Gość donn_primerra Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 witam wiec w pierwszej kolejności zanim co kolwiek zaczniesz sprawdz czy ta pompka paliwa w ogole działa?? fotel do góry i na krótko ją czy buczy. imo odpada bo jest iskra wiec ecu działa. sprawdzic pomp paliwa i w kostce czy plus nie dochodzi czy tez masa. pozdro. dalej bedziemy mysleć. nissan nie samolot choć niektóre rozwiazania podobne musoi gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość endi Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 czesc ja mam taki problem ze potych mrozach moja primka jak palila na dotyk to ja piluje na trzy i nierowno chodzi jak dodam gazu to sie dusi niech pozyje jeszcze troche hehe ale do zeczy niewiem czy to zaplon sie przestawil czy zaduzo dolalem tych specyfikow do baku primka p10 2.o d :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 trzeba było nie dolewać. Janusz, jak tam temat wygląda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 endi za dużo specyfików, kolega też dolewał specyfików w swojej primerce, tylko że 2.0B i co? Teraz ma pompę paliwa do wymiany. donn_primerra, lisek U mnie chwilowo zastój, bo tak jak pisałem musiałem wyjechać i nie mam jak niczego sprawdzić ani podziubać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość endi Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 dzieki JANUSZ a jak bym dolal ON ale pompa normalnie chodzi tylko ten reczny przycisk z gory otwiera sie i zamyka strasznie ciezko, a jeszcze jak silnik prcuje to przycisk schoodzi w dol tak, bo pompa sie otwiera czy niepowinien, 3 miesiace temu robilem glowe bo uszczelka padla bo jakis duren wstawil azbestowa pod glowe bez uszczelniaczy i po remoncie mialem taki numer ze zgasl mi jak bylo cieplo, a teraz najwazniejsze dlaczego ja wlewam do niego tylko 22 l ON i wskaznik pokazuje mi od polowy [ Dodano: Nie 11 Sty, 2009 00:07 ] prmka odpalila mruczy jak pers jest wszystko o.k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 No i winowajca się znalazł. Samochód poleciał do elektryka. Winny był przewód pomiędzy bezpiecznikiem 30A tym pod maską a kostką co spina wiązki (taka duża biała przy lewej nodze za osłoną). Po zrobieniu wszystko śmiga jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.