Gość mbit Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 silnik 2.2D zauważyłem ostatnio że na wyższych obrotach płyn z chłodnicy zostaje wypchany do zbiorniczka wyrównawczego ale później nie wraca z powrotem do niej dziwne jest to że nie widać ewidentnego bombelkowania tylko podniesienie się stany w zbiorniczku wyrównawczym .Po wypchnięciu słabiej grzeje nagrzewnica wewnętrzna .Korek w chodnicy sprawdzając wizualnie jest ok gumki są nie popękane a elementy ruchome (nie poblokowane) Pierwszą moją sugestią było uszkodzenie uszczelki pod głowicą ale czy na pewno wydaje mi się że wytwarzało by się większe ciśnienie i czuć było spaliny z chłodnicy. Temperatura na wskaźniku jest prawidłowa a samochód nagrzewa się też w nie za długim czasie . Proszę o pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lego Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 sprawdź przewód od chłodnicy do zbiorniczka. Jeżeli jest w nim dziurka ,albo źle zaciśnięty na końcach to nawet nie widać jak cieknie płyn,ale za to jak silnik ostygnie i chce zaciągnąć płyn to zasysa powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mbit Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 zrobiłem uszczelkę pod głowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.