DezMond Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Dzisiaj zajechalem na stacje zatankowac na mega oparach (wlalem 59.79l ), wszystko elegancko dzialalo. Po ruszeniu zauwazylem, ze wspomaganie chodzi , ale jakby na pol gwizdka, dzialac dziala, ale to nie jest to samo co bylo wczesniej. Mial ktos juz taki problem, albo wie jak go rozwiazac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHARY Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Sprawdzałeś poziom oleju we wspomaganiu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DezMond Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 No wlasnie nie za bardzo mam jak, bo ciemno, ale dzieki za sugestie, jutro obejrze, pierwsza wskazowka juz jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHARY Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Jeżeli nie masz możliwości sprawdzenia pod maską - czyli naocznie możesz w inny sposób.... Odpal auto i pokręć kierownicą, jeżeli każdy ruch kierownicą będzie powodował jakiś opór a do tego będziesz słyszał takie specyficzne "jęczenie" to znaczy że oleju brak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 przecież napisał że powoduje opór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DezMond Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 "jeczenia" nie ma, sprawdzilem z latarka przed chwila stan oleju - w normie, chyba, ze stracil swoje wlasciwosci przy tych mrozach. Przejechalem sie przed chwila odpalilem, krece w miejscu wszystko gra, ledwo ruszylem dalej pol wspomagania, zadnych odglosow nie slychac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Prawdopodobnie musisz się przygotować na regeneracji pompy.. Są to typowe objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DezMond Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Jakie koszty?? Juz pada przy przebiegu 74tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość soda Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Zły stan oleju też może być przyczyną. Proponowałbym najpierw wymienić olej i sprawdzić pasek zanim zlecisz regenerację ewentualnie wymianę pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prot7 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Witam. U mnie było podobnie, wymieniłem płyn i pomogło. Płyn był bardzo gęsty i pompa miała cięzko zwłaszcza na zimnym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DezMond Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 No wlasnie jutro przymierzam sie do przeplukania ukladu wspomagania i zobaczymy czy pomoze. [ Dodano: Wto 13 Sty, 2009 13:54 ] Przeplukany uklad, nowy olej, wszystko wrocilo do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klimoo Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 U mnie pojawil sie problem wlasnie takiego jeczenia przy kreceniu kierownica.wspomagani e dziala moze troche slabiej alw dziala.. czym to moze byc spowodowane.plyn w zbiorniczku jest!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Faras77 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Może stary płyn w układzie wspomagania i wobec tego trzeba go wymienić. W zbiorniku jest wystarczająca ilość ale w środku może być już zużyty. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość soda Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 U mnie pojawil sie problem wlasnie takiego jeczenia przy kreceniu kierownica.wspomagani e dziala moze troche slabiej alw dziala.. czym to moze byc spowodowane.plyn w zbiorniczku jest!! Jakbyś przeczytał ten temat w całości nie zadawałbyś głupich pytań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sqdk Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A jak wygląda procedura wyminy oleju i jaki najlepiej zastosować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geloN15 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 moze pasek tylko do naciagniecia ja mam to samo tylko w N15 czasem przeskakuje mi kierownica naciagnelem pasek ale i tak do wymiany nmam pasek pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 (edytowane) Odświeżę temat, w jaki sposób wymienia się płyn w układzie wspomagania kierownicy?Czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia? Czy jest to skomplikowane? Jaki płyn/olej należy kupić i w jakiej ilości? Almera 1.5, 90KM, 2000 r. Znalazłem filmik instruktażowy: czy wg. was wymiana płynu w sposób podany w filmiku jest bezpieczna? Edytowane 20 Września 2011 przez Bonhart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.