Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P12/WP12] STUKANIE PODCZAS SZYBKIEGO RUSZANIA POMOCY


Guest yatoman
 Share

Recommended Posts

Guest yatoman

Witam jestem posiadaczem primery p12 1,8 benzynka 70tys przebiegu 2002r i mam takie pytanie co to może być? mianowicie jak bym chciał szybko ruszyć i koła zrywaja przyczepność to z przodu słychać takie dziwne bu bu bu cos jakby sie tukło proszę o pomoc czy jest to jakiś system montowany zapobiegający buksowaniu kół?????? byłem na trzepakach wszystko z zawieszeniem ok przy jeździe na nierównościach też ok problem dotyczy tylko przy ostrym ruszniu jak koła zrywają przyczepność

Link to comment
Share on other sites

Skorzystaj w wyszukiwarki po to ona w końcu jest na forum ;) Po co od razu zakładać nowy temat skoro można dopisać się do innego istniejącego już...

Link to comment
Share on other sites

Lamia, ostatnio jaka zasadnicza

nic tylko by opieprzala za zakladanie nowych tematow :P

 

yatoman, jesli to stukanie to pewnie przegluby a jesli

dziwne bu bu bu

to nie mam pojecia bo ciezko cos z tego wywnioskowac

moze gdybys to rozpisal na pieciolini :D

 

a mzoe zeczywiscie jest jakis asr ale on raczej dzwienikw zadnych nie powinien wydawac

Link to comment
Share on other sites

Lamia, ostatnio jaka zasadnicza

nic tylko by opieprzala za zakladanie nowych tematow

 

Czepiasz sie :D No bo oni jak dzieci we mgle i bałagan się później robi ;) a wiadomo kto sprząta :D kobieta ;)

 

Więc yatoman zapraszam zapoznaj sie z Szukajką naszą... Na pewno się polubicie ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest radzio000

ja w primerce nie mam asr ale u ojca w VW jak zadziala to jest takie stukanie i jakby autem szarpalo tylko tam sie pokazuje ze uklad sie wlacza

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie u mojego ojca focusie jest tak samo. Podczas szybkiego ruszania jak załącza sie ASR/kontrola trakcji to jest takie w przednich kołach chrobotanie. Załączają się wtedy hamulce zeby wyhamować koła / zmniejszyć poślizg. Wtedy też miga kontrolka na desce rozdzielczej.

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem kończą się amortyzatory (u siebie mam identyczne objawy), ale nie ma powodów do paniki, po prostu jak zaczyna stukać to odpuść na moment trochę gazu. Dzieję się to dlatego że amory straciły już trochę sprawności i gdy przyśpieszasz to przód się unosi i nie jest odpowiednio dociążony (dlatego tak się dzieję moim skromnym zdaniem). Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest junior123

Witam ja mam taki sam problem przy paleniu gumy tak samo slychac tluczenie sie dodam ze wymienialem cale zawieszene wlacznie z przegubami prosze o pomoc i co moze byc przyczyna moje autko primerka p10 95 r sedan 2,0 16 v

Link to comment
Share on other sites

Guest slawek1956

A poduszki zawieszenia silnika i skrzyni biegow sprawdzone? I ok? A lewarek zmiany biegow nie skacze do gory i do dolu przy ostrym starcie?

 

[ Dodano: Pon 16 Mar, 2009 00:51 ]

A ten slawek 1956 to nabroil?

Link to comment
Share on other sites

Witam jestem posiadaczem primery p12 1,8 benzynka 70tys przebiegu 2002r i mam takie pytanie co to może być? mianowicie jak bym chciał szybko ruszyć i koła zrywaja przyczepność to z przodu słychać takie dziwne bu bu bu cos jakby sie tukło proszę o pomoc czy jest to jakiś system montowany zapobiegający buksowaniu kół?????? byłem na trzepakach wszystko z zawieszeniem ok przy jeździe na nierównościach też ok problem dotyczy tylko przy ostrym ruszniu jak koła zrywają przyczepność

 

ASR był montowany w P12 z silnikami diesla i 2.0 benzyna, tak wiec to nie jest system antypoślizgowy, potocznie nazywany ASR.

Jak się zastanowisz to dostrzeżesz, że zalezy to też od opon (letnie czy zimowe) i od nawierzchni a mianowicie od jej przyczepnosci, na szutrze przy szybkich ruszaniu nie bedzie bububu :)

Nie masz czym sie przejmować - ruszaj spokojniej a nic nie bedzie robiło Tobie bu bu bu :)

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Przeguby na 95% wejdź sobie do kanału i sprawdź czy nie wycieka ci z przegubów jeśli zobaczysz że jest mokro bedziesz wiedział na sto % u mnie walnięty jest prawy koszt do P11 to około 150 - 200 zł + robocizna

Link to comment
Share on other sites

hmmm to dlaczego kolo od badania technicznego powiedział mi ze mam walniety przegub i na razie nie jest to nic poważnego ale potem może nawet przy wolnej jeździe pykać :?:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest thomas1

Ja mam ten sam problem wymieniłem już 2 poduszki które były dobre(zalecenie mądrego mechanik z serwisu nissana) zawieszenie też sprawdzone zastanawiam się czy to nie jest wina amortyzatora na przeglądzie wyszło jego 75 procent sprawności. Nie chce po raz kolejny wtopić kasy co robić??? :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...