Guest Calvados Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Witam Szukam kogoś kumatego ,orientującego się w tej dziedzinie. objawy- zapala się check engine wyłącznie na wolnych obrotach i przy hamowaniu silnikiem- po restarcie wszystko jest ok i jedzie ok. Na postoju na światłach przegazowuję go i jest ok. Przebieg 120 tys.Filtry powymieniane Wyrok serwisu - wymiana pompy !! za małe ciśnienie na wolnych obrotach. Na allegro jest tego sporo ale występują różne nr pomp np. 16700-Aw401 403 404 czym one się różnią Może ktoś już to przechodził - dzięki za jakiekolwiek informacje. Szukam też jakiegoś kumatego mechanika który już się tym zajmował w okolicach Białegostoku lub Warszawy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Skąd jesteś? Wygląda to na jeden z zaworków ale dobrze było by porozmawiać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Calvados Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Prześlij mi jakieś namiary na siebie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 W trejlach stosowane były pompy Denso (jeżeli dobrze pamiętam). Jeżeli diagnozowałeś komputerem i wyskoczył błąd P0089 to najpierw spróbuj podmienić zawór (wysokiego ciśnienia) koszt ok. 500zl a jak to nie pomoże to dopiero pompe. Nissan wprowadził ten zawór jako część zamienna, kiedyś wymiana całej pompy. Wymieniałem tych zaworów a z 5 i pomogło tylko w jednym przypadku skończyło się na wymianie pompy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Calvados Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Witam Wymieniłem zawór wys ciśnienia na razie pomogło i wszystko jest ok W serwisie zawór występuje jako VALVE KIT - REGUL A6860-AW42B 800 zł z wymianą Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PiotrT Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 (edited) Witam Wymieniłem zawór wys ciśnienia na razie pomogło i wszystko jest ok W serwisie zawór występuje jako VALVE KIT - REGUL A6860-AW42B 800 zł z wymianą Pozdrawiam Kolego, w jakim silniku i z którego roku produkcji - wymieniałeś ten zawór? W serwisie Nissana podają mi, że ten symbol klasyfikuje go do Navary 2,5 DCI. Ja mam Traila 2.2 DCI 136KM 2004 r. Być może to ten sam... Czy ktoś ma o tym jakieś pojęcie? Dzięki za info. Kolego, w jakim silniku i z którego roku produkcji - wymieniałeś ten zawór? W serwisie Nissana podają mi, że ten symbol klasyfikuje go do Navary 2,5 DCI. Ja mam Traila 2.2 DCI 136KM 2004 r. Być może to ten sam... Czy ktoś ma o tym jakieś pojęcie? Dzięki za info. Z problemem regulatora już sobie poradziłem okazało się, że to dokładnie ten sam dla obu modeli (D40 i T30). Problem w tym, że wymiana regulatora nic nie dała. Problem nie zniknął (utrata mocy), a komputer nadal pokazuje ten sam błąd... Ma ktoś może jakiś pomysł? Zaczynam podejrzewać, że mam "trafioną" pompę wtryskową. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Edited April 13, 2010 by PiotrT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jerzyk71 Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Piotrze T mam dokładnie ten sam problem co Ty. Diagnoza P0089 wymieniłem zawór w pompie wtryskowej i nic. Elektryk podpowiada mi żeby sprawdzić jeszcze czujnik ciśnienia na listwie bo on też może być źródłem tego błędu. Problem w tym że nie mam skąd wziąć czujnika na podmianę. Na serwis nissana nie ma co liczyć bo oni od razu chcieli by wymienić pompę ale otwarcie mówią że dopiero po wymianie okaże się czy usterka zniknie a koszt nowej pompy ASO 9000zł. Jeśli poradziłeś sobie już z tym problemem to podziel się doświadczeniem. Chętnie skorzystam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jacek134 Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Kolego sprawdź pompę pośrednią znajdująca się koło zbiornika paliwa- w moim przypadku to była przyczyna utraty mocy. Powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PiotrT Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Piotrze T mam dokładnie ten sam problem co Ty. Diagnoza P0089 wymieniłem zawór w pompie wtryskowej i nic. Elektryk podpowiada mi żeby sprawdzić jeszcze czujnik ciśnienia na listwie bo on też może być źródłem tego błędu. Problem w tym że nie mam skąd wziąć czujnika na podmianę. Na serwis nissana nie ma co liczyć bo oni od razu chcieli by wymienić pompę ale otwarcie mówią że dopiero po wymianie okaże się czy usterka zniknie a koszt nowej pompy ASO 9000zł. Jeśli poradziłeś sobie już z tym problemem to podziel się doświadczeniem. Chętnie skorzystam Witam Wszystkich. I u mnie już po kłopocie. Za cenną sugestię dziękuję Koledze michal801. Regulator ciśnienia pompy wymieniony. Problem usunięty, za radą kolegi, po wizycie w ASO Nissana - wymiana oprogramowania sterownika pompy (czyli tzw. reset pompy) Dzięki i posdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert Wawa Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Witam i bardzo proszę o pomoc. W serwisie nissana zdiagnozowali mi 2 błędy P0089 oraz P1273 i zaproponowali regeneracje pompy. Efekt jest taki jak opisywali inni tzn. nagły spadek mocy i komunikat "Check engine". Samochód osiąga wtedy max 1500 obr i ok 60km/h. Mam Almerę Tino z 2,2 dCi 136KM 2005r pompa DENSO. Gość od komputerów powiedział mi że na wolnych obrotach jest 500 barów a powinno być 300. Byłem u pompiarza sprawdził i przeczyścił silnik. Jego zdaniem to ani pompa ani turbina, przewody też są ok. Na trasie jest ok spokojnie bujnie się do 180 ale w mieście jest tragicznie prawie co skrzyżowanie muszę ponownie uruchomić silnik. Bardzo proszę o pomoc jeżeli jest to możliwe to chciałby pogadać przez telefon - mój numer 502 389 056. Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.