Puchaczz Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Hej interesuje mnie jak można by było dorzucić parę Nm momentu do silnika 1.6, najlepiej bez uturbienia. jakie znacie sposoby aby to zrobić ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Kolektor ssący od Sentry... Wałki DS i mocno nimi pokręcić coby przybyło więcej Nm jak KM no a jeszcze lepiej wałki od sentry Ze strojeniem na dorbym kolektorze wydechowym i wydechem od wersji 2.0 do 160NM jest do ogarnięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 160 NM... u mnie jest prawie 150. Marny wzrost NM jak na tyle grzebaniny. Może wzrosłoby ciut więcej NM ? Podobno krótki dolot daje trochę NM z dołu.. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 counterox, a co ty tak u siebie za mody przeprowadziłeś :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 160 NM... u mnie jest prawie 150. Marny wzrost NM jak na tyle grzebaniny. Może wzrosłoby ciut więcej NM ? Hamownia Hamowni nie równa 160Nm to bardzo dużo jak na silnik 1,6 100Nm z Litra pojemności no i ważne by w jak najszerszym zakresie był taki duży niuton.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Słuchajcie a wiecie może przy jakiej ilości obrotów następuje odcięcie zapłonu na 1nce, 2jce i 3jce w silniku 1.6 ?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Puchaczz, okolice 7100 i na luzie też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismojoe Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 PUCHACZZ moim zdaniem lepiej dozbieraj sobie troche kaski i zainwestuj w lepszy motor zobacz co Coobcio ma w podpisie sprzeda silnik SR20VE na brak mocy byś nie narzekał pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Z ciekawości przejade się tak za miesiąc na hamownię gdzieś w poznaniu Zobaczymy jak furka będzie śmigać. Zauważyłem po wymianie filtra paliwa lepszy NM w okolicach 3 tys. obrotów - nie żeby to była jakaś wyimaginowana wizja - auto serio się lepiej zbiera Teraz serio mam wszystko nowe pod maską. Może u Ciebie też jest syfek w filtrze paliwa i gorzej jedzie auto ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Coobcio, a podeszło by te SR20VE pod primeke ? i czy masz może do tego jeszcze skrzynie i resztę pierdół.. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Zauważyłem po wymianie filtra paliwa lepszy NM w okolicach 3 tys. obrotów - Pozdro Stary wpadne to mi powiesz ile mi doszło po modach Nm bo ja nie jestem tak wyczulony na wzrost momentu :diabel2: a na poważnie chłopaki temat swapa 2,0 wałkowany tu był miliard razy i to nie ważne czy VE ważne ze z serii SR niest nieopłacalny... heble wiadomo no ale zawiasy rzeźba elektryki i praktycznie wszystko jednym słowem za gruby projekt zwłaszcza że jak walczymy z mocą to seryjny SR nas nie zadowoli od razu (przy serii VE chyba nikt nie pozostał ) no chyba że DET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autko mi się przymulało czasami w tych granicach, więc po wymianie filtra NM wzrósł Z ciekawości go rozbebeszyłem i był tragicznie zasyfiony - od nowości tam był oryginał nissanowski... Więc podejrzewam że znacznie zmniejszony przepływ paliwa ma wpływ na moc i NM Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Coobcio, a podeszło by te SR20VE pod primeke ? i czy masz może do tego jeszcze skrzynie i resztę pierdół.. ? Poczytaj trochę forum, bo gdzie nie pójdziesz robisz OT(niech moderatorzy troche się za robotę wezmą, bo koleś nabija posty) . Są google i szukajka u Nas! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Coobcio, a podeszło by te SR20VE pod primeke ? i czy masz może do tego jeszcze skrzynie i resztę pierdół.. ? Mam i to łącznie z wiązką elektryczną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.