Guest yatoman Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Witam jestem posiadaczem primery p12 1,8 benzynka 70tys przebiegu 2002r i mam takie pytanie co to może być? mianowicie jak bym chciał szybko ruszyć i koła zrywaja przyczepność to z przodu słychać takie dziwne bu bu bu cos jakby sie tukło proszę o pomoc czy jest to jakiś system montowany zapobiegający buksowaniu kół?????? byłem na trzepakach wszystko z zawieszeniem ok przy jeździe na nierównościach też ok problem dotyczy tylko przy ostrym ruszniu jak koła zrywają przyczepność Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lamia Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Skorzystaj w wyszukiwarki po to ona w końcu jest na forum Po co od razu zakładać nowy temat skoro można dopisać się do innego istniejącego już... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jam Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Lamia, ostatnio jaka zasadnicza nic tylko by opieprzala za zakladanie nowych tematow yatoman, jesli to stukanie to pewnie przegluby a jesli dziwne bu bu bu to nie mam pojecia bo ciezko cos z tego wywnioskowac moze gdybys to rozpisal na pieciolini a mzoe zeczywiscie jest jakis asr ale on raczej dzwienikw zadnych nie powinien wydawac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lamia Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Lamia, ostatnio jaka zasadnicza nic tylko by opieprzala za zakladanie nowych tematow Czepiasz sie No bo oni jak dzieci we mgle i bałagan się później robi a wiadomo kto sprząta kobieta Więc yatoman zapraszam zapoznaj sie z Szukajką naszą... Na pewno się polubicie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yatoman Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 szukałem na ten temat i nic nie znalazłem więc nie trzepiajcie się! dlatego założyłem nowy temat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest radzio000 Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 ja w primerce nie mam asr ale u ojca w VW jak zadziala to jest takie stukanie i jakby autem szarpalo tylko tam sie pokazuje ze uklad sie wlacza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wafel Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Dokładnie u mojego ojca focusie jest tak samo. Podczas szybkiego ruszania jak załącza sie ASR/kontrola trakcji to jest takie w przednich kołach chrobotanie. Załączają się wtedy hamulce zeby wyhamować koła / zmniejszyć poślizg. Wtedy też miga kontrolka na desce rozdzielczej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest frantz Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Moim zdaniem kończą się amortyzatory (u siebie mam identyczne objawy), ale nie ma powodów do paniki, po prostu jak zaczyna stukać to odpuść na moment trochę gazu. Dzieję się to dlatego że amory straciły już trochę sprawności i gdy przyśpieszasz to przód się unosi i nie jest odpowiednio dociążony (dlatego tak się dzieję moim skromnym zdaniem). Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ronnii Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Obstawiam przeguby! leć do kogoś ogarniętego bo ci się rozsypią ;p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emilo1976 Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 przeguby to raczej na skręconych kolach tarabania , przynajmniej na poczatku ich destrukcji.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ronnii Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 mi przeguby trzaskaly jak jechałem w ktorakolwiek strone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest junior123 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Witam ja mam taki sam problem przy paleniu gumy tak samo slychac tluczenie sie dodam ze wymienialem cale zawieszene wlacznie z przegubami prosze o pomoc i co moze byc przyczyna moje autko primerka p10 95 r sedan 2,0 16 v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slawek1956 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 A poduszki zawieszenia silnika i skrzyni biegow sprawdzone? I ok? A lewarek zmiany biegow nie skacze do gory i do dolu przy ostrym starcie? [ Dodano: Pon 16 Mar, 2009 00:51 ] A ten slawek 1956 to nabroil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jawert Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 yatoman, dodatkowe pytanko - przy każdym szybkim ruszaniu tak się dzieje, czy tylko po odpaleniu silnika (pierwsze ruszenie)? poczytaj ten temat: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=49376 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Witam jestem posiadaczem primery p12 1,8 benzynka 70tys przebiegu 2002r i mam takie pytanie co to może być? mianowicie jak bym chciał szybko ruszyć i koła zrywaja przyczepność to z przodu słychać takie dziwne bu bu bu cos jakby sie tukło proszę o pomoc czy jest to jakiś system montowany zapobiegający buksowaniu kół?????? byłem na trzepakach wszystko z zawieszeniem ok przy jeździe na nierównościach też ok problem dotyczy tylko przy ostrym ruszniu jak koła zrywają przyczepność ASR był montowany w P12 z silnikami diesla i 2.0 benzyna, tak wiec to nie jest system antypoślizgowy, potocznie nazywany ASR. Jak się zastanowisz to dostrzeżesz, że zalezy to też od opon (letnie czy zimowe) i od nawierzchni a mianowicie od jej przyczepnosci, na szutrze przy szybkich ruszaniu nie bedzie bububu Nie masz czym sie przejmować - ruszaj spokojniej a nic nie bedzie robiło Tobie bu bu bu pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waichwaich Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Przeguby na 95% wejdź sobie do kanału i sprawdź czy nie wycieka ci z przegubów jeśli zobaczysz że jest mokro bedziesz wiedział na sto % u mnie walnięty jest prawy koszt do P11 to około 150 - 200 zł + robocizna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waichwaich Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 hmmm to dlaczego kolo od badania technicznego powiedział mi ze mam walniety przegub i na razie nie jest to nic poważnego ale potem może nawet przy wolnej jeździe pykać :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thomas1 Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Ja mam ten sam problem wymieniłem już 2 poduszki które były dobre(zalecenie mądrego mechanik z serwisu nissana) zawieszenie też sprawdzone zastanawiam się czy to nie jest wina amortyzatora na przeglądzie wyszło jego 75 procent sprawności. Nie chce po raz kolejny wtopić kasy co robić??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.