Guest zeton Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 jakies pomysły podpowiedzi bo straciłem juz wszelką nadzieje byłem w 2 warsztatach a teraz sam walcze od tygodnia ssania nie ma wogóle auto bez dodania gazu na mrozie nie odpala jak puszcze to gasnie obroty 400 moze 500 jak sie nagrzeje albo pochodzi z minute to wszystko jest ok silnik 2.4 dzieki za pomoc . p.s ma ktoś książke do tego modelu polskiej chyba nie było ale moze anglika chociasz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sew Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Czy to na pewno ssanie, napisz jeszcze czy to pełny wtrysk czy gaźnik :?: stara śpiewka, plontanina podciśnień, które muszą być szczelne, jeśli to wtrysk to jedno podciśnienie steruje zaworkiem zwrotnym paliwa, drugie steruje zaworkiem z tyłu silnika :kosci: Jeśli masz dopalanie spalin (jak gruby wężyk idzie od wydechu do czarnej skrzynki i dalej do kolektora ssącego) to może się zaworek EGR zaciął na otwartym, spróbuj zaślepić ten przewód co idzie do kolektora ssącego Może ci go paliwem zalewać, ja tak mam i w lecie muszę go z minutę trzymać na obrotach a i tak zgaśnie jak nie kontroluje gazu, w zimie nawet jest ox, zimnego powietrza weźmie więcej do gara i fajnie odpala zimą :diabel2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zbynek22 Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Mam tak samo >> tylko w 3.0 V6. Wyczyscilem silniczek krokowy,przepustnice,przeplywomierz >> i nadal to samo. Silnik chodzi idealnie na benzynie i LPG . Czy jest ktos kto pomoze w tym temacie ?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielZ Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Kompresja na cylindrach była sprawdzana ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakula81 Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 nie wiem czy to pomoże ale komp chyba dostaje zły sygnał temperatury. Powinien dostać impuls, że auto zimne i podać odp dawke paliwa. Czujnik temp do ECU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PREZES 1979 Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Też tak mam....zimny gaśnie trzeba nogę na gazie trzymać.... Też walczyłem ale daremnie... Jak ktoś dojdzie co jest powodem, mile widziany wpis i opis dlaczego?? A w terano 1 jest w ogóle komputer....bo tak myśle o tym czujniku temperatury???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemmy69 Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 jest pod fotelem pasażera, a czujnik temp. na wężu wyjściowym z silnika do chłodnicy, w 3.0 są 2 sztuki pierwszy podaje na deskę rozdz. a drugi na komp; sprawdź wtyczki, pewnie przewód się upierdzielił, u mnie tak było ale przy wtyczce czujnika podającego na kokpit; a w ogóle to jaki masz motor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PREZES 1979 Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 2,4 lpg...ale pali na benzynie, potem przełączam na gaz...problem występuje na benzynie i na gazie... I pokazuje temperature na desce, zewnętrznego nie posiadam.... Ale sprawdze te kable../ Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemmy69 Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 no niestety, o 2.4 to niewielkie mam pojęcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.