Gość zeton Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 jakies pomysły podpowiedzi bo straciłem juz wszelką nadzieje byłem w 2 warsztatach a teraz sam walcze od tygodnia ssania nie ma wogóle auto bez dodania gazu na mrozie nie odpala jak puszcze to gasnie obroty 400 moze 500 jak sie nagrzeje albo pochodzi z minute to wszystko jest ok silnik 2.4 dzieki za pomoc . p.s ma ktoś książke do tego modelu polskiej chyba nie było ale moze anglika chociasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Czy to na pewno ssanie, napisz jeszcze czy to pełny wtrysk czy gaźnik :?: stara śpiewka, plontanina podciśnień, które muszą być szczelne, jeśli to wtrysk to jedno podciśnienie steruje zaworkiem zwrotnym paliwa, drugie steruje zaworkiem z tyłu silnika :kosci: Jeśli masz dopalanie spalin (jak gruby wężyk idzie od wydechu do czarnej skrzynki i dalej do kolektora ssącego) to może się zaworek EGR zaciął na otwartym, spróbuj zaślepić ten przewód co idzie do kolektora ssącego Może ci go paliwem zalewać, ja tak mam i w lecie muszę go z minutę trzymać na obrotach a i tak zgaśnie jak nie kontroluje gazu, w zimie nawet jest ox, zimnego powietrza weźmie więcej do gara i fajnie odpala zimą :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbynek22 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Mam tak samo >> tylko w 3.0 V6. Wyczyscilem silniczek krokowy,przepustnice,przeplywomierz >> i nadal to samo. Silnik chodzi idealnie na benzynie i LPG . Czy jest ktos kto pomoze w tym temacie ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielZ Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Kompresja na cylindrach była sprawdzana ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 nie wiem czy to pomoże ale komp chyba dostaje zły sygnał temperatury. Powinien dostać impuls, że auto zimne i podać odp dawke paliwa. Czujnik temp do ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PREZES 1979 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Też tak mam....zimny gaśnie trzeba nogę na gazie trzymać.... Też walczyłem ale daremnie... Jak ktoś dojdzie co jest powodem, mile widziany wpis i opis dlaczego?? A w terano 1 jest w ogóle komputer....bo tak myśle o tym czujniku temperatury???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 jest pod fotelem pasażera, a czujnik temp. na wężu wyjściowym z silnika do chłodnicy, w 3.0 są 2 sztuki pierwszy podaje na deskę rozdz. a drugi na komp; sprawdź wtyczki, pewnie przewód się upierdzielił, u mnie tak było ale przy wtyczce czujnika podającego na kokpit; a w ogóle to jaki masz motor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PREZES 1979 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 2,4 lpg...ale pali na benzynie, potem przełączam na gaz...problem występuje na benzynie i na gazie... I pokazuje temperature na desce, zewnętrznego nie posiadam.... Ale sprawdze te kable../ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 no niestety, o 2.4 to niewielkie mam pojęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.