SFCTOMEK Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Czy ktoś się może tym problemem spotkał? Wsiadam do auta uruchamiam silnik , włanczam światła a na desce świeci mi się kontrolka długich świateł choć te są wyłączone. Sporadycznie zapalają się wszystkie kierunki na pare sekund, ale przestałem sie tym przejmować. Przyjełem że ten typ tak ma. Tu jednak musi być jakaś skucha. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Prawdopodobnie wyłącznik zespolony się zużył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 masa gdzieś ucieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Prawdopodobnie wyłącznik zespolony się zużył. Też bym na niego stawiał. Jak się za bardzo nie stopił może przeczyszczenie i drobna naprawa wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Andrzej ma racje czyszczenie może pomóc .Napsikaj do wyłącznika jakiegoś wd40 i poprzełączaj bez prądu.Może się poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Dziś rano było OK ale po kilku kilomertrach kontrolka długich leciutko się zaczeła żarzyć. Więc może tylko czyszczenie albo coś się poluzowało po tych mrozach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Więc może tylko czyszczenie albo coś się poluzowało po tych mrozach. Wtyczka przy H4 nadpalona. No, na 99%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Mając instrukcje warsztatową nie mogę dojść co to jest to H4. Ale musze napisać że problem jakby sam zaniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 hehe, h4 to typ żarówki montowany w reflektorze głównym, duża bańka z dwoma żarnikami (od świateł mijania i drogowych) zakończona 3 blaszkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Mając instrukcje warsztatową nie mogę dojść co to jest to H4 Po prostu założyłem, że z wymianą żarówki reflektorowej nie udajesz się do serwisu, a H4 jest chyba jeszcze tą najczęściej stosowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Bingo nie 99% a 100% pomogłeś, żarówka wymieniona i kostka przy H4 nadtopiona. Czyli jeszcze wtyczka do wymiany. Dzięki. [ Dodano: Czw 15 Sty, 2009 21:05 ] Wtyczki wymienione prawa i lewa koszt 70 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poker Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Bingo nie 99% a 100% pomogłeś, żarówka wymieniona i kostka przy H4 nadtopiona. Czyli jeszcze wtyczka do wymiany. Dzięki. [ Dodano: Czw 15 Sty, 2009 21:05 ] Wtyczki wymienione prawa i lewa koszt 70 PLN miałem ten sam problem i rzeczywiście poruszałem wtyką od h-4 pomogło,nadpalone,dzięki za temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Kolego a kto ciebie tak skasował za te wtyczki? W normalnym motoryzacyjnym koszt takiej wtyczki to 3zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loxeal Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Problem nie musi się skończyc na wtyczce. Miałem to samo wymieniłem wtyczkę problem zniknął, ale po miesiącu upalił się sytk dlugich świateł (jednego reflektora chyba tylko prawego) w przełaczniku przy stacyjce.Serena nie ma przekaźnika do długich świateł i jak styki się starzeją to upalają się końcówki przy H4, przełacznik długich swiateł itp. Ponoć to typowe niedomaganie w nissanach z tych lat. Problem rozwiazem tak że podłaczyłem zupełnie nowe i niezależne przekaźniki sterowane sygnałem długich świateł z działającego jeszcze obwodu lewego reflektora. Problem zniknął. Od dwóch lat jeżdżę i nic się nie upala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.