Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Moment Obrotowy


Puchaczz
 Share

Recommended Posts

Hej

interesuje mnie jak można by było dorzucić parę Nm momentu do silnika 1.6, najlepiej bez uturbienia. jakie znacie sposoby aby to zrobić :) ?? pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Kolektor ssący od Sentry... Wałki DS i mocno nimi pokręcić coby przybyło więcej Nm jak KM no a jeszcze lepiej wałki od sentry :D

Ze strojeniem na dorbym kolektorze wydechowym i wydechem od wersji 2.0 do 160NM jest do ogarnięcia :)

Link to comment
Share on other sites

160 NM... u mnie jest prawie 150. Marny wzrost NM jak na tyle grzebaniny. Może wzrosłoby ciut więcej NM ?

 

Podobno krótki dolot daje trochę NM z dołu..

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

160 NM... u mnie jest prawie 150. Marny wzrost NM jak na tyle grzebaniny. Może wzrosłoby ciut więcej NM ?

Hamownia Hamowni nie równa :D

160Nm to bardzo dużo jak na silnik 1,6 100Nm z Litra pojemności no i ważne by w jak najszerszym zakresie był taki duży niuton....

Link to comment
Share on other sites

Słuchajcie a wiecie może przy jakiej ilości obrotów następuje odcięcie zapłonu na 1nce, 2jce i 3jce w silniku 1.6 ?? pzdr

Link to comment
Share on other sites

PUCHACZZ

moim zdaniem lepiej dozbieraj sobie troche kaski i zainwestuj w lepszy motor ;)

zobacz co Coobcio ma w podpisie

sprzeda silnik SR20VE na brak mocy byś nie narzekał ;)

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Z ciekawości przejade się tak za miesiąc na hamownię gdzieś w poznaniu ;) Zobaczymy jak furka będzie śmigać.

 

Zauważyłem po wymianie filtra paliwa lepszy NM w okolicach 3 tys. obrotów - nie żeby to była jakaś wyimaginowana wizja - auto serio się lepiej zbiera :) Teraz serio mam wszystko nowe pod maską.

 

Może u Ciebie też jest syfek w filtrze paliwa i gorzej jedzie auto ? :P

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Guest maacieq
Zauważyłem po wymianie filtra paliwa lepszy NM w okolicach 3 tys. obrotów -

 

Pozdro

Stary wpadne to mi powiesz ile mi doszło po modach Nm bo ja nie jestem tak wyczulony na wzrost momentu :diabel2:

 

a na poważnie chłopaki temat swapa 2,0 wałkowany tu był miliard razy i to nie ważne czy VE ważne ze z serii SR niest nieopłacalny... heble wiadomo no ale zawiasy rzeźba elektryki i praktycznie wszystko jednym słowem za gruby projekt zwłaszcza że jak walczymy z mocą to seryjny SR nas nie zadowoli od razu (przy serii VE chyba nikt nie pozostał :P) no chyba że DET

Link to comment
Share on other sites

Autko mi się przymulało czasami w tych granicach, więc po wymianie filtra NM wzrósł :)

 

Z ciekawości go rozbebeszyłem i był tragicznie zasyfiony - od nowości tam był oryginał nissanowski... Więc podejrzewam że znacznie zmniejszony przepływ paliwa ma wpływ na moc i NM ;)

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Coobcio, a podeszło by te SR20VE pod primeke ? i czy masz może do tego jeszcze skrzynie i resztę pierdół.. ?

Poczytaj trochę forum, bo gdzie nie pójdziesz robisz OT(niech moderatorzy troche się za robotę wezmą, bo koleś nabija posty) . Są google i szukajka u Nas!

Link to comment
Share on other sites

Coobcio, a podeszło by te SR20VE pod primeke ? i czy masz może do tego jeszcze skrzynie i resztę pierdół.. ?

Mam i to łącznie z wiązką elektryczną...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...