Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] ALMERA 200 tyś. JAKI NAJLEPSZY OLEJ ?


Gość dzakall
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ogolnie wydaje mi sie, ze nie ma sensu wogole pisac czegokolwiek na forum. Przeciez odpowiedzi zawsze są stałe, użyj wyszukiwarki... wiec chyba to idzie w kierunku tego, ażeby forum umarło i nikt nie pisał zadnych tematów:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mbr masz rację,zwłaszcza taki Bombel zamykajacy nietóre tematy i do rozwinięcia w 100 %, niestety nie grzeszy inteligencją i zapomina, że człowiek to społeczna istota i nie jest sam na tym świecie i ktoś może mieć inne zdanie.Proponuje w tym Bomblu wymienić "geny" stworzyć bąbla np na wodzie.Pozdrawiam wszystkich forumowiczów, którzy mają dobro w komunikowaniu sie wzajemnym. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja akurat w temacie zamykanie powtarzających się tematów Bombla popieram. I tak na forum jest burdel a gdyby nie zamykał powtórek to był by jeszcze większy :P Zawsze łatwiej jest napisać coś co już było ale potem ciężko znaleźć coś na forum, a odświeżenie tematu o oleju to akurat mały wysiłek:P

Co do oleju to jak nie bierze i wcześniej nie lałeś mineralnego to półsyntetyk będzie najlepszy, firmę wybierz sobie sam:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cęści masz racje młody666.Ale należy pamiętać,że tematy tzw "świerze" mają większe powodzenie w czytaniu ich,a także większą twórczość-więcej jest wpisów.Czyli uważam by była większa przepływowość naszych myśli i wiedzy jest korzystne odnawianie tematów.Oczywiście pisząc to mam na uwadze dalszy rozwój tego forum. Bez przesady bałagan w intermnecie nie grozi-są wyszukiwarki-jak sami dość często upominacie tym, którzy o tym zapomieli bądź idą na łatwiznę.Mam Almerę 2,2 2000 DI-proponuje tani Lotos półsyntetyk 10-40.Narazie w lato i zimę wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja po prostu napisze tak a po co zmieniać olej jeżeli nie widać i nie słychać żadnych niemiłych efektów moja alme ma już 300 tyś i dalej jeżdzi na tym samym oleju co na początku różnicy nie widać więc po co zmieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mdzalewscy
A ja po prostu napisze tak a po co zmieniać olej jeżeli nie widać i nie słychać żadnych niemiłych efektów moja alme ma już 300 tyś i dalej jeżdzi na tym samym oleju co na początku różnicy nie widać więc po co zmieniać

 

a no po to, że czasami trzeba d*pę pudrem posypać.

 

ile jest postów tego typu

 

"mam N14 1.4 i jaki dobry olej wlać"

 

odp. 1 "zalałem Valvoline i wyraźniejsz szybciej sie zbiera"

 

odp. 2 "zalałem texaco i uwżam że to przedłuży życie mego S14 z przebiegiem 108tyś km sprowadzonego od niemca dziadka 85-letniego.

 

itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem kilka dni na tym forum i coraz bardziej żałuje że zapisałem się do tego klubu.Ilekroć człowiek chciałby się coś dowiedzieć dostaje reprymendę od tak zwanych "starych wyjadaczy" którzy chyba już zjedli zęby na przeglądarce Google bo tylko odsyłają do wiadomości z internetu lub każą szukać w postach gdzie jest i tak, taki burdel że sami nie wiedzą o co chodzi .Moim zdaniem jeśli nie masz ochoty pomóc to po prostu odpuść sobie głupie uwagi i płytkie żarty zrozumiałe tylko w twym i tak ograniczonym środowisku :fuckyou: .

Pozdrowienia dla tych którzy jednak postanowili poświecić chwilę i doradzić bez głupich uwag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mdzalewscy
Jestem kilka dni na tym forum i coraz bardziej żałuje że zapisałem się do tego klubu.Ilekroć człowiek chciałby się coś dowiedzieć dostaje reprymendę .....

 

jesteś nowy, masz pierwszy awatar po nickiem "nie bić jestem nowy", na innych forach pierwszym avaterem pod nazwą jest "zanim zadasz pytanie, poszukaj odpowiedzi"

 

jeśli masz problem ze znalezieniem odpowiedzi to mi napisz, ja CI pomogę i wkleję tu linki, ja lubię pomagać ludziom i z miłą chęcią zamiast CIebie uszyję funkcji szukaj

 

Witaj na forum

 

 

ps. o ile pojawił tu się sarkazm ze strony tkz. starych, o tyle posługiwanie się fuckyou przez nowego, jest pomyśl czym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzakall - nie przejmuj sie w każdej społeczności jest grupa ludzi mądżących sie masz pytanie wal zawsze ktoś ci odpowie a przycinkami sie nie przejmuj pogadają i przestaną a ty bedziesz wiedział co chcesz mimo wszystko nasza społeczność składa sie z ludzi którzy chca pomóc jak najlepiej potrafią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja po prostu napisze tak a po co zmieniać olej jeżeli nie widać i nie słychać żadnych niemiłych efektów moja alme ma już 300 tyś i dalej jeżdzi na tym samym oleju co na początku różnicy nie widać więc po co zmieniać

 

a no po to, że czasami trzeba d*pę pudrem posypać.

