Gość Calvados Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Witam Szukam kogoś kumatego ,orientującego się w tej dziedzinie. objawy- zapala się check engine wyłącznie na wolnych obrotach i przy hamowaniu silnikiem- po restarcie wszystko jest ok i jedzie ok. Na postoju na światłach przegazowuję go i jest ok. Przebieg 120 tys.Filtry powymieniane Wyrok serwisu - wymiana pompy !! za małe ciśnienie na wolnych obrotach. Na allegro jest tego sporo ale występują różne nr pomp np. 16700-Aw401 403 404 czym one się różnią Może ktoś już to przechodził - dzięki za jakiekolwiek informacje. Szukam też jakiegoś kumatego mechanika który już się tym zajmował w okolicach Białegostoku lub Warszawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Skąd jesteś? Wygląda to na jeden z zaworków ale dobrze było by porozmawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Calvados Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Prześlij mi jakieś namiary na siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 W trejlach stosowane były pompy Denso (jeżeli dobrze pamiętam). Jeżeli diagnozowałeś komputerem i wyskoczył błąd P0089 to najpierw spróbuj podmienić zawór (wysokiego ciśnienia) koszt ok. 500zl a jak to nie pomoże to dopiero pompe. Nissan wprowadził ten zawór jako część zamienna, kiedyś wymiana całej pompy. Wymieniałem tych zaworów a z 5 i pomogło tylko w jednym przypadku skończyło się na wymianie pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Calvados Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Witam Wymieniłem zawór wys ciśnienia na razie pomogło i wszystko jest ok W serwisie zawór występuje jako VALVE KIT - REGUL A6860-AW42B 800 zł z wymianą Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PiotrT Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam Wymieniłem zawór wys ciśnienia na razie pomogło i wszystko jest ok W serwisie zawór występuje jako VALVE KIT - REGUL A6860-AW42B 800 zł z wymianą Pozdrawiam Kolego, w jakim silniku i z którego roku produkcji - wymieniałeś ten zawór? W serwisie Nissana podają mi, że ten symbol klasyfikuje go do Navary 2,5 DCI. Ja mam Traila 2.2 DCI 136KM 2004 r. Być może to ten sam... Czy ktoś ma o tym jakieś pojęcie? Dzięki za info. Kolego, w jakim silniku i z którego roku produkcji - wymieniałeś ten zawór? W serwisie Nissana podają mi, że ten symbol klasyfikuje go do Navary 2,5 DCI. Ja mam Traila 2.2 DCI 136KM 2004 r. Być może to ten sam... Czy ktoś ma o tym jakieś pojęcie? Dzięki za info. Z problemem regulatora już sobie poradziłem okazało się, że to dokładnie ten sam dla obu modeli (D40 i T30). Problem w tym, że wymiana regulatora nic nie dała. Problem nie zniknął (utrata mocy), a komputer nadal pokazuje ten sam błąd... Ma ktoś może jakiś pomysł? Zaczynam podejrzewać, że mam "trafioną" pompę wtryskową. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez PiotrT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerzyk71 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Piotrze T mam dokładnie ten sam problem co Ty. Diagnoza P0089 wymieniłem zawór w pompie wtryskowej i nic. Elektryk podpowiada mi żeby sprawdzić jeszcze czujnik ciśnienia na listwie bo on też może być źródłem tego błędu. Problem w tym że nie mam skąd wziąć czujnika na podmianę. Na serwis nissana nie ma co liczyć bo oni od razu chcieli by wymienić pompę ale otwarcie mówią że dopiero po wymianie okaże się czy usterka zniknie a koszt nowej pompy ASO 9000zł. Jeśli poradziłeś sobie już z tym problemem to podziel się doświadczeniem. Chętnie skorzystam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek134 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Kolego sprawdź pompę pośrednią znajdująca się koło zbiornika paliwa- w moim przypadku to była przyczyna utraty mocy. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PiotrT Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Piotrze T mam dokładnie ten sam problem co Ty. Diagnoza P0089 wymieniłem zawór w pompie wtryskowej i nic. Elektryk podpowiada mi żeby sprawdzić jeszcze czujnik ciśnienia na listwie bo on też może być źródłem tego błędu. Problem w tym że nie mam skąd wziąć czujnika na podmianę. Na serwis nissana nie ma co liczyć bo oni od razu chcieli by wymienić pompę ale otwarcie mówią że dopiero po wymianie okaże się czy usterka zniknie a koszt nowej pompy ASO 9000zł. Jeśli poradziłeś sobie już z tym problemem to podziel się doświadczeniem. Chętnie skorzystam Witam Wszystkich. I u mnie już po kłopocie. Za cenną sugestię dziękuję Koledze michal801. Regulator ciśnienia pompy wymieniony. Problem usunięty, za radą kolegi, po wizycie w ASO Nissana - wymiana oprogramowania sterownika pompy (czyli tzw. reset pompy) Dzięki i posdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert Wawa Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Witam i bardzo proszę o pomoc. W serwisie nissana zdiagnozowali mi 2 błędy P0089 oraz P1273 i zaproponowali regeneracje pompy. Efekt jest taki jak opisywali inni tzn. nagły spadek mocy i komunikat "Check engine". Samochód osiąga wtedy max 1500 obr i ok 60km/h. Mam Almerę Tino z 2,2 dCi 136KM 2005r pompa DENSO. Gość od komputerów powiedział mi że na wolnych obrotach jest 500 barów a powinno być 300. Byłem u pompiarza sprawdził i przeczyścił silnik. Jego zdaniem to ani pompa ani turbina, przewody też są ok. Na trasie jest ok spokojnie bujnie się do 180 ale w mieście jest tragicznie prawie co skrzyżowanie muszę ponownie uruchomić silnik. Bardzo proszę o pomoc jeżeli jest to możliwe to chciałby pogadać przez telefon - mój numer 502 389 056. Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.