bodek_n14 Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Wrzucam skan z manuala dotyczący Sunny N14 i 100NX B13. Można by tak zrobić mała bazę parametrów naszych skrzyń biegów. Akurat przełożenia to ostatnio bardzo topowy temat, zważywszy na wyniki hamowania aut na różnych rolkach Znając przełożenie możemy np. poprosić o wpisanie z góry ustalonego (pod warunkiem posiadania średnicy kół zbliżonej do seryjnej). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Szkoda że w tej tabeli nie ma porównania ze skrzyią z SR20DE no i z SR16VE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 Trzeba poszukać i wrzucić. Ciekawostką są skrzynie GA16. DE miały krótszą niż DS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PumaRST Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 a nie macie do kompletu takiej rozpiski od Primery oraz N15 ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Standard GT jaki mam P10 z motorem VE i wszystkie P10 GT z SR 20 ... SR16VE 1st 3.333 2nd 1.955 3rd 1.333 4th 0.975 5th 0.756 Rev 3.154 Final gear ratio 4.444 SR20DE Estate Type Manual 5-speed 1st 3.063 2nd 1.826 3rd 1.207 4th 0.927 5th 0.756 Rev 3.154 Final gear ratio 4.177 SR20Di/De Type Manual 5-speed / 4-speed automat 1st 3.063 / 2.861 2nd 1.826 / 1.562 3rd 1.270 / 1.000 4th 0.927 / 0.698 5th 0.733 / - Rev 3.154 / 2.310 Final gear ratio 4.056 / 4.072 1,6 SLX GA16DS Type Manual 5-speed 1st 3.333(same) 2nd 1.955(same) 3rd 1.286(same) 4th 0.927(same) 5th 0.756 (0.733) Rev 3.417(same) Final gear ratio 4.056 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 xtomek, pochwa Ci się należy Tomku ! Ja trochę dodałem od siebie i nieco zmodyfikowałem twojego posta - mam nadzieję że się nie obrazisz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 pochwa Ci się należy Tomku ! Ale jakaś fajna pozdro p.s. polecam chyba 2-gi raz: http://www.purep10.co.uk/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PumaRST Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 czy da sie kupić skrzynie od SR20VE i czy ona pasuje p&p do N15 GTI oraz jaki koszt skrzyni jest. Lub sam dyfer z takiej skrzyni czy da sie go wsadzic w skrzynie ori z N15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 PumaRST, Ja u siebie mam taką skrzynie tzn. z SR16VE... krótsza sporo no i ma szperę, wszystko pasuje ale trzeba do niej miec półoś krotką z wewnętrznym przegubem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 a jakby do czerwonej, teoretycznie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 można wchodzić ze skrzynią z SR16VE tylko trzeba wykonać na zamowienie krótką półoś... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 A jak by się to przełożylo na osiągi, po prostu, czy warto na którymś kolejnym etapie projektu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 A jak by się to przełożylo na osiągi, po prostu, czy warto na którymś kolejnym etapie projektu? Moim zdaniem dużo wiecej to da jak dalszy rozwój silnika, tylko dorwanie takie skrzyni graniczy z cudem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kriczer Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Moze cos pomoże: Sama skrzynia: http://www.sr20-forum.com/naturally-aspira...0-shipping.html Tu w zestawie z motorem: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Nissan-...sQ5fAccessories Pulsar na czesci: http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/C...n-176077528.htm Pozdrawiam i życze powodzenia w poszukiwaniach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Standard GT jaki mam P10 z motorem VE i wszystkie P10 GT z SR 20 ... SR16VE 1st 3.333 2nd 1.955 3rd 1.333 4th 0.975 5th 0.756 Rev 3.154 Final gear ratio 4.444 SR20DE Estate Type Manual 5-speed 1st 3.063 2nd 1.826 3rd 1.207 4th 0.927 5th 0.756 Rev 3.154 Final gear ratio 4.177 SR20Di/De Type Manual 5-speed / 4-speed automat 1st 3.063 / 2.861 2nd 1.826 / 1.562 3rd 1.270 / 1.000 4th 0.927 / 0.698 5th 0.733 / - Rev 3.154 / 2.310 Final gear ratio 4.056 / 4.072 1,6 SLX GA16DS Type Manual 5-speed 1st 3.333(same) 2nd 1.955(same) 3rd 1.286(same) 4th 0.927(same) 5th 0.756 (0.733) Rev 3.417(same) Final gear ratio 4.056 No i coś jeszcze fajnego dorwałem III i IV nie znacznie krósza jak w P10GT/Sunny GTi... a mianowicie skrzynka z Almery N15 GTi: Five speed manual 1. 3.063 m 2. 1.826 m 3. 1.286 m 4. 0.975 m 5. 0.756 m W 3.417 m Gł 4.177 m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted May 10, 2009 Author Share Posted May 10, 2009 Gdzie ci krótsza? N14 GTI ma takie same przełożenia. Krótsza jest niż w P10GT tylko. [ Dodano: Nie 10 Maj, 2009 23:00 ] sprostowanie: przełożenie główne w N14GTI jest 4.176 a tu gdzie podałeś 4.177. Pewnie błąd obliczeniowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 przełożenie główne w N14GTI jest 4.176 a tu gdzie podałeś 4.177. Pewnie błąd obliczeniowy. To jedno i to samo, jeden ząbek od strony mechanizmu róznicowego zmieni ci te wartość o dziesiątki... w zalerzności od katalogu podawali raz tak a raz tak Tak czy siak nie ma to jak skrzynka z N15 GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted May 10, 2009 Author Share Posted May 10, 2009 Tak czy siak nie ma to jak skrzynka z N15 GTi a dlaczego? chociaż by dlatego, że młodsza i mniej zjechana niż z N14 czy P10 :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 a jest różnica między skrzynką z P10 GT a P11GT obie posiadają użebrowanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Czarny3city Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Witam wszystkich Panowie pomóżcie! w mojej skrzyni padła 5tka - silnik ga16ds w 100nx '92 i ma do kupienia koło piątego biegu, tylko nie ma do końca gwarancji, że będzie pasować bo karton w sklepie się zgubił i nie wiadomo do końca czy jest to do 1.6 1,4 a może do diesla .... Jak można to sprawdzić? czy jeżeli ilość zębów zgodnie z poprzednią tabelą się zgadza to znaczy że koło będzie pasować? Mam na myśli średnicę tych kół, czy były one takie same w różnych skrzyniach? Czy może lepiej od razu skrzynię do Siedlec wysłać? Z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.