 

ile jest postów tego typu

 

"mam N14 1.4 i jaki dobry olej wlać"

 

odp. 1 "zalałem Valvoline i wyraźniejsz szybciej sie zbiera"

 

odp. 2 "zalałem texaco i uwżam że to przedłuży życie mego S14 z przebiegiem 108tyś km sprowadzonego od niemca dziadka 85-letniego.

 

itd...

 

poryczałem się :509:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do odsyłania do istniejących tematów to nie rozumiem oburzenia autora tematu. Przeciez to normalne że jak już o czymś jest to nie ma sensu pisać od nowa o tym samym i robić bałagan. A potem się nie podoba bo ciężko coś wyszukiwarka znaleźć. Po drugie to schowaj tego fuckera bo to po pierwsze hamstwo a po drugie to tak się za pomoc nie dziękuje. Szukałeś pomocy to ją dostałeś i o co chodzi ??

Po drugie to chyba nic dziwnego że jest dużo różnych opinii zwłaszcza na tak prosty temat jak olej. Każdy leje jaki mu pasuje albo na jaki go stac i się tym chwali normalka. To co powinieneś wlac zalezy od stanu silnika i od tego co było wcześniej lane:

 

Silnik ok wczesniej lany syntetyk -> lej syntetyk

Silnik ok wczesniej nie wiadomo co lane -> lej połsyntetyk

Silnik srednio zuzyty wczesniej co lane już jest nie ważne -> półsyntetyk

Silnik zuzyty wcześniej lane co kolwiek -> lej mineralny

 

Co do marki to już wedle uznania.

 

 

A no i jeszcze :fuckyou: - jak kuba bogu tak bóg kubie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrusiu Panie masz racje w sprawie zakończenia wzajemnych insynuacji...ale nie wiesz jak to jest jak oczekujesz odpowiedzi na zadane pytanie...a np. Bombel zamyka temat i go wyciepuje...bedę się trzymał moich racji, temat odświerzony jest lepszy niż stary..ot i co.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

w serwisie nie wiem - ale coś koło 38-45 zł

dobry zamiennik koło 20 ja brałem nipparts - biało niebieski kartonik - puszka czarna, zafoliowana.

Może być mann, ale on będzie kosztował koło 25 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666

a ja mam Filtrona i nie narzekam :) Filtrów jest spory wybór akurat i ceny stosunkowo przystępne. Na pewno nie jechał bym z wymianą oleju do ASO bo to delikatnie rzecz ujmując nie ma sensu. Ja wymieniałem w norauto - niespełna 5 litrów castrola (tyle wchodzi do ropniaka), filtr filtron, wymiana (grastis :P ), rurka jakaś od obiegu oleju bo pękła (gratis) - w sumie 140 złotych, albo 130 dokładnie nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robert1508

A czy w zestawie jest uszczelka?

Mi w ASO gość zaśpiewał 7funtów.

Oczywiście w UK.

I mam pewność że będzie pasował.

Tu wszystkie części dobierają najpierw pytając o numer rejestracyjny, mając go odrazu mają muner samochodu i juz po nim numer pasującej części. Szybko i sprawnie. I 7funtów; to dla mnie śmieszne pieniądze.

Teraz musze tylko jeszcze olej zakupic i wymiana.

Planuje zakup Castrol Magnatec GTX 10W40, co powiecie na ten olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666

Jaką markę oleju wybierzesz to juz tylko twoja sprawa. Większość forumowiczów zapewne podpowie Ci valvoline bo najczęściej jest polecany w tych tematach na tym forum ;) Obecnie w markowych olejach moim zdaniem już takich różnic w jakości nie ma - no chyba ze kupujesz jakaś taniochę marki tesco 50/50 wymieszana z wodą :P

 

A co do problemów jakiś z wymianą to zrobi Ci to każdy warsztat - nie ma tu filozofi to tylko wymiana oleju która robi praktycznie każdy użytkownik (no chyba ze jest jednym z tych którzy o losie uważają ze nie trzeba :zdziw:) wiec każdy macher gdziekolwiek zrobi to bez problemy. Zwłaszcza ze piszemy o zwykłej almerze a nie o GTR albo innym rzadko spotykanym cudzie techniki.

Proste jedziesz do warsztatu prosisz o wymianę oleju na taki i taki i po góra 15 minutach wracasz do domu i nei ma po co z tego robić zagadnienia :sylwester:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje zakup Castrol Magnatec GTX 10W40, co powiecie na ten olej?

 

Tu bym się zastanowił. Spotkałem się z wieloma negatywnymi ocenami Magnateca,ale twój wybór. Filtr polecam KNECHT,najczęściej dawany na 1 montaż przez fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robert1508

Mam do wyboru:

Mobil 1 - Mobil Super S 10W-40, 5l

Shell Helix Plus 10W40, 5l

Castrol Magnatec 10W40 4l

Castrol GTX 10W40, 4l.

Tylko takie są u mnie dostępne. I nie wiem który wybrać, lecz skłaniam się ku Mobilowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...