Puchaczz Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Hej interesuje mnie jak można by było dorzucić parę Nm momentu do silnika 1.6, najlepiej bez uturbienia. jakie znacie sposoby aby to zrobić ?? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Kolektor ssący od Sentry... Wałki DS i mocno nimi pokręcić coby przybyło więcej Nm jak KM no a jeszcze lepiej wałki od sentry Ze strojeniem na dorbym kolektorze wydechowym i wydechem od wersji 2.0 do 160NM jest do ogarnięcia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
counterox Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 160 NM... u mnie jest prawie 150. Marny wzrost NM jak na tyle grzebaniny. Może wzrosłoby ciut więcej NM ? Podobno krótki dolot daje trochę NM z dołu.. pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puchaczz Posted January 14, 2009 Author Share Posted January 14, 2009 counterox, a co ty tak u siebie za mody przeprowadziłeś :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 160 NM... u mnie jest prawie 150. Marny wzrost NM jak na tyle grzebaniny. Może wzrosłoby ciut więcej NM ? Hamownia Hamowni nie równa 160Nm to bardzo dużo jak na silnik 1,6 100Nm z Litra pojemności no i ważne by w jak najszerszym zakresie był taki duży niuton.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puchaczz Posted January 15, 2009 Author Share Posted January 15, 2009 Słuchajcie a wiecie może przy jakiej ilości obrotów następuje odcięcie zapłonu na 1nce, 2jce i 3jce w silniku 1.6 ?? pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Puchaczz, okolice 7100 i na luzie też Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nismojoe Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 PUCHACZZ moim zdaniem lepiej dozbieraj sobie troche kaski i zainwestuj w lepszy motor zobacz co Coobcio ma w podpisie sprzeda silnik SR20VE na brak mocy byś nie narzekał pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
counterox Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Z ciekawości przejade się tak za miesiąc na hamownię gdzieś w poznaniu Zobaczymy jak furka będzie śmigać. Zauważyłem po wymianie filtra paliwa lepszy NM w okolicach 3 tys. obrotów - nie żeby to była jakaś wyimaginowana wizja - auto serio się lepiej zbiera Teraz serio mam wszystko nowe pod maską. Może u Ciebie też jest syfek w filtrze paliwa i gorzej jedzie auto ? Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puchaczz Posted January 15, 2009 Author Share Posted January 15, 2009 Coobcio, a podeszło by te SR20VE pod primeke ? i czy masz może do tego jeszcze skrzynie i resztę pierdół.. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Zauważyłem po wymianie filtra paliwa lepszy NM w okolicach 3 tys. obrotów - Pozdro Stary wpadne to mi powiesz ile mi doszło po modach Nm bo ja nie jestem tak wyczulony na wzrost momentu :diabel2: a na poważnie chłopaki temat swapa 2,0 wałkowany tu był miliard razy i to nie ważne czy VE ważne ze z serii SR niest nieopłacalny... heble wiadomo no ale zawiasy rzeźba elektryki i praktycznie wszystko jednym słowem za gruby projekt zwłaszcza że jak walczymy z mocą to seryjny SR nas nie zadowoli od razu (przy serii VE chyba nikt nie pozostał ) no chyba że DET Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
counterox Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Autko mi się przymulało czasami w tych granicach, więc po wymianie filtra NM wzrósł Z ciekawości go rozbebeszyłem i był tragicznie zasyfiony - od nowości tam był oryginał nissanowski... Więc podejrzewam że znacznie zmniejszony przepływ paliwa ma wpływ na moc i NM Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eszi Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Coobcio, a podeszło by te SR20VE pod primeke ? i czy masz może do tego jeszcze skrzynie i resztę pierdół.. ? Poczytaj trochę forum, bo gdzie nie pójdziesz robisz OT(niech moderatorzy troche się za robotę wezmą, bo koleś nabija posty) . Są google i szukajka u Nas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Coobcio, a podeszło by te SR20VE pod primeke ? i czy masz może do tego jeszcze skrzynie i resztę pierdół.. ? Mam i to łącznie z wiązką elektryczną... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.