Gość strzelec1960 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witam W 2007 r. kupiłem nowego X-Traila 2.0 dCi Manual 150KM. Przy temperaturze do -10 stopni jest ok. Niestety przy niższej muszę kilka (nawet 4 razy) kręcić rozrusznikiem, aby uruchomić silnik. ASO rozkłada ręce, proszę o porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 a dajesz mu czas żeby nagrzał świece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 ASO rozkłada ręce podoba mi się to, a Tobie bujany? W końcu ASO to piekarnia a nie Autoryzowana Stacja Obsługi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alv. Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Mam ten sam model z tego samego roku i nawet przy -20 nie było problemu z odpaleniem. Jedyne co zauważyłem to jak jest zimno na zewnątrz po przekręceniu kluczyka jest trzaśnięcie siłowników centralnego zamka, tak jakby zamykał samochód, chociaż tego nie robi. pozdr. Alv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 ASO rozkłada ręce podoba mi się to, a Tobie bujany? W końcu ASO to piekarnia a nie Autoryzowana Stacja Obsługi już gdzieś o tym pisałem. To co czasami dzieje się w ASO to przechodzi ludzkie pojęcie. Nie piszę tego tylko z pozycji klienta ale też ze strony osób które tam pracują bo mam paru znajomych w różnych ASO i słyszałem już różne historie więc chyba już nic nie jest mnie w stanie zdziwić. najprościej powiedzieć że się nie wie co i jak albo że ten typ tak ma (przecież nikt im nie płaci za zrobioną robotę a za godziny spędzone w firmie), a po gwarancji wymienić klientowi pół samochodu w poszukiwaniu usterki, oczywiście wtedy trzeba będzie za to zapłacić z własnej kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamst Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Spróbuj zakupić taki dodatek do paliwa czyszczący KONIECZNIE firmy STP Zaden inny!!! Dobrze radzę w moim X-Trailu z 2006 r 2,2 dCi pomogło. -25 i pyknął tylko dość długo świece się grzały. Podstawa to też dobry akumulator z wysokim prądem rozruchowym Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Spróbuj zakupić taki dodatek do paliwa czyszczący KONIECZNIE firmy STP Zaden inny!!! bez przesady, dużo innych firm robi dobre dodatki rozruchowe i nie ma powodu upierać się na STP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kodi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Spróbuj zakupić taki dodatek do paliwa czyszczący KONIECZNIE firmy STP Zaden inny!!! bez przesady, dużo innych firm robi dobre dodatki rozruchowe i nie ma powodu upierać się na STP No dokładnie. Ja jak kupiłem auto zalałem go MaxLife Diesel System Cleaner. Kupowałem Olej Valvoline i od razu skusiłem się na to. Powiem szczerze, że jakiejś róznicy nie zauważyłem, dlatego sądze, że te moje wtryski są w niezłej kondycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy3d Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 WitamW 2007 r. kupiłem nowego X-Traila 2.0 dCi Manual 150KM. Przy temperaturze do -10 stopni jest ok. Niestety przy niższej muszę kilka (nawet 4 razy) kręcić rozrusznikiem, aby uruchomić silnik. ASO rozkłada ręce, proszę o porady. hej mam od 23.XII.2008 nowego T31 dCi 150KM - moim zdaniem wystarczy przed mrozami zatankować np. na Statoil ich ropę "Arctic diesel" - ostatnio mieli do -32 i wtedy generalnie do ok -20 nie ma problemów. ostatnio było u nas -18/-20 i zapalał od kopa podobnie mam w drugim dieslu (Peugeot 406 hdi) moim zdaniem diesel musi być co najmniej 10 stopni "lepszy" niż temperatura na zewnątrz. Jak kiedyś nalałem do 406 trochę gorszej ropy, to mi zamarzł :-) podobnie tego samego dnia zamarzły inne 20 aut z silnikami HDI, bo mi mówili w serwisie peugeota. tyle moje 2grosze andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 To fakt,mnie przy -15 zaczęło zatykać filtr paliwa,a tankuję na statoilu zwykła ropę, podobno zimową do -25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tim Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 poprawianie paliwa http://www.auto-swiat.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=9276 specyfiki do paliw http://www.auto-swiat.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=15407 [ Dodano: Wto 20 Sty, 2009 19:34 ] Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.