Gość obek Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Witam wszystkich, Potrzebuję następującej informacji. Czy w instalacji sekwencyjnej (mój przypadek to BIGAS N) podczas pracy na benzynie sygnały z ecu gazowego do wtryskiwaczy benzynowych są pobierane bezpośrednio z ecu benzynowego, czy też podlegają ewentualnym korektom (powtarzam, że instalacja lpg nie pracuje) - ale fizycznie połączenia elektryczne idą z ecu benzyny poprzez ecu gazowe do wtryskiwaczy. Moje pytanie wynika z problemu polegającego na niemożności utrzymaniu stałych obrotów w przedziale do około 3 tys. (na postoju przy wciskaniu pedału gazu) oraz na tym, że niezależnie czy auto pracuje na benzynie czy na gazie co jakiś czas nagle samoczynnie przy wolnych obrotacg wyłączane są wtryskiwacze benzynowe i auto przy wolnych obrotach bywa, że gaśnie - zwłaszcza na benzynie). Dodatkowym problemem jest konieczność kręcenia rozrusznikiem przy uruchamianiu silnika (z wyjątkiem gdy silnik chwilę wcześniej zgasł, bądź auto ze dwa dni nie było uruchamiane). Pozdrawiam i dziękuję z góry za ewentualne wyjaśnienia i wsparcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Czy w instalacji sekwencyjnej (mój przypadek to BIGAS N) podczas pracy na benzynie sygnały z ecu gazowego do wtryskiwaczy benzynowych są pobierane bezpośrednio z ecu benzynowego, czy też podlegają ewentualnym korektom bezpośrednio z ECU benzynowego i bez żadnych korekt jest stosowane w instalacjach z wtryskiem gazu w fazie ciekłej. Dodatkowym problemem jest konieczność kręcenia rozrusznikiem przy uruchamianiu silnika ??!! a jak niby chcesz uruchomić silnik bez kręcenia rozrusznikiem?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość obek Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Dziękuję za odpowiedź. Chodzi mi mianowicie o to, czy gdy silnik pracuje na benzynie fizycznie wtryskiwacze benzynowe dostają taki sam sygnał jakby nie było instalacji gazowej (połączenia z ecu banzynowego lecą do ecu gazowego, a z niego do wtryskiwaczy benzynowych i oczywiście gazowych). Co do kręcenia rozrusznikiem to mam nadzieję, że zostałem zrozumiany - chodzi o dłuższe kręcenie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 z tego co wiem to tak, przynajmniej powinno tak być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Instalacja gazowa ze swoim sterownikiem dziala tak (na przygladzie STAG300) Kable od wtryskiwaczy benzynowych sa podlaczone pod komputer od gazu Komputer gazu ma swoj prog przelaczania np 20stopni C Po przekroczeniu temp uruchamiana jest sekwencja przelaczania na gaz dziala to tak ze w okreslonych odstepach czasu (definiowane w ustawieniach) jest wlaczany 1,2,3 i 4 wtryskiwacz gazu po kolei a jednoczesnie wylaczany jest beznynowy - efekt ? zmiana paliwa bez najmniejszego wyczucia podczas jazdy Odpalanie oczywiscie zawsze na benzynie tj jesli jest juz prog przekroczony to po okreslonym czasie (tez zdefiniowanym) nastepuje przelaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.