Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12/WP12] PILNE - czy komputer może się mylić


Gość Olimpia555
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Olimpia555

Czy to możliwe, żeby laptop podpięty pod komputer w p12 wykazał uszkodzone wtryski (a co najmniej jeden), a następnie na 2 kolejnych warsztatach po podpięciu komputera wykazał, że wszystko OK?

 

Mam problem, bo mam odebrać ten samochód od mechanika sprzedawcy i twierdzi, że jak ja sprawdzałam w obcym warsztacie, to mi powiedzieli, że wtryski do wymiany bo chcieli mnie naciągnąć na koszty naprawy.

On natomiast sprawdzał 2x w dwóch różnych punktach i dwukrotnie odczyt z komputera wskazuje na brak usterki.

 

nie mam oczywiście żadnych wydruków od nikogo. Nie znam się na tym. Jutro mam odebrać samochód od sprzedającego, a nie wiem czy mam go ścignąć za wtryski do wymiany czy nie (przy transakcji zapewniał że wszystko OK, umówiliśmy się, że jeśli faktycznie będzie usterka to on obniży cenę).

 

Sprawę mogę przeciągnąć max do soboty rano. Już sama nie wiem komu wierzyć.

A może wiecie gdzie mogę sprawdzić, bo do ASO raczej nie chcę jechać.

 

pozdrawiam,

Aga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd mógł waktycznie być, z różnych przyczyn. Mógł sie pojawić (złe paliwo, itp). Podczsa komtroli w 1 zakładzie błąd został prawdopodobnie usuniąty i dlatego na 2 następnych testach wyszedł jego brak. Czy nie wyskoczy ponownie tego nikt nie przewidzi, nie znając błędu jaki był. Błąd komputera nie zawsze oznacza że coś jest uszkodzone. Ma on bardziej charakter informacyjny. Wtryski można sprawdzić tylko na specjalnej maszynie i to też nie w 100%. Jeżeli na ci spuścić z ceny to wykorzystaj to ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy mam go ścignąć za wtryski do wymiany czy nie (przy transakcji zapewniał że wszystko OK, umówiliśmy się, że jeśli faktycznie będzie usterka to on obniży cenę).