DRAZIG Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Witam Mam pytanie czy sterownik silnika GT różni sie od sterownika z SLX ? Jeżeli tak to czym dokładnie ? Czy wymiana sterownika wiąże się z wymiana iimmobilajzera ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lego Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 różni się. Limiter ma na 7200 obr, inne mapy bo wałki są inne, i trzeba zmienić immobilizer. Sam nie wierzyłem ,ale przepinaliśmy z kolega kompy z SRi do sportline i jeden nie zapalił a drugi pochodził z 5 sekund.I chyba potrzebna jest wiązka z GT bo kilka kabelków chyba jest dodatkowych. Pytaj coobcia o to dokładnie bo ob robił przekładki więc wie najlepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Wiązki w P11 sątakie same ale po zmianie kompa trzeba kodować ILMO, jeśli zalerzy ci na przestawienia limitera obrotów albo na precyzyjnym i indywidualnym dostrojeniu map zapłonu i paliwa to bij do mnie - no i ECU nie trzeba będzie zmieniać Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRAZIG Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 Tak myslalem ze będzie z czymś problem, teraz zle nie jeździ po zmianie silnika tylko przyda mu sie dobre strojenie i przestawienie wlasnie tego limitera, gdyż na pewno można pociagnac dalej na obrotach. Pozatym dziwnie przyspiesza na tym sterowniku przy 5000 obr dostaje strzała jak by turbina sie włączyła, ale może to być jeszcze wina sondy lambdy. Jak tylko uporam sie z drobnymi jeszcze problemami i wszystko będzie na gotowo to z przyjemnością bym Cie odwiedził Coobcio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 przyspiesza na tym sterowniku przy 5000 obr dostaje strzała jak by turbina sie włączyła, ale może to być jeszcze wina sondy lambdy. Taka jest harakterystyka silnika... SR20De też dopiero dobrze ciągnie w granicach 4500obr.min a GT/GTi z racji tego że mają troszkę gorszy dół to o wiele bardziej czuć kopa powyżej tych 4500obr.min... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRAZIG Posted January 13, 2009 Author Share Posted January 13, 2009 Prawda z dołu idzie dużo gorzej silnik SR20DE, mam drugiego nissana tez primere z silnikiem SR20De i ten wydaje sie jak by ciągnął cały czas tak samo od samego dołu do samego końca, ale na pewno w SR20DE mam jeszcze jakiś problem który jeszcze nie rozwiązałem otóż przy 2000 obr. i przy 3000obr dostaje zamula wystarczy lekko dodać gazu i nie ma problemu ale jak bym miał jechać cały czas przy tych 2000obr to jest mul. Najbardziej to odczuwam jak przyspieszam z samego dołu sa trzy strzały mocy zaraz po 2000 obr po 3000obr i 4500 obr. Kosmos Problem rozwiązany Przyczyną skoków mocy byla niesprawna "Sonda Lambda" po zmianie sondy problem znikł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.