z lewej strony maglownicy może być spowodowany czymś innym niż drązek? Jakiś luz na maglownicy? Dodam że stukanie z tego miejsca występuje na dowolnie skręconych kołach więc nie chodzi o typowy luz który powstaje przy jeździe prosto. Help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 a moze to przegob ci puka takie sa objawy na skreconych kolach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 przegub to raczej strzela i to na skreconych kolach, nie to nie przegob, ewidentnie chodzi o drazek lub maglownice (tak jakby miala luz i skakala gora-dol). no nic szukam odpowiedniego drazka, jak wymienie i nic to nie a to bede myslal dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 U mnie jak poszło łożysko zwrotnicy to też myślałem że to drążek kierowniczy .Nawet kupiłem już chciałem wymieniać ale jak go odkręciłem to nie miał żadnego luzu to go zostawiłem. [ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 00:53 ] sprawdź może łożysko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 łożysko zwrotnicy przerabiam ten sam temat...... :/ unieś samochód,złap koło po bokach i poruszaj nim a powinieneś zauważyć luz na tzw górnym łożysku (łożysku zwrotnicy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 ok sprawdze, możecie mi przybliżyć koszt takiego łożyska i ile sie trzeba narobić z wymianą ewentualną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 około 70 zeta za zestaw naprawczy no i trzeba wyciągać zwrotnicę a z tym trochę zabawy jest z tego co wyczytałem i sam nie mam zamiaru się z tym pie...... (wiecie o co chodzi ) :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Dasz sobie radę z łożyskiem ,czas około max 2h jak masz garaż i podstawowe narzędzia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 przyjrze się temu tematowi w takim razie, ja sie zawsze bawie w to sam, mam tylko dwa autka aktualnie z silnikami do roboty, jak je zrobie to wjade swoim na warsztat Sądzę jednak,że to nie to bo jak mówie, byłem po samochodem na szarpakach i ewidentnie waliło z okolic maglownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ja byłem 2 razy na szarpakach , i nic dokładnie nie wyszło. Dopiero jak znajomy mechanik zabrał się łapką to wyszło co i jak . Też miałem wrażenie że to maglownica , ale na szczęście się okazało że to tylko łożyska zwrotnicy do wymiany . [ Dodano: Pon 05 Sty, 2009 11:39 ] Przy skręcie kierownicą było słychać tylko jeden stuk , tak samo przy odbijaniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Kupując końcówkę drażka dobrze jest zmierzyć ( bez demontażu oczywiście) najpierw średnicę gwintu starej końcówki i spojrzeć czy to gwint lewy czy prawy oraz czy końcówka ma gwint do końca - w wielu modelach aut występują różne gwinty i długości końcówek drążków, z reguły da sie to wyczytać z katalogu, ale warunkiem jest że sprzedawca musi umiec czytać. Nawet gdy trafimy na sprzedawcę analfabetę to znająć średnicę gwintu i długość końcówki drążka możemy już w sklepie się upewnić czy gość nam nie wciska ciemnoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.