Gość ibiza15 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 problem polega na tym, ze chalasuje lancuch rozrzadu, wymienilem 2 razy lancuch rozrzadu i raz lancuch pompy oleju. dalej to samo a najgorzej jest gdy jest wilgotno . nie przestaje chalasowac nawet po 30 km. olej nowy, komputer nie pokazuje zednych bledow. serwis nissan rozklada rece. prosze o pomoc. PS. jak narazie wtopilem 6 tys. POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 A wymieniałeś sam łańcuch, czy i napinacze? Może któryś napinacz trzeba wymienić? Ja u siebie wymieniłem górny napinacz i było dobrze. Ale teraz znowu coś zaczęło brzęczeć. Musze się przejechać do mechaniora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czorny140 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Przerabiałem kiedys taki przypadek....Wine mial napinacz łancucha.... Tylko najlepiej kupic oryginal bo zamiennik nie wytrzymal nawet 5tys...Pozdrwiam :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza15 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 napinacze tez nowe i slizgi (orginal). jeden mechanior podejrzewa pompe oleju ktora nie daje wystarczajaco cisnienia na napinacz. kontrolka gasnie... ciekawe ile bedzie kosztowala pompa oleju?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 A filtr oleju masz oryginala? Po jakim czasie gasnie Ci kontrolka oleju? PS za 6tys to bys mial ze 2 silniki do P12 :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 cisnienie oleju bardzo łatwo sprawdzic po co od razu wymieniac pompe. a brałeś pod uwage koła rozrządu. sam łańcuch to wiesz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza15 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 A filtr oleju masz oryginala? Po jakim czasie gasnie Ci kontrolka oleju? PS za 6tys to bys mial ze 2 silniki do P12 :/ kontrolka oleju gasnie po 2ch sekundach. wiem, ze mialbym juz dwa silniki ale juz za pozno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 co za problem sprawdzic ciśnienie oleju napisz czy sam łancuch wymieniałeś czy razem z kołami. ile razy łańcuch, jaki olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza15 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 co za problem sprawdzic ciśnienie oleju napisz czy sam łancuch wymieniałeś czy razem z kołami. ile razy łańcuch, jaki olej. wymienialem 2 razu lancuch rozrzadu i raz lancuch od oleju, slizgi i napinacze.olej wlalem pol sintetyk bo ma juz przejechane 175 tys. i mechanio powiedzial, ze jesk ok. nic nie wiem o kolach. co to za kola?? acha ,skukanie jest mocniejsze gdy jest wilgotno.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 no łancuch po czyms musi latać wiec są kola zębate i o nie właśnie mi chodziło.niedawno wymienialem łańcuch w mikrze i co ciekawe na orginał 10 tys i to samo wiec teraz bedą do wymiany równierz i koła albo trzeba sie przezwyczaić. zastanawia mnie tylko co ma tu wilgoć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.