Gość yatoman Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Witam jestem posiadaczem primery p12 1,8 benzynka 70tys przebiegu 2002r i mam takie pytanie co to może być? mianowicie jak bym chciał szybko ruszyć i koła zrywaja przyczepność to z przodu słychać takie dziwne bu bu bu cos jakby sie tukło proszę o pomoc czy jest to jakiś system montowany zapobiegający buksowaniu kół?????? byłem na trzepakach wszystko z zawieszeniem ok przy jeździe na nierównościach też ok problem dotyczy tylko przy ostrym ruszniu jak koła zrywają przyczepność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lamia Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Skorzystaj w wyszukiwarki po to ona w końcu jest na forum Po co od razu zakładać nowy temat skoro można dopisać się do innego istniejącego już... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Lamia, ostatnio jaka zasadnicza nic tylko by opieprzala za zakladanie nowych tematow yatoman, jesli to stukanie to pewnie przegluby a jesli dziwne bu bu bu to nie mam pojecia bo ciezko cos z tego wywnioskowac moze gdybys to rozpisal na pieciolini a mzoe zeczywiscie jest jakis asr ale on raczej dzwienikw zadnych nie powinien wydawac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lamia Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Lamia, ostatnio jaka zasadnicza nic tylko by opieprzala za zakladanie nowych tematow Czepiasz sie No bo oni jak dzieci we mgle i bałagan się później robi a wiadomo kto sprząta kobieta Więc yatoman zapraszam zapoznaj sie z Szukajką naszą... Na pewno się polubicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yatoman Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 szukałem na ten temat i nic nie znalazłem więc nie trzepiajcie się! dlatego założyłem nowy temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzio000 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 ja w primerce nie mam asr ale u ojca w VW jak zadziala to jest takie stukanie i jakby autem szarpalo tylko tam sie pokazuje ze uklad sie wlacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wafel Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Dokładnie u mojego ojca focusie jest tak samo. Podczas szybkiego ruszania jak załącza sie ASR/kontrola trakcji to jest takie w przednich kołach chrobotanie. Załączają się wtedy hamulce zeby wyhamować koła / zmniejszyć poślizg. Wtedy też miga kontrolka na desce rozdzielczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frantz Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Moim zdaniem kończą się amortyzatory (u siebie mam identyczne objawy), ale nie ma powodów do paniki, po prostu jak zaczyna stukać to odpuść na moment trochę gazu. Dzieję się to dlatego że amory straciły już trochę sprawności i gdy przyśpieszasz to przód się unosi i nie jest odpowiednio dociążony (dlatego tak się dzieję moim skromnym zdaniem). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ronnii Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Obstawiam przeguby! leć do kogoś ogarniętego bo ci się rozsypią ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilo1976 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 przeguby to raczej na skręconych kolach tarabania , przynajmniej na poczatku ich destrukcji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ronnii Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 mi przeguby trzaskaly jak jechałem w ktorakolwiek strone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junior123 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Witam ja mam taki sam problem przy paleniu gumy tak samo slychac tluczenie sie dodam ze wymienialem cale zawieszene wlacznie z przegubami prosze o pomoc i co moze byc przyczyna moje autko primerka p10 95 r sedan 2,0 16 v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1956 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 A poduszki zawieszenia silnika i skrzyni biegow sprawdzone? I ok? A lewarek zmiany biegow nie skacze do gory i do dolu przy ostrym starcie? [ Dodano: Pon 16 Mar, 2009 00:51 ] A ten slawek 1956 to nabroil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 yatoman, dodatkowe pytanko - przy każdym szybkim ruszaniu tak się dzieje, czy tylko po odpaleniu silnika (pierwsze ruszenie)? poczytaj ten temat: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=49376 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Witam jestem posiadaczem primery p12 1,8 benzynka 70tys przebiegu 2002r i mam takie pytanie co to może być? mianowicie jak bym chciał szybko ruszyć i koła zrywaja przyczepność to z przodu słychać takie dziwne bu bu bu cos jakby sie tukło proszę o pomoc czy jest to jakiś system montowany zapobiegający buksowaniu kół?????? byłem na trzepakach wszystko z zawieszeniem ok przy jeździe na nierównościach też ok problem dotyczy tylko przy ostrym ruszniu jak koła zrywają przyczepność ASR był montowany w P12 z silnikami diesla i 2.0 benzyna, tak wiec to nie jest system antypoślizgowy, potocznie nazywany ASR. Jak się zastanowisz to dostrzeżesz, że zalezy to też od opon (letnie czy zimowe) i od nawierzchni a mianowicie od jej przyczepnosci, na szutrze przy szybkich ruszaniu nie bedzie bububu Nie masz czym sie przejmować - ruszaj spokojniej a nic nie bedzie robiło Tobie bu bu bu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Przeguby na 95% wejdź sobie do kanału i sprawdź czy nie wycieka ci z przegubów jeśli zobaczysz że jest mokro bedziesz wiedział na sto % u mnie walnięty jest prawy koszt do P11 to około 150 - 200 zł + robocizna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 hmmm to dlaczego kolo od badania technicznego powiedział mi ze mam walniety przegub i na razie nie jest to nic poważnego ale potem może nawet przy wolnej jeździe pykać :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thomas1 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Ja mam ten sam problem wymieniłem już 2 poduszki które były dobre(zalecenie mądrego mechanik z serwisu nissana) zawieszenie też sprawdzone zastanawiam się czy to nie jest wina amortyzatora na przeglądzie wyszło jego 75 procent sprawności. Nie chce po raz kolejny wtopić kasy co robić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.