frezeer Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 pomysl jakie musza byc efekty na tej skrzyni i po chipie ,trzebaby znac oznaczenia tych skrzyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 hmm niby wszystko jasne ale... Ja mam 2.2 di 2000r, jezdzilem chyba 5 takimi i wszystkie chodzily mniej wiecej tak samo( slabo idzie do 2000:( ), ale moj brat mial taka z 2002r(sprzed fl) niby 2.2di 110, wizualnie tez identyczny ale roznica w jezdzie powalajaca! Miala duzo lepszego kopa, zadnej turbodziury i spalanie ok 0.5l mniejsze. tylko sporo glosniejsza:( . Czy ktos potrafi mi powiedziec w czym tkwila taka roznica? Przelozenie tez miala inne ja przy 2000obr na 5 mialem 110km/h on 90Ps dla mnie miala jakies 30koni wiecej od mojego a nie byl to dci A czy aby przypadkiem nie mieliście znacznej różnicy w rozmiarze opon ? To wpływa na prędkść (oczywiście nie na to co pokazuje licznik). 20km/h do bardzo duża różnica. Bardziej na tomiast zastanawia mnie podana przez Ciebie zależnośc prędkości od obrotów silnika. Ja mam 2.2Di z kwietnia 2002 i przy 2000obr mam dokładnie 100km/h, a przy 3000 obr równe 150km/h, 200km/h osiagam przy około 4200 obr. Co do innych spostrzeżeń to "kopa" mam całkiem dobrego, bo jak kupiłem auto to był mułem strasznym (było ledwo 95KM--> padnięty przepływomierz). Za dwa tygodnię będę się widział z Teresem to musimy się chyba zmierzyć naszymi Almami. Teoretycznie mamy identyczne auta, z identycznymi modami. Jestem ciekaw w starciu na 1/4. Przydałby się też ktoś ze Śląska z oryginalną (zdrowe 110KM) 2.2Di do porównania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 ja mam przy 100kmh prawie 2500obr. a 200km/h to u mnie rowne 4500obr :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 ja mam przy 100kmh prawie 2500obr. a 200km/h to u mnie rowne 4500obr :diabel2: Uuuuu, to chyba , rzeczywiście coś różne mamy przełożenia. Tak dla pewności, też masz skrzynie 5. ??? Słyszałem, że Almy miały dwie wersje, Comfort lub Sport. Zupełnie nie wiem czym się różnią. Może własnie przełożeniami w skrzyni. Czy kotś wie coś w tym temacie ??? P.S. Przydłaby się ktoś pracujący w serwisie Nissana z dostępem do dokumentacji technicznej, bo tak to gdybamy tylko ... [ Dodano: Pon 19 Sty, 2009 00:01 ] Przyszła mi też myśl, że może te elektryczne wskaźniki u nas mają taki błąd i pokazują "mniej więcej" tylko wskazania. Prędkościomierze zawyżaja zawsze (wiadomo), mozliwe, że pozostałe mają sporą tolerancję ? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 tak mam skrzynie 5-biegowa. Blad pomiarowy odpada ,porownywalem biegi z Tino i i calkiem inaczej trzeba nim jezdzic. W Tino postawiono na ekonomike bo mimo mulastosci lekkiej spala mniej niz almera (zamyka sie w 7 w miescie, a alme ciezko mi utrzymac w 10 przy ostrej jezdzie ) a jak wiadomo tino jest wiekszy i ciezszy . Bardzo mozliwe ze rozne skrzynie byly w roznych wyposazeniach. Jaka Ty masz wersje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Ja mam Comfort i obroty takie jak pisze sleepyhead. Inna sprawa, że ostatnio czytałem fajną dyskusję, w której wypowiadał się właściciel Meganki, że nie idzie mu więcej niż 160, podczas gdy znajomego idzie prawie 180. Okazało się, że jak jechali obok siebie, to jeden miał na liczniku 160, a drugi 180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 a jak sprawdzic wersje? po numerze Vin? [ Dodano: Pon 19 Sty, 2009 10:31 ] domyslam sie ze comfort to ta z ''chromowanymi'' klamkami i srebrnymi wstawkami. Moja alma to jakas podstawowa wersja bez klimy :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Co ty masz za wersję, że ci tyle pali. Ja w mieście przy dynamicznej jeździe mam spalanie max 6,5-6,8. Siedmiu litrów nigdy nie przekroczyłem w normalnej jeździe. Jak jadę jak emeryt to ma 5,6 l/100km (codzienna eksploatacja, a nie długa trasa). A wracając do tematu przełożeń. Nie wiem jaka to wersja (sprawdzam VIN, czekam na odpowiedź/rozkodowanie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 z tego co wiem w Tino jest jakies ''cos'' konkretnie steruje zaworami zmniejszajac spalanie. w innych almerach tez to widzialem ale u mnie nie ma. Fakt pali mi duzo potrafie przekroczyc i 10l no ale cos za cos ,po miescie jezdze bardzo szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 z tego co wiem w Tino jest jakies ''cos'' konkretnie steruje zaworami zmniejszajac spalanie. w innych almerach tez to widzialem ale u mnie nie ma. Fakt pali mi duzo potrafie przekroczyc i 10l no ale cos za cos ,po miescie jezdze bardzo szybko Możesz rozwinąć myśl: "to coś" sterujące zaworami. P.S. Przy średniej prędkości 170km/h moja pali 8l/100lkm. Dychę to bym chyba musiał jechać na 3. z gazem do podłogi. Obadaj swój silnik, no chyba, że na prawdę masz MEGA CIĘŻKĄ nogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 musialbym porobic zdjecia. To jest jakis modul odpowiedzialny za otwarcie zaworow . To spalanie takie wielkie tylko w miescie. Jadac do berlina stala predkoscia 200 spalil mi niecale 7. Wszystko zalezy od dnia i pogody ,humorzasty ten samochod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek jaros Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 O ile mi dobrze wiadomo to w primerach było 2.2 Dci- już francuski motor i z tego co słyszę raczej niezbyt udany... Natomiast 2.2 DI ładowany do N16 i Tino- był w bodajże 3 wersjach- 116KM, 125KM, oraz 136KM- był silnikiem udanym witam orientujecie sie moze czy skrzynia z p12 http://allegro.pl/skrzynia-biegow-6-nissan-primera-p12-2-2-di-02-08-i3654599271.html bedzie pasowala zamiast 5-cio biegowej do n16 2.2 di ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 to raczej jest dci nie di Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.