pedroz Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 blokada drzwi(po wybiciu szyby drzwi sie nie da otworzyc No bo po co wtedy otwierac drzwi? IMHO Fabryczny immo i alarm calkowicie wystarcza. A jak nie, to auto jest ubezpieczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Mi ukradli juz raz N14 SLX ... :x P.S. A najlepsze zabezpieczenie to: AC . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 bez otworzenia drzwi trudniej wejsc do srodka a grzebac w kablach to wogole sie nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 ja mma wymontowane zamki i zaslepione miejsca tam gdzie byla wkladka alarm odciecie zaplonu i ciemne szybki co bardzo ! utrudnia wybicie oczywiscie szyb z folia b.dobrego gatunku nie z auchana itp a jasli juz maja krasc samochod ze mna w srodku to mam bejsbola :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Doctor Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Koszt mojego zabezpieczenia to ok. 35 zł. siłownik centralnego zamka 15 zł dwa przełączniki 10 zł 3 merty przewodów 3 zł końcówki na przewody tzw dziewczynki i chłopczyki komplet chyba 7 zł ale sporo mi jeszcze ich zostało. linka ssania od malucha znaleziona w garażu dioda z modułem migającym 1,20 - teraz zammontowałem alarm z centralnym zamkiem to dioda odpadła bo w zestawie byłą ładniejsza, alarm zamontowałem z myślą o centralnym zamku bo jak już koledzy pisali to żadne zabezpieczenie przed "fachowcami". jeden przełącznik odpina dwa urządzenia w samochodzie pompę i zapłon a po odłączeniu włancza diodę. Odcięcie zrobiłem w ten sposób że po prostu chamiornie przeciąłem przewody od pompy i zapłony doprowadzając je do mojego ukrytego przełącznika i tyle. drugi przełącznik steruje siłowniczkiem od centralnego zamka który blokuję klapę z przodu, u mnie po prostu wpycha kawałek metalowego czegoś tam znalezionego w garażu w wcześniej wywiercone otwory w wzmocnieniu klapy i wewnętrznej części błotnika linka z malucha jest doprowadzona od siłowniczka to kabiny w razie jak by mi akumulator padł i siłowniczek nie zadziałał. To by było na tyle w dieslu możesz np odciąć świece żarowe albo któryś przewód od stacyjki np odpowiadający za uruchomienie rozrusznika, tylko ze wtedy proponuję jeszcze jakieś przekaźniki żeby pśtyczek się nie przepalił i oczywiście przewody odpowiednio grube. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.