bodek_n14 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Wrzucam skan z manuala dotyczący Sunny N14 i 100NX B13. Można by tak zrobić mała bazę parametrów naszych skrzyń biegów. Akurat przełożenia to ostatnio bardzo topowy temat, zważywszy na wyniki hamowania aut na różnych rolkach Znając przełożenie możemy np. poprosić o wpisanie z góry ustalonego (pod warunkiem posiadania średnicy kół zbliżonej do seryjnej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Szkoda że w tej tabeli nie ma porównania ze skrzyią z SR20DE no i z SR16VE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Trzeba poszukać i wrzucić. Ciekawostką są skrzynie GA16. DE miały krótszą niż DS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 a nie macie do kompletu takiej rozpiski od Primery oraz N15 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Standard GT jaki mam P10 z motorem VE i wszystkie P10 GT z SR 20 ... SR16VE 1st 3.333 2nd 1.955 3rd 1.333 4th 0.975 5th 0.756 Rev 3.154 Final gear ratio 4.444 SR20DE Estate Type Manual 5-speed 1st 3.063 2nd 1.826 3rd 1.207 4th 0.927 5th 0.756 Rev 3.154 Final gear ratio 4.177 SR20Di/De Type Manual 5-speed / 4-speed automat 1st 3.063 / 2.861 2nd 1.826 / 1.562 3rd 1.270 / 1.000 4th 0.927 / 0.698 5th 0.733 / - Rev 3.154 / 2.310 Final gear ratio 4.056 / 4.072 1,6 SLX GA16DS Type Manual 5-speed 1st 3.333(same) 2nd 1.955(same) 3rd 1.286(same) 4th 0.927(same) 5th 0.756 (0.733) Rev 3.417(same) Final gear ratio 4.056 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 xtomek, pochwa Ci się należy Tomku ! Ja trochę dodałem od siebie i nieco zmodyfikowałem twojego posta - mam nadzieję że się nie obrazisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 pochwa Ci się należy Tomku ! Ale jakaś fajna pozdro p.s. polecam chyba 2-gi raz: http://www.purep10.co.uk/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 czy da sie kupić skrzynie od SR20VE i czy ona pasuje p&p do N15 GTI oraz jaki koszt skrzyni jest. Lub sam dyfer z takiej skrzyni czy da sie go wsadzic w skrzynie ori z N15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 PumaRST, Ja u siebie mam taką skrzynie tzn. z SR16VE... krótsza sporo no i ma szperę, wszystko pasuje ale trzeba do niej miec półoś krotką z wewnętrznym przegubem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 a jakby do czerwonej, teoretycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 można wchodzić ze skrzynią z SR16VE tylko trzeba wykonać na zamowienie krótką półoś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 A jak by się to przełożylo na osiągi, po prostu, czy warto na którymś kolejnym etapie projektu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 A jak by się to przełożylo na osiągi, po prostu, czy warto na którymś kolejnym etapie projektu? Moim zdaniem dużo wiecej to da jak dalszy rozwój silnika, tylko dorwanie takie skrzyni graniczy z cudem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kriczer Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Moze cos pomoże: Sama skrzynia: http://www.sr20-forum.com/naturally-aspira...0-shipping.html Tu w zestawie z motorem: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Nissan-...sQ5fAccessories Pulsar na czesci: http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/C...n-176077528.htm Pozdrawiam i życze powodzenia w poszukiwaniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Standard GT jaki mam P10 z motorem VE i wszystkie P10 GT z SR 20 ... SR16VE 1st 3.333 2nd 1.955 3rd 1.333 4th 0.975 5th 0.756 Rev 3.154 Final gear ratio 4.444 SR20DE Estate Type Manual 5-speed 1st 3.063 2nd 1.826 3rd 1.207 4th 0.927 5th 0.756 Rev 3.154 Final gear ratio 4.177 SR20Di/De Type Manual 5-speed / 4-speed automat 1st 3.063 / 2.861 2nd 1.826 / 1.562 3rd 1.270 / 1.000 4th 0.927 / 0.698 5th 0.733 / - Rev 3.154 / 2.310 Final gear ratio 4.056 / 4.072 1,6 SLX GA16DS Type Manual 5-speed 1st 3.333(same) 2nd 1.955(same) 3rd 1.286(same) 4th 0.927(same) 5th 0.756 (0.733) Rev 3.417(same) Final gear ratio 4.056 No i coś jeszcze fajnego dorwałem III i IV nie znacznie krósza jak w P10GT/Sunny GTi... a mianowicie skrzynka z Almery N15 GTi: Five speed manual 1. 3.063 m 2. 1.826 m 3. 1.286 m 4. 0.975 m 5. 0.756 m W 3.417 m Gł 4.177 m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Gdzie ci krótsza? N14 GTI ma takie same przełożenia. Krótsza jest niż w P10GT tylko. [ Dodano: Nie 10 Maj, 2009 23:00 ] sprostowanie: przełożenie główne w N14GTI jest 4.176 a tu gdzie podałeś 4.177. Pewnie błąd obliczeniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 przełożenie główne w N14GTI jest 4.176 a tu gdzie podałeś 4.177. Pewnie błąd obliczeniowy. To jedno i to samo, jeden ząbek od strony mechanizmu róznicowego zmieni ci te wartość o dziesiątki... w zalerzności od katalogu podawali raz tak a raz tak Tak czy siak nie ma to jak skrzynka z N15 GTi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Tak czy siak nie ma to jak skrzynka z N15 GTi a dlaczego? chociaż by dlatego, że młodsza i mniej zjechana niż z N14 czy P10 :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 a jest różnica między skrzynką z P10 GT a P11GT obie posiadają użebrowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czarny3city Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam wszystkich Panowie pomóżcie! w mojej skrzyni padła 5tka - silnik ga16ds w 100nx '92 i ma do kupienia koło piątego biegu, tylko nie ma do końca gwarancji, że będzie pasować bo karton w sklepie się zgubił i nie wiadomo do końca czy jest to do 1.6 1,4 a może do diesla .... Jak można to sprawdzić? czy jeżeli ilość zębów zgodnie z poprzednią tabelą się zgadza to znaczy że koło będzie pasować? Mam na myśli średnicę tych kół, czy były one takie same w różnych skrzyniach? Czy może lepiej od razu skrzynię do Siedlec wysłać? Z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.