Guest Trout Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Witam Zaczęły występować w moim T31 2.0dci nieprzyjemne drgania po przekroczeniu 120 km/h. Wraz ze wzrostem prędkości dolegliwość się nie nasila (chyba) ale jest wyraźnie wyczuwalna w całym aucie. Kierownica jest raczej stabilna a jej drgania wynikają raczej z drgań całej budy. Jakieś pomysły? Do serwisu na razie nie chcę jechać bo coś czuję, że zostanę zbyty choćby ze wzgldu na prędkość przy jakiej występuje ta dolegliwość. Pozdrawiam Trout Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jam Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 nie opowiadaj glupot ze cie zbyja musza pomoc klientowi i koniec w volvo jak cos psizczalo czy stukalo przy 180km/h to brali auto i jechali na autostrade to sprawdzic nissana to porzadna firma wiec nie powinni robic problemow a tak to mysle ze moze kola? jesli nei przenosi sie na kierownice to moga byc to tylne ale to tylko takie domysly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tim Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 także przypuszczam że to koła,sprawdź czy masz wyważone, czasem ciężarek się urwie, lub "pękło" płótno w oponie i powstaje jajo i wtedy trzęsie całą budą- miałem taki przypadek w DAEWO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trout Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 He he he, między serwisem Nissana a Volvo jest przepaść - możesz mi wierzyć. Poza tym głupot nie opowiadam bo pomimo, że nissan ma dopiero 8mcy już był naprawiany po stłuczce, a w serwisie jestem dość częstym gościem. Wiem co potrafią i wiem co piszę. Jak mi drgała kierownica podczas hamowania przy 120-130km to nie było odważnego w serwisie aby się do tej prędkości rozpędzić - mowy nie było. Nie będą łamać przepisów drogowych i tyle. Faktem jest, że wszędzie ograniczenia prędkości a autostrad nima. Takie życie. Też obstawiłem koła, byłem wyważyć (było OK) ale pomimo ciśnieniowego mycia było sporo zaschniętego błota wewnątrz felg, moze to było przyczyną. Nie miałem okazji sprawdzić jak po czyszczeniu i doważeniu bo korki wszędzie. Może jutro - oby to było to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nokia69 Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 He he he, między serwisem Nissana a Volvo jest przepaść - możesz mi wierzyć. Poza tym głupot nie opowiadam bo pomimo, że nissan ma dopiero 8mcy już był naprawiany po stłuczce, a w serwisie jestem dość częstym gościem. Wiem co potrafią i wiem co piszę.Jak mi drgała kierownica podczas hamowania przy 120-130km to nie było odważnego w serwisie aby się do tej prędkości rozpędzić - mowy nie było. Nie będą łamać przepisów drogowych i tyle. Faktem jest, że wszędzie ograniczenia prędkości a autostrad nima. Takie życie. Też obstawiłem koła, byłem wyważyć (było OK) ale pomimo ciśnieniowego mycia było sporo zaschniętego błota wewnątrz felg, moze to było przyczyną. Nie miałem okazji sprawdzić jak po czyszczeniu i doważeniu bo korki wszędzie. Może jutro - oby to było to. Witam, mam małe pytanko, czy udało się ustalić, co było przyczyną drgań przy hamowaniu? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalkaflowski Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Witam Mialem bardzo podobne objawy po zmianie felg przy 140 km/h wszystko drgalo. Okazalo sie przy ponownym wywazeniu ze wszystkie byly zle wywazone, ale jedna tylna szczegolnie fatalnie. Po poprawie wywazenia wszystkie objawy przeminely! Polecam wiec ponowne wywazenie kol. Pozdrawiam Michal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Udesky Posted May 9, 2009 Share Posted May 9, 2009 1) Sprawdź wyważenie kół. 2) Zobacz czy wszystkie są dokręcone. 3) Sprawdź opony, może hamowałeś ostatnio ostro i powstał "placek" na niej. 3) Sprawdź łożyska (choć to najmniej prawdopodobne). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adamst Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Mam Chyba to samo. Na wyższych biegach ( od 4 do 6) przy próbie gwałtowniejszego wciśnięcia gazu pojawiają się wibracje i nie wiem skąd... Koła wyważone, łożyska zmienione, teraz mój mechanik ( po konsultacji z serwisem) Stwierdził, że to jets przegub wewnętrzny. Nie znam się czekam na wymianę, dam znać. Pozdro dla wszystkich forumowiczów! [ Dodano: Pią 22 Maj, 2009 12:02 ] POMOGŁO!!! Mój mechanik wymienił mi ten przegub wewnętrzny w skrzyni biegów. Żadnych wibracji nie odczuwam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